Діагностична робота №3
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
В - 1
А) графіка, Б) фонетика, В) орфографія, Г) орфоепія
2. Установити відповідність між одиницями фонетики та їхньою кількістю в українській мові. (1б.)
А. 33. 1. Загальна кількість голосних і приголосних звуків.
Б. 12 2. Кількість голосних звуків.
В. 38. 3. Кількість приголосних звуків.
Г. 32 4. Кількість глухих приголосних.
Д. 6. 5. Кількість букв в українському алфавіті.
3 . Визначити, у якому рядку в усіх словах я, ю, є, ї позначають два
звуки. (1б.)
А) моє, бюро, їжа;
Б) яблуко, поїсти, балюстрада;
В) їжак, пір'я, юність;
Г) праця, кювет, єдність.
4. Визначити, у якому рядку буквосполучення дж, дз позначають один
звук. (1б.)
А) джаз, джміль, дзенькіт;
Б) підзорний, підземний, віджити;
В) підживлення, відзвучати, дзеркало;
Г) подзвонити, піджак, підзвітний.
5. Мꞌякість приголосних позначається на письмі літерами(1б.):
А) літерами і, я, ю, є та апострофом;
Б) літерами і, я, ю,є та мꞌяким знаком;
В) літерами я, ю, є, ї;
Г) літерами я, ю, є, ї та мꞌяким знаком.
6.Визначити, у якому рядку в усіх словах слід писати літеру ґ.(1б.)
А) ..араж, ..ринджоли, ..ель;
Б) ..ава, ,.ала..ан, ..рунтомір;
В) ..винтик, ..лобальний, ..ніздо;
Г) ..арбуз, ..онка, ..ультіпака.
7. Записати слова фонетичною транскрипцією (3б.)
Сузір’я, ілюстрація, мільярд, джинси, навчання, віджити.
8. Зробити фонетичний розбір слів (3б.)
Полярний, дзенькіт.
Діагностична робота №3
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
В - 2
1.Як називається розділ мови, який вивчає звуковий склад мови ? (1б.)А) графіка, Б) фонетика, В) орфографія, Г) орфоепія
2. Установити відповідність між одиницями фонетики та їхньою кількістю в українській мові. (1б.)
А. 33. 1. Загальна кількість голосних і приголосних звуків.
Б. 12 2. Кількість голосних звуків.
В. 38. 3. Кількість приголосних звуків.
Г. 32 4. Кількість глухих приголосних.
Д. 6. 5. Кількість букв в українському алфавіті.
3 . Визначити, у якому рядку в усіх словах я, ю, є, ї позначають два
звуки. (1б.)
А) походження, юрта, Ямайка;
Б) ящірка, Зінаїда, виховання;
В) єхидна, бур’ян, Юпітер;
Г) прання, модельєр, ягода.
4. Визначити, у якому рядку буквосполучення дж, дз позначають один
звук. (1б.)
А) дзвін, джунглі, підживити;
Б) дзеркало, джин, кукурудза;
В) джем, відзвучати, дзьоб;
Г) подзвонити, піджак, дзюрчання.
5. Мꞌякість приголосних позначається на письмі літерами(1б.):
А) літерами і, я, ю, є та апострофом;
Б) літерами і, я, ю,є та мꞌяким знаком;
В) літерами я, ю, є, ї;
Г) літерами я, ю, є, ї та мꞌяким знаком.
6.Визначити, у якому рядку в усіх словах слід писати літеру ґ.(1б.)
А) ..урт, ..аздиня, ..лина;
Б) ..ринджоли, ,.анок, ..рамота;
В) ..винтик, ..лобальний, ..ніздо;
Г) ..удзик, ..ніт, ...речний.
7. Записати слова фонетичною транскрипцією (3б.)
Вугілля, підземний, дзвеніти, краков’як, щабель, юнак.
8. Зробити фонетичний розбір слів (3б.)
Клішня, відзвучати.