Діагностична робота № 2 для 3 класу

Про матеріал
Діагностична робота №2 для 3 класу за підручником Г. К. Мітчелл. Розраховано на перевірку навичок аудіювання, читання, письма та говоріння. Аудіо завдання взяті з підручника.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з англійської мови для 3 класу

Name

____________________________________________________________________

UNIT 2 EVERY DAY

 

  1. Listen and circle YES or NO.
  1. Kelly, do you do your homework after school?                            Yes          NO
  2. Brian, do you brush your teeth in the morning?                            Yes          NO
  3. Do you walk to school in the morning, Sam?                                Yes          NO

 

  1. Look, choose and say.
  1. I’m a firefighter / pilot. I fly planes.
  2. Tom is an actor / artist. He paints pictures.
  3. Olha is a dentist / chef. She fixes people’s teeth.
  4. Vlad is a doctor / teacher. He saves people.

 

  1. Look and match.
  1. clean my room          1,439 Child Watering Plant Illustrations & Clip Art - iStock                                      Kid Making The Bed Stock Illustration - Download Image Now - iStock Kid Making The Bed Stock Illustration - Download Image Now - iStock                                 885 Make bed Vector Images, Make bed Illustrations | Depositphotos
  2. do the washing-up                                                             
  3. make the bed                               
  4. water the plants                                                   
  5. take out the rubbish                 

 

 

Результат діагностувальної роботи:

Самоаналіз

Познач    твердження, з якими погоджуєшся.

Усі завдання для мене були легкими і доступними.

Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!

Цікавими для мене виявилися завдання №________________ .

Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.

Мені потрібна було допомога вчителя чи однокласників.

Мені було дуже важко.

 

Має значні успіхи

 

Демонструє помітний прогрес

 

Досягає результату з допомогою вчителя

 

Потребує значної уваги та допомоги вчителя

 

 

Результативність навчання учнів

++учень/учениця має системні, міцні знання в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях: уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати вивчений матеріал, користуватися доступними джерелами інформації, приймати рішення.

+ учень/учениця самостійно виконує завдання; здатний/здатна внести уточнення, виправити помилки у завдання (за потреби).

V — учень/учениця виконує завдання за зразком, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою; здатний/здатна зробити уточнення у власній роботі після допомоги вчителя.

! — учень/учениця виконує завдання з допомогою вчителя; потребує детального кількаразового пояснення; припускається помилок під час виконання.

 

          виконання завдань  правильне і в повному обсязі

          більше правильно виконаних завдань

          більше неправильно виконаних завдань

          розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання

 

docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку