Діагностична робота №5 (Частини мови. Іменник (назви істот / неістот; власні й загальні назви). Числа і роди іменників.)

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020) Діагностична робота №5. (Лексична тема. Світ невідомий. Мовна тема. Частини мови. Іменник (назви істот / неістот; власні й загальні назви). Числа і роди іменників. у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020)

 Діагностична робота №5. (Лексична тема. Світ невідомий. Мовна тема. Частини мови. Іменник (назви істот / неістот; власні й загальні назви). Числа і роди іменників.

 у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Рівень реалізації навчальної діяльності

Рівень результату навчання

розпізнавання об'єкта вивчення              

П” - початковий

репродуктивний                                       

С” - середній

продуктивний                                          

Д” - достатній

продуктивно-творчий                             

В” - високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №5

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знає і називає іменники (“П”)

 

 

 

 

 

 

2

Знає і називає власні і загальні назви (“П”)

 

 

 

 

 

 

3

Позначає групу слів: істот, неістот  (“С”)

 

 

 

 

 

 

4

Вміє добирати однину і множину іменників (“С”)

 

 

 

 

 

 

5

Розташовує слова у три стовпчики з родами  (“Д”)

 

 

 

 

 

 

6

Складає текст за поданим початком, називає ознаки зимуючих звірів, дотримується тричастинної структури тексту (“В”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 17-19              Тема 5.Світ невідомий.

                    Діагностична робота №5

  Варіант 1

                   Тема.Частини мови. Іменник (назви істот / неістот; власні й загальні назви). Числа і роди іменників.

 

1.Іменник - це  ...

А) частина мова, що означає ознаку предмета і відповдає на питання який?, яка?,  яке?,  які?

Б) частина мова, що означає назву предмета і відповідає на питання хто?, що?

В) частина мова, що означає дію предмета і відповідає на питання що робить?, що зробив?

 

2. З'єднай лінією власні й загальні назви

космонавт                       Тарас Шевченко

поет                                 Всеволод Нестайко

письменник                    Юрій Гагарін

боксер                             Василь Ломаченко

 

3. Познач групу слів, у якій всі слова є назвами істот

А) скрипка, зірка, театр

Б) хробачок, пташка, тигр

В) сонце, лисиця, ліс

 

4.Зміни слова за зразком: один - багато (однина - множина)

Гілка - _________

Хвіст - _________

Астероїд - _________

 

5.Прочитай іменники і запиши їх у три стовпчики.

 Трава, село, сонечко, дощ, пташка, кордон, робота, садівник, море

 Чол. рід (він)                 Жін. рід (вона)                Сер.рід (воно)

 

6.За поданим початком напиши розповідь про те, як зимують звірі взимку.

     Зимівля звірів

 Настала зима. Скрізь лежать глибокі сніги.

У лісах….

 

Тиждень 17-19              Тема 5.Світ невідомий.

                    Діагностична робота №5

  Варіант 2

                   Тема.Частини мови. Іменник (назви істот / неістот; власні й загальні назви). Числа і роди іменників.

 

1.Іменник - це  ...

А) частина мова, що означає назву предмета і відповідає на питання хто?, що?

Б) частина мова, що означає ознаку предмета і відповдає на питання який?, яка?,  яке?,  які?

В) частина мова, що означає дію предмета і відповідає на питання що робить?, що зробив?

 

2. З'єднай лінією власні й загальні назви

письменник                             Леонід Каденюк

винахідник-інженер               Зірка Мензатюк

боксер                                      Олександр Усик

космонавт                                Ілон Маск

 

3. Познач групу слів, у якій всі слова є назвами неістот

А) ховрах, лебідь, вуж

Б) мед, пшениця, комета

В) крісло, бджола, сонце

 

4.Зміни слова за зразком: один - багато (однина - множина)

Книжка - _________

Стіл - _________

Човен - _________

 

5.Прочитай іменники і запиши їх у три стовпчики.

 Озеро, голуб, хліб, печиво, булка, батон, сметана, сусід, фарба

 Чол. рід (він)                 Жін. рід (вона)                Сер.рід (воно)

 

6.За поданим початком напиши розповідь про те, як зимують звірі взимку.

     Зимівля звірів

 Настала зима. Скрізь лежать глибокі сніги.

У лісах….

 

docx
Додано
27 серпня 2022
Переглядів
823
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку