Діагностична робота для 6 класу НУШ «Барви світової поезії. Замислюємося про майбутнє»

Про матеріал
Діагностична робота з теми «Барви світової поезії. Замислюємося про майбутнє» для 6 класу НУШ. Робота містить різнорівневі завдання, завдання на встановлення відповідності та передбачає розгорнуту відповідь на одне запитання творчого характеру.
Перегляд файлу

Діагностична   робота   6 клас НУШ

Барви світової поезії. Замислюємося про майбутнє Варіант І

1.       Роберта Бернса називали поетом – орачем, тому що він :

                  А) народився в сім’ї  фермера;        

                  Б) написав багато творів  про бідняків;            

                  В) усе життя працював на землі .

2.       Ім’я  Мацуо Басьо у перекладі означає:

                  А) банан;            Б) батут;                В) біла слива.

3.       Сиволом миру  в «Пісні про Гайявату» Генрі Лонгфелло є  :

                  А) біла голубка;            Б) квітка примирення;             В) люлька  згоди .

4.       Американський письменник Р.Бредбері вважав своїм літературним батьком :    А) Жуля Верна;  Б)Чарльза Діккенса;        В)М.Басьо.

5.       Основною темою хайку Мацуо Басьо є :

                  А) тема  природи;           

Б) внутрішній світ людини ;  

                  В) стосунки між людьми.

6.       Хайку складається з :

                 А) п’яти неримованих рядків ;         

                 Б) трьох неримованих рядків ; 

                  В) семи неримованих рядків ;

7.       Установіть  відповідність  між  автором та країною:

        1. Мацуо Басьо              

А) Італія 

        2. Роберт Бернс             

Б) США 

        3. Генрі Лонгфелло       

В) Шотландія

                                                   

Г) Японія

                                         

 

8.       Установіть відповідність між уривком із твору і автором :

1.   «Чутно, як надра каштана гризе хробак »          А) Рей Бредбері

2.   «Вона прекрасна…знову мовив він»                            Б) Генрі Лонгфелло

3.   «Помиріться ж, мої діти. Будьте  друзями…»              В) Роберт  Бернс.           .      

4.   «Будь здорова, верховино, любий рідний край»      Г) Мацуо Басьо         .      

 

9.       Дати визначення поняття оповідання. Наприклад.

10.   Напишіть твір-есе на одну із запропонованих тем:          

ü«Зображення краси природи в поезіях Мацуо Басьо »

ü«Картини рідного краю у вірші Р.Бернса  «Моє  серце в верховині». ü Гайявата – мудрий вождь індіанців .                            

üЯкою бачить Р. Шеклі людину майбутнього?

 

Діагностична   робота   6 клас НУШ

Барви світової поезії. Замислюємося про майбутнє Варіант ІІ

1.       Мацуо Басьо народився в сім’ї : 

                   А) композитора;           Б) самурая;           В)державного службовця .

2.       Роберт Шеклі здобув освіту в університеті міста  : 

                 А) Сан-Франциско;           Б) Чикаго;       В) Нью-Йорк.

3.       Укажіть жанр твору Р.Бредбері «Усмішка»:

                            А) оповідання ;               Б) повість;            В) новела;          . 

4.       Різновид художньої літератури,основною темою якої є дослідження й прогнозування наслідків науково – технічної думки називається:

        А) притчею;         Б) науковою фантастикою;     В) фантастикою.

5.       Свою батьківщину Роберт Бернс  називав країною:         

                  А) честі, слави, вольності;     

                 Б) честі, слави, героїзму;        

                 В) вольності, честі, відданості.

6.       Головною пам’яткою індіанської культури вважають твір Генрі Лонгфелло :

        А) «Люлька згоди»;         Б) «Пісня про Гайявату»; В) «Раб на сумнім болоті».

7.       Установіть  відповідність  між  автором та твором:

                1. Рей Бредбері              

А) «Моє серце в верховині».                             

                2. Роберт Бернс             

Б) «Запах думок».

                3. Генрі Лонгфелло       

В) «Усмішка»

                4. Роберт Шеклі             

Г) «Міо, мій Міо»

                                             

Д) «Пісня про Гайявату».

8.       Установіть відповідність між уривком із твору і автором :

1. « Слухай. А як сталося, що на тобі немає опіків »    А) Мацуо Басьо.            

2. «Ваша сила – тільки в згоді, а безсилля…»      

Б) Роберт Бернс.           

3. «Квітучі сливи, ніжні верби…»                          

В) Генрі Лонгфелло.      

4. «Моя мрія в гори лине навздогін вітрам»        

Г) Роберт Шеклі.

 

9.       Дати визначення поняття хайку. Хто писав хайку?

10.   Напишіть твір-есе на одну із запропонованих тем:

ü«Заклик до миру та злагоди між людьми  в поемі  Г. Лонгфелло «Пісня про Гайявату».

üЩо здатне врятувати цивілізацію? (за твором Рея Бредбері «Усмішка») ü Чим мене приваблюють вірші Р. Бернса? 

ü«Поезія, яка мене найбільше захопила…» (за творами Мацуо Басьо,  Р.Бернса – на вибір).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кучер Надія Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
19 травня
Переглядів
3015
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку