К. Ушинський
Бджілки на розвідці
Настала весна, сонце зігнало сніг з полів; у пожовклій торішній травичці з'явилися свіжі яскраво-зелені стебельця; бруньки на деревах розгорталися і випускали молоде листячко.
От прокинулася й бджілка від свого зимового сну, прочистила очиці волохатими лапками, розбудила подруг, і виглянули вони у віконечко – дізнатися: чи зник уже сніг, і лід, і холодний північний вітер?
Бачать бджілки, що сонечко світить весело, що скрізь ясно й тепло; вибралися вони з вулика і полетіли до яблуньки:
- Чи нема в тебе, яблунько, чого-небудь для бідних бджілок? Ми цілу зиму голодували.
- Ні, – каже яблунька, – ви прилетіли занадто рано; мої квіти ще заховані в бруньках. Спитайте у вишні.
Полетіли бджілки до вишні:
- Люба вишенько! Чи нема в тебе квіточки для бідних бджілок?
- Завітайте, любоньки, завтра, – відповідає їм вишня. – сьогодні ще нема на мені жодної відкритої квіточки, а коли відкриються, я буду рада гостям.
Полетіли бджілки до тюльпана: заглянули в його яскраву голівку; та не було в ній нектару.
Сумні та голодні бджілки хотіли вже додому повертатись, коли враз побачили під кущем маленьку темно-синю квіточку: це була фіалочка. Вона відкрила бджілкам свою чашечку, повну запашного солодкого соку.
Наїлися, напилися бджілки і полетіли додому радесенькі.
Дата _______ Прізвище та ім’я _____________________
Діагностична робота № 2. Аудіювання
а) бджіл б) бджіл і дерева в) бджіл і різних комах
2. Що робила бджілка ?
а) засипала б) повернулася з прогулянки в) проснулася
3. До яких рослин зверталися бджілки ? (вибери правильні відповіді )
а) вишня і яблуня б) тюльпан в) ромашка г ) фіалка
4. Чому яблунька і вишня не змогли нагодувати бджілок?
а) їм не подобалися бджілки
б) бо вони були жадібні
в) тому що їх квіти були в бруньках
Розуміння інформації
6. Добери якості, які належать бджілці
Аналіз діагностичної роботи
Результат |
Рівень сформованості |
Рекомендації |
Уважно слухає |
|
|
Виявляє розуміння змісту сприйнятого на слух художнього тексту |
1,2,3,4 |
|
Аналізує прочитаний текст, вчинки персонажів у творі |
5,6 |
|
Оформлює охайно письмову роботу |
|
|
Дата________ Прізвище та ім’я ______________________
Діагностична робота № 2. Аудіювання
1.Про кого розповідається в творі ?
а) бджіл б) бджіл і дерева в) бджіл і різних комах
2. Що робила бджілка ?
а) засипала б) повернулася з прогулянки в) проснулася
3. До яких рослин зверталися бджілки ? (вибери 3 правильні відповіді )
а) вишня і яблуня б) тюльпан в) ромашка г ) фіалка
4. У якої квітки не було нектару?
а) у фіалки
б) у троянди
в) у вишні і яблуні
Розуміння інформації
5. Віднови подіі твору
6. Добери якості, які належать бджілц
Результат |
Рівень сформованості |
Рекомендації |
Уважно слухає |
|
|
Виявляє розуміння змісту сприйнятого на слух художнього тексту |
1,2,3,4 |
|
Аналізує прочитаний текст, вчинки персонажів у творі |
5,6 |
|
Оформлює охайно письмову роботу |
|
|