Діагностична робота №4 для 3 класу

Про матеріал
Діагностична робота №4 для 3 класу за підручником Г. К. Мітчелл. Розраховано на перевірку навичок аудіювання, читання, письма та говоріння. Аудіо завдання взяті з підручника.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з англійської мови для 3 класу

Name

____________________________________________________________________

 

UNIT 4 YEAR IN, YEAR OUT

  1. When’s their birthday? Listen and point.
  1. Kate                                                                 a) August
  2. Brenda                                                             b) April
  3. Pedro                                                               c) December
  4. Mark                                                                d) November
  1. Read the dialogue and answer the question.

Anna: What’s your favourite subject?

Oleh: My favourite subject is maths.

Anna:  When do you have maths?

Oleh: I have maths at nine o’clock on Monday and Friday and at eleven o’clock on Wednesday.

  1. What is Oleh’s favourite subject? ____________________________________
  2. When does Oleh have maths? (days) _________________________________
  3. What time does Oleh have maths on Wednesday? _______________________
  1. Translate the words.
  1. cold ___________________________________________________________
  2. rainy ___________________________________________________________
  3. hot ____________________________________________________________
  4. windy__________________________________________________________
  5. snowy _________________________________________________________
  1. Answer the question.
  1. What is your favourite subject? ______________________________________
  2. What day is it today? ______________________________________________
  3. When is your birthday? ____________________________________________

 

 

 

Результат діагностувальної роботи:

Самоаналіз

Познач    твердження, з якими погоджуєшся.

Усі завдання для мене були легкими і доступними.

Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!

Цікавими для мене виявилися завдання №________________ .

Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.

Мені потрібна було допомога вчителя чи однокласників.

Мені було дуже важко.

 

Має значні успіхи

 

Демонструє помітний прогрес

 

Досягає результату з допомогою вчителя

 

Потребує значної уваги та допомоги вчителя

 

 

Результативність навчання учнів

++учень/учениця має системні, міцні знання в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях: уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати вивчений матеріал, користуватися доступними джерелами інформації, приймати рішення.

+ учень/учениця самостійно виконує завдання; здатний/здатна внести уточнення, виправити помилки у завдання (за потреби).

V — учень/учениця виконує завдання за зразком, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою; здатний/здатна зробити уточнення у власній роботі після допомоги вчителя.

! — учень/учениця виконує завдання з допомогою вчителя; потребує детального кількаразового пояснення; припускається помилок під час виконання.

 

          виконання завдань  правильне і в повному обсязі

          більше правильно виконаних завдань

          більше неправильно виконаних завдань

     розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання

docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку