Діагностична робота № 2. Аудіювання

Про матеріал
Діагностична робота №2 з літературного читання для 2 класу НУШ. Аудіювання за твором К. Ушинського " Бджілки на розвідці".Завдання у тесті допоможуть вчителю визначити чи уважно діти слухали казку, чи вміють визначати послідовність, відновити подіі прослуханого тексту. Показати уміння підбирати якості до головних героїв.
Перегляд файлу

Розмальовки Бджілка МайяК. Ушинський

Бджілки на розвідці

Настала весна, сонце зігнало сніг з полів; у пожовклій торішній травичці з'явилися свіжі яскраво-зелені стебельця; бруньки на деревах розгорталися і випускали молоде листячко.

От прокинулася й бджілка від свого зимового сну, прочистила очиці волохатими лапками, розбудила подруг, і виглянули вони у віконечко – дізнатися: чи зник уже сніг, і лід, і холодний північний вітер?

Бачать бджілки, що сонечко світить весело, що скрізь ясно й тепло; вибралися вони з вулика і полетіли до яблуньки:

- Чи нема в тебе, яблунько, чого-небудь для бідних бджілок? Ми цілу зиму голодували.

- Ні, – каже яблунька, – ви прилетіли занадто рано; мої квіти ще заховані в бруньках. Спитайте у вишні.

Полетіли бджілки до вишні:

- Люба вишенько! Чи нема в тебе квіточки для бідних бджілок?

- Завітайте, любоньки, завтра, – відповідає їм вишня. – сьогодні ще нема на мені жодної відкритої квіточки, а коли відкриються, я буду рада гостям.

Полетіли бджілки до тюльпана: заглянули в його яскраву голівку; та не було в ній нектару.

Сумні та голодні бджілки хотіли вже додому повертатись, коли враз побачили під кущем маленьку темно-синю квіточку: це була фіалочка. Вона відкрила бджілкам свою чашечку, повну запашного солодкого соку.

Наїлися, напилися бджілки і полетіли додому радесенькі.

 

              Бджоли. | ВКонтакте                 Busy bee: векторна графіка, зображення, Busy bee малюнки | Скачати з  Depositphotos®

 

 

 

Дата _______     Прізвище та ім’я _____________________

                       Діагностична робота № 2. Аудіювання

  1. Про кого розповідається в творі ?

а) бджіл                        б) бджіл і дерева          в) бджіл і різних комах

2. Що робила бджілка ?

а) засипала        б) повернулася з прогулянки         в) проснулася

3. До яких рослин зверталися бджілки ? (вибери правильні відповіді )

а) вишня і яблуня        б) тюльпан       в) ромашка     г ) фіалка 

4. Чому яблунька і вишня не змогли нагодувати бджілок?

а) їм не подобалися бджілки       

б) бо вони були жадібні     

в) тому що їх квіти були в бруньках    

Розуміння    інформації

5. Віднови подіі твору

 

 

 

Малюнки бджоли олівцем для срисовки (30 фото)

 

 

 

6.  Добери якості, які належать бджілці                                                                            Розмальовки Бджілка Майя


Набор магнитных карточек "Большие смайлы" купить, цена

 

 

  

                          Аналіз діагностичної роботи

Результат

Рівень сформованості

Рекомендації

Уважно слухає

 

 

Виявляє розуміння змісту сприйнятого на слух художнього тексту

1,2,3,4

 

Аналізує прочитаний текст, вчинки персонажів у творі

5,6

 

Оформлює охайно письмову роботу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата________     Прізвище та ім’я ______________________

                       Діагностична робота № 2. Аудіювання

1.Про кого розповідається в творі ?

а) бджіл                        б) бджіл і дерева          в) бджіл і різних комах

2. Що робила бджілка ?

а) засипала        б) повернулася з прогулянки         в) проснулася

3. До яких рослин зверталися бджілки ? (вибери  3 правильні відповіді )

а) вишня і яблуня        б) тюльпан       в) ромашка     г ) фіалка 

4. У якої квітки не було нектару?

а) у фіалки       

б) у троянди    

в) у вишні і яблуні    

Розуміння    інформації

5. Віднови подіі твору

 

 

 

Малюнки бджоли олівцем для срисовки (30 фото)

 

                                                                                                       

Розмальовки Бджілка Майя6.  Добери якості, які належать бджілц


Набор магнитных карточек "Большие смайлы" купить, цена
                                                

Аналіз діагностичної роботи

Результат

Рівень сформованості

Рекомендації

Уважно слухає

 

 

Виявляє розуміння змісту сприйнятого на слух художнього тексту

1,2,3,4

 

Аналізує прочитаний текст, вчинки персонажів у творі

5,6

 

Оформлює охайно письмову роботу

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Трандафилова Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 грудня 2021
Переглядів
4920
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку