Діагностична робота 6 клас НУШ
Барви світової поезії. Замислюємося про майбутнє Варіант І
1. Роберта Бернса називали поетом – орачем, тому що він :
А) народився в сім’ї фермера;
Б) написав багато творів про бідняків;
В) усе життя працював на землі .
2. Ім’я Мацуо Басьо у перекладі означає:
А) банан; Б) батут; В) біла слива.
3. Сиволом миру в «Пісні про Гайявату» Генрі Лонгфелло є :
А) біла голубка; Б) квітка примирення; В) люлька згоди .
4. Американський письменник Р.Бредбері вважав своїм літературним батьком : А) Жуля Верна; Б)Чарльза Діккенса; В)М.Басьо.
5. Основною темою хайку Мацуо Басьо є :
А) тема природи;
Б) внутрішній світ людини ;
В) стосунки між людьми.
6. Хайку складається з :
А) п’яти неримованих рядків ;
Б) трьох неримованих рядків ;
В) семи неримованих рядків ;
7. Установіть відповідність між автором та країною:
1. Мацуо Басьо |
А) Італія |
2. Роберт Бернс |
Б) США |
3. Генрі Лонгфелло |
В) Шотландія |
|
Г) Японія |
|
|
8. Установіть відповідність між уривком із твору і автором :
1. «Чутно, як надра каштана гризе хробак » А) Рей Бредбері
2. «Вона прекрасна…знову мовив він» Б) Генрі Лонгфелло
3. «Помиріться ж, мої діти. Будьте друзями…» В) Роберт Бернс. .
4. «Будь здорова, верховино, любий рідний край» Г) Мацуо Басьо .
9. Дати визначення поняття оповідання. Наприклад.
10. Напишіть твір-есе на одну із запропонованих тем:
ü«Зображення краси природи в поезіях Мацуо Басьо »
ü«Картини рідного краю у вірші Р.Бернса «Моє серце в верховині». ü Гайявата – мудрий вождь індіанців .
üЯкою бачить Р. Шеклі людину майбутнього?
Діагностична робота 6 клас НУШ
Барви світової поезії. Замислюємося про майбутнє Варіант ІІ
1. Мацуо Басьо народився в сім’ї :
А) композитора; Б) самурая; В)державного службовця .
2. Роберт Шеклі здобув освіту в університеті міста :
А) Сан-Франциско; Б) Чикаго; В) Нью-Йорк.
3. Укажіть жанр твору Р.Бредбері «Усмішка»:
А) оповідання ; Б) повість; В) новела; .
4. Різновид художньої літератури,основною темою якої є дослідження й прогнозування наслідків науково – технічної думки називається:
А) притчею; Б) науковою фантастикою; В) фантастикою.
5. Свою батьківщину Роберт Бернс називав країною:
А) честі, слави, вольності;
Б) честі, слави, героїзму;
В) вольності, честі, відданості.
6. Головною пам’яткою індіанської культури вважають твір Генрі Лонгфелло :
А) «Люлька згоди»; Б) «Пісня про Гайявату»; В) «Раб на сумнім болоті».
7. Установіть відповідність між автором та твором:
1. Рей Бредбері |
А) «Моє серце в верховині». |
2. Роберт Бернс |
Б) «Запах думок». |
3. Генрі Лонгфелло |
В) «Усмішка» |
4. Роберт Шеклі |
Г) «Міо, мій Міо» |
|
Д) «Пісня про Гайявату». |
8. Установіть відповідність між уривком із твору і автором :
1. « Слухай. А як сталося, що на тобі немає опіків » А) Мацуо Басьо.
2. «Ваша сила – тільки в згоді, а безсилля…» |
Б) Роберт Бернс. |
3. «Квітучі сливи, ніжні верби…» |
В) Генрі Лонгфелло. |
4. «Моя мрія в гори лине навздогін вітрам» |
Г) Роберт Шеклі. |
9. Дати визначення поняття хайку. Хто писав хайку?
10. Напишіть твір-есе на одну із запропонованих тем:
ü«Заклик до миру та злагоди між людьми в поемі Г. Лонгфелло «Пісня про Гайявату».
üЩо здатне врятувати цивілізацію? (за твором Рея Бредбері «Усмішка») ü Чим мене приваблюють вірші Р. Бернса?
ü«Поезія, яка мене найбільше захопила…» (за творами Мацуо Басьо, Р.Бернса – на вибір).