Діагностична робота №2 "Звуки і букви. Наголос. Приголосні звуки."

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019) Діагностична тестова робота №2. (Лексична тема. Зміни. Мовна тема. Звуки і букви. Наголос. Приголосні звуки) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості. Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату. За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)

 Діагностична тестова робота №2. (Лексична тема. Зміни. Мовна тема. Звуки і букви. Наголос. Приголосні звуки) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Позначка/інтерпретація вчителя

Результат роботи

Коментар

++ (має значні успіхи)

Правильно виконав/виконала усі завдання

Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями...

+ (демонструє помітний прогрес)

Допустив/допустила 1-2 помилки

Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш...

V (досягає результату з допомогою вчителя)

Допустив/допустила 3-4 помилки

Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ...

! (потребує значної уваги і допомоги)

Допустив/допустила 5 і більше помилок

Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання рівня навчальних досягнень

Діагностична робота №2

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі)

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знання способу утворення дзвінких і глухих звуків

 

 

 

 

 

 

2

Уміння розрізняти м’які приголосні звуки

 

 

 

 

 

 

3

Правопис слів з щ,ґ

 

 

 

 

 

 

4

Знання і вміння  розрізняти слова-омографи

 

 

 

 

 

 

5

Уміння правильно наголошувати слова

 

 

 

 

 

 

6

Уміння перевіряти наголосом голосний  звук,який  вимовляється нечітко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 3-4                             Тема 1.Зміни

Діагностична робота №2    

Варіант 1    

Тема.Звуки і букви.Наголос.Приголосні звуки.

1.Дзвінкі приголосні звуки утворюються за допомогою

А) голосу і шуму

Б) шуму

В) голосу

 

2.Позначте рядок слів, у яких є м’які приголосні звуки

А) дитина, казка, зима

Б) осінь, колосся, земля

В) дошка, парта, книжка

 

3.У словах до…, хру… , ...авель, бор…, ...ебет треба писати

А) ь

Б) щ

В) ьо

 

4.Прочитай слова-омо́графи: за́мок, замо́к

Складіть і запишіть 2 речення з цими словами.

 

5.Перепишіть речення, поставте наголос над кожним словом.

Кажи завжди виразно і чітко кожну фразу.

 

6.Зміни слова за зразком

один-багато

Зразок: зерно́ - зе́рна

     з...ма - .........

     л...сток - ……..

Зі словом з...ма складіть і запишіть речення.

 

 

 

 

 

Тиждень 3-4                             Тема 1.Зміни

Діагностична робота №2    

Варіант 2    

Тема.Звуки і букви.Наголос.Приголосні звуки.

1.Глухі приголосні звуки утворюються за допомогою

А) шуму

Б) голосу

В) голосу і шуму

 

2.Позначте рядок слів, у яких є м’які приголосні звуки

А) дощ, гарбуз, виноград

Б) людина, немовля, дідусь

В) вазон, дошка, книжка

 

3.У словах : …ава , дзи…а , ...едзь, а…рус, ...ринджоли треба писати

А) г

Б) ґ

В) йо

 

4.Прочитай слова-омо́графи: бра́ти - брати́

Складіть і запишіть 2 речення з цими словами.

 

5.Перепишіть речення, поставте наголос над кожним словом.

У нашій мові так заведено: не середина, а середина.

 

6.Зміни слова за зразком

один-багато

Зразок: крило́ - кри́ла

     в...сна - .........

     з...мля - ……..

Зі словом в...сна складіть і запишіть речення.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Иванова Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 серпня 2021
Переглядів
3657
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку