Діагностична робота №3 "Позначення м’якості приголосних на письмі.Власні назви.""

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019) Діагностична тестова робота №3. (Лексична тема. Факти і здогадки. Мовна тема. Позначення м’якості приголосних на письмі. Власні назви) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості. Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату. За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)

 Діагностична тестова робота №3. (Лексична тема. Факти і здогадки. Мовна тема. Позначення м’якості приголосних на письмі. Власні назви) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Позначка/інтерпретація вчителя

Результат роботи

Коментар

++ (має значні успіхи)

Правильно виконав/виконала усі завдання

Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями...

+ (демонструє помітний прогрес)

Допустив/допустила 1-2 помилки

Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш...

V (досягає результату з допомогою вчителя)

Допустив/допустила 3-4 помилки

Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ...

! (потребує значної уваги і допомоги)

Допустив/допустила 5 і більше помилок

Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання рівня навчальних досягнень

Діагностична робота №3

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі)

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знання м’якості приголосних звуків

 

 

 

 

 

 

2

Уміння розрізняти імена, прізвища людей

 

 

 

 

 

 

3

Уміння розрізняти власні і загальні назви

 

 

 

 

 

 

4

Вміння висловити власну думку

 

 

 

 

 

 

 

Уміння досліджувати звуко-буквений склад слів

 

 

 

 

 

 

5

Уміння висловити власну думку

 

 

 

 

 

 

6

Уміння застосувати власну і загальну назву у зв’язному мовленні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 5-6                     Тема 2.Факти і здогадки.

        Діагностична робота №3

Варіант 1  

Тема.Позначення м’якості приголосних на письмі.Власні назви.

 

1.Знайдіть рядок, де я, ю, є, ї позначають два звуки

А) пісня, земля, чемпіон

Б) солов’ї, ящірка, читаю

В) екскурсія, пекарня, тюлень

 

2.Ярина, Ярослав, Юлія, Юстина – це :

А) прізвища

Б) клички

В) імена

 

3.Марс, Юпітер, Венера, Земля – це:

А) власні назви

Б) загальні назви

В) прізвища

 

4.Закінчіть речення.

Вдень світить сонце, а вночі - ...

Зробіть звуковий аналіз вставленого слова.

 

5.Дайте відповідь на питання і запишіть речення.

 

Яка річка протікає поблизу твого села (міста)?

 

6.Запишіть своє прізвище, ім’я, по-батькові й вулицю ,на якій ти живеш.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 5-6                     Тема 2.Факти і здогадки.

        Діагностична робота №3

Варіант 2

Тема.Позначення м’якості приголосних на письмі.Власні назви

 

1.Знайдіть рядок, де я, ю, є, ї позначають м’якість приголосного звука.

А) Катруся, любов, синє

Б) їжа, м’ясо, яйце

В) колекція, лікарня, професія

 

2.Шевченко, Каденюк, Дідух– це :

А) імена

Б) прізвища

В) клички

 

3.Меркурій, Сатурн, Уран– це:

А) власні назви

Б) загальні назви

В) імена

 

4.Закінчіть речення.

Після теплої ночі настав жаркий ...

Зробіть звуковий аналіз вставленого слова.

 

5.Дайте відповідь на питання і запишіть речення.

 

Яка річка протікає поблизу твого села (міста)?

 

6.Запишіть своє прізвище, ім’я, по-батькові й назву села (міста) ,де ти живеш.

 

 

docx
Додано
2 серпня 2021
Переглядів
754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку