Діагностична робота №4

Про матеріал
6 клас НУШ Діагностична робота №4 за розділами "Барви світової поезії. Замислюємося про майбутнє."(Творчість Мацуо Басьо, Роберта Бернса, Генрі Лонгфелло, Рея Дугласа Бредбері, Роберта Шеклі)
Перегляд файлу

6 клас НУШ

Діагностична робота №4 за розділами "Барви світової поезії. Замислюємося про майбутнє."(Творчість  Мацуо Басьо, Роберта Бернса, Генрі Лонгфелло, Рея Дугласа Бредбері, Роберта Шеклі)

Варіант 1

Початковий і середній рівні(по 0,5 б.)

1. Мацуо Басьо є національним поетом…

а) Китаю 

б) Японії

в) Америки

г) Англії

 

2.Хайку зазвичай містить…

а) 15 складів

б) 16 складів

в) 17 складів

 

3. Псевдонім «Басьо» перекладається з японської мови як…

а) пальмова гілка

б) бананова хижа

в) насолода

 

4. Темою вірша "Моє серце в верховині" є…

а) любов до подорожей

б) любов до рідного краю

в) любов до дівчини

 

5. Яка ідея поеми Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату»?

а) ідея боротьби за рівні права корінних народів

б)  ідея єдності та порозуміння всіх народів

в) ідея боротьби за свободу корінних народів

г) ідея любові до батьківщини

 

6.  Як називається картина, що згадується у творі Р.Бредбері "Усмішка"?

а) Джоконда

б) Джорджина

в) Джонсі

г) Джулія

 

7. Що дивного було у звіряти, яке першим побачив Кліві на чужій планеті? (декілька відповідей)

а)  кошлате зелене хутро

б) довжелезні лапи

в) відсутність рота і носа

г) відсутність очей і вух

 

8. Яка головна думка твору "Запах думок"?

а) люди можуть вижити на інших планетах

б) можна керувати поведінкою тварин

в)  утвердження сили людського розуму

г) людина - цар природи

9. Для чого племена скупалися у річці?

а) їм було жарко

б) щоб змити кров із свої пальців та фарби бойові 

в) їм наказали так зробити вожді

г) бо без цього не могли перейти на інший бік річки

 

10. Жанр " Пісні про Гайавату"- це…

а) поема

б) пісня

в) легенда

г) міф

 

11. Р.Д. Бредбері у творі "Усмішка" змалював…

а) розвинуте суспільство

б) зруйновану цивілізацію

в) сучасне життя

 

12. Ідея твору "Запах думки"

а) розповідь про небезпечні пригоди, які чатували на космічного поштаря на незнайомій планеті

б) схвалення автором внутрішньої боротьби головного героя зі своїми страхами

в) уславлення необмежених можливостей людського розуму, сили духу, волі, творчої уяви, неординарного мислення людини, яка здатна здолати всі перешкоди на своєму шляху.

 

Достатній рівень(по 1,5 б.)

  1. Порівняльна характеристика образів Тома (Рей Бредбері “Усмішка”) і Лероя Кліві (Роберта Шеклі “Запах думки”): хто він, пригоди, вчинки, між ким відбувається конфлікт, яку ідею втілює герой, що між героями є спільного.
  2. Сенкан до слова “Кліві”

 

Високий рівень(3 б.)

Творче висловлювання-міркування (5-7 речень) на одне із запитань:

        Якою має бути людина майбутнього? (на прикладі фантастичних оповідань Р.Бредбері та Р.Шеклі)

        Чому “Пісня про Гайавату” Генрі Лонгфелло - це гімн миру? В чому актуальність твору?

        Чим приваблює мене вірш Роберта Бернса “Моє серце в верховині”?

        Який підтекст, почуття і враження від японських хоку Мацуо Басьо?

 

 

 


6 клас НУШ

Діагностична робота №4 за розділами "Барви світової поезії. Замислюємося про майбутнє."(Творчість  Мацуо Басьо, Роберта Бернса, Генрі Лонгфелло, Рея Дугласа Бредбері, Роберта Шеклі)

Варіант 2

Початковий і середній рівні (по 0,5 б.)

  1. Роберт Бернс є національним поетом…

а) Китаю 

б) Японії

в) Америки

г) Англії

 

2.Хайку зазвичай містить:

а) 4 рядки

б) 3 рядки

в) 2 рядки

 

3. Псевдонім «Басьо» перекладається з японської мови як…

а) пальмова гілка

б) бананова хижа

в) насолода

 

4. Темою вірша "Моє серце в верховині" є…

а) любов до дівчини та розлука з нею

б) любов до подорожей

в) любов до Батьківщини

 

5. Хто автор «Пісні про Гайявату»?

а) Р.Бернс;   

б) Ж.Верн

в) Г. Лонгфелло;   

г) М. Басьо

 

6. Що символізує усмішка на картині у творі Бредбері?

а) Символ минулого

б) Втілення краси, добра, мистецтва

в) Ранок

г) Символ миру

 

7.  Яка екстремальна ситуація відображена у творі "Запах думки"?

а) Зустріч з марсіанами

б) Зіткнення з кометою

в) Аварія, посадка на незнайому планету

г) Сигнал про порятунок з іншої планети

 

8. Що об'єднує письменників Рея Бредбері і Роберта Шеклі?

а) вони зустрічалися з інопланетянами

б) вони літали на інші планети.

в) вони писали фантастичні твори

 

9. Люлька Згоди виступає символом…

а) ворожнечі

б) мужності

в) рівності

г) єднання

 

10. Жанр " Запах думки" Роберта Шеклі - це…

а) повість

б) оповідання

в) казка

г) міф

 

11. Герої твору "Усмішка" Р.Д.Бредбері пережили…

а) війну 

б) землетрус

в) революцію

г) голод і депортацію

 

12.Фінал твору "Усмішка" Р.Д.Бредбері:

а) символізує надію на відродження суспільства

б) не дає надії на відродження суспільства

в) символізує погіршення становища людей і суспільства

 

Достатній рівень (по 1,5 б.)

  1. Порівняльна характеристика образів Тома (Рей Бредбері “Усмішка”) і Лероя Кліві (Роберта Шеклі “Запах думки”): хто він, пригоди, вчинки, між ким відбувається конфлікт, яку ідею втілює герой, що між героями є спільного.
  2. Сенкан до слова “Том”

 

Високий рівень(3б.)

Творче висловлювання-міркування (5-7 речень) на одне із запитань:

        Якою має бути людина майбутнього? (на прикладі фантастичних оповідань Р.Бредбері та Р.Шеклі)

        Чому “Пісня про Гайавату” Генрі Лонгфелло - це гімн миру? В чому актуальність твору?

        Чим приваблює мене вірш Роберта Бернса “Моє серце в верховині”?

        Який підтекст, почуття і враження від японських хоку Мацуо Басьо?

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Karabchievska Lesia
Додано
19 травня
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку