Календарне планування з української мови і читання (за програмою О.Я.Савченко, за авт.Цеповою І., Тимченко Л.,
з підручником Хрестоматія для читання в 1 і 2 класах
(укладач Т.Стус)
I семестр (3,5 год)
№з\п |
Назва теми уроку |
Дата |
|
Повторення вивченого в першому класі. Вірш «Крилата школа» А.Качан, с.5 |
|
|
«Літні канікули Оленки та Петрика»(спогади дітей), відповіді на запитання до текстів, с.7-8 |
|
|
Читання текстів з дотриманням інтонації .Види речення за інтонацією. «Закони мови»,с.9 |
|
|
« Батьківщина».Читання тексту.Відповіді на запитання.Державна символіка.Чим славиться Україна, с.10-11 |
|
|
«Озеро, яке ніколи не виходить з берегів»(Легенда про озеро Синевір), с.12-13 |
|
|
Урок позакласного читання Стежина до школи. |
|
|
Навчаємось читати з правильною інтонацією та паузами «Гончарна столиця України»,с.14-15 |
|
|
«Київ».Читання легенди, переказування.Відповіді на запитання.» Рослинні символи українців».Відповіді на запитання,с.18-19 |
|
|
Робота з прислів’ями. Діалог.Для чого людям потрібна мова, с.19-20 |
|
|
Казок країна чарівна. Вікторина по казках. |
|
|
Читаємо за особами й розігруємо діалоги. Яке мовлення називають діалогом? Уривок з твору «Сонце серед ночі»с,23-24 |
|
|
Оволодіваємо технікою мовлення. Складання діалогу.Читання скоромовок.с, 27 |
|
|
Урок позакласного читання Чому ввічливість завжди доречна? |
|
|
Казка « Серед чистого поля». Читання за особами. Розігрування казки.с, 29-30 |
|
|
Як жести і міміка допомагають нашому мовленню.Почуття. Взаємооцінювання.,с.31-32 |
|
|
Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо. В.О.Сухомлинський «Навіщо кажуть спасибі» |
|
|
Добре слово дорожче багатства. Навчаємось вітатися і прощатися. В.О.Сухомлинський «Здрастуйте», с.35-36 |
|
|
Вітання і прощання в різних країнах. Ввічливе звертання до співрозмовника. с.37 |
|
|
Звертаємось з проханням, дякуємо. Слова ввічливості.Діалог.с.38 |
|
|
Урок позакласного читання Читаємо журнали та медіа |
|
|
Навчаємось вибачатися і вибачати. Діалог Оленки і Петрика. Розігрування сценки за обраною ситуацією.Взаємооцінювання,с.39 |
|
|
«Як дзвенять сніжинки» В.О. Сухомлинський. виразне читання, відповіді на запитання.,с.42 |
|
|
«Звуки, звуки, звуки». Виразне читання тексту, с.44 |
|
|
Скоромовка. Вимовляння в швидкому темпі. Промовляння напам'ять.с.45. «Сопілкарик із джмелиного оркестру», с.47 |
|
|
«Фіалка і бджілка»В.О.Сухомлинський.Виразне читання , переказування.с.48 |
|
|
«Українська іграшка». Виразне читання. Відповіді на питання.с.49 |
|
|
Урок позакласного читання Людина починається з добра. |
|
|
Історія буквенного письма, с.51.Добір слів до схем. Читаємо дитячі українські журнали. |
|
|
«Перший сніг» О.Пчілка. Звуко-буквенний аналіз. Виразне читання. |
|
|
«Куликове болото» за О.Пчілкою. Читання тексту з правильною інтонацією і паузами.с.55-56 |
|
|
«Зозуля»П. Мовчан.с.57 |
|
|
«Український віночок», за О.Воропаєм(с.60) |
|
|
«Краса і здоров’я цілий рік»(легенда)(с.61-62) |
|
|
Урок позакласного читання Веселі пригоди |
|
|
« Магічне слово», уривок з твору О.Сенатович. «Пані Будьласка та вуйко Пампулько»() |
|
|
Робота з хрестоматією. «Пелікан»», «Про кита», «Черепашенята» О.Лущевська(с.19-23) Перевірна робота «Аудіювання» |
|
|
Робота з хрестоматією. «Сумна скоромовка», «Був день народження колись»Ю.Бедрик(с.33-35) |
|
|
« Все починається з мами» А.Костецький. Вивчення вірша напам’ять(с.68) |
|
|
Робота з хрестоматією. «Третій сніг» (уривок), І.Андрусяк |
|
|
«Зимова казка» Василь Чухліб.Виразне читання.(с.71-72) |
|
|
Урок позакласного читання «У світі казки чарівної» |
|
|
«Красуня», уривок з казки С.Дерманського, (с.72-73) |
|
|
Робота з хрестоматією. «Каша», З.Мезантюк Перевірна робота: читання вголос |
|
|
Робота з хрестоматією. «Смугастик», Т.Стус Перевірна робота «Аудіювання» |
|
|
Робота з хрестоматією. «Український прапор», З.Мезантюк |
|
|
Робота з хрестоматією. «Равличні вірші», К.Бабкіна(с.46-49) Перевірна робота «Аудіювання» |
|
|
«Гойдалка під кленом», Г.Ткачук.Робота з хрестоматією.(с.50-53) |
|
|
Урок позакласного читання Подорож до країни казок. |
|
|
« Тарасові солов’ї», Д.Чередниченко, (с.91) |
|
|
«Садок вишневий коло хати», Т.Шевченко(с.92) напамять |
|
|
Робота з хрестоматією. « Дикі образи дикобраза», І.Роздобудько.(с.54-57) |
|
|
Робота з хрестоматією. « У царстві лева» Л.Відута(с.59-61) |
|
|
« Новий рік в різних країнах»(с.94-95) |
|
|
« Як зявилась новорічна ялинка?» (легенда)(с.87) |
|
|
«Як діти раділи, а ялинка плакала» В.Сухомлинський |
|
План: _____
Факт:_____