____________________________________________________________________
Діагностична робота №8
«Числівник»
____________________________________________________________________
1. За значенням числівники бувають…
А) від 1 до 10 Б) Чий, скільки
В) Кількісні, порядкові Г) Прості, складні, складені
2. За будовою числівники бувають…
А) Прості, складні, складені Б) Прості, складні
В) Кількісні, порядкові Г) Порядкові, складні, складені
3. У якому рядку всі числівники кількісні?
А) П’ятий, сім, вісім Б) Три, десять, двадцять
В) Сьомий, третій, один Г) Вперше, десятий, два
4. У якому рядку вжито числівник у родовому відмінку?
А) Третій Б) Третім В) Третьому Г) Третього
5. У якому рядку всі числівники складні за будовою?
А) Сорок, двадцять, тридцять Б) П’ятдесят, шістдесят, сімдесят
В) Сімнадцятий, вісімсот, кількадесят Г) Сто сьомий, дванадцять, дев’ятка
6. У датах назви місяців вживаємо тільки в…
А) Н.в. Б) Р.в. В) Д.в. Г) М.в.
7. Що означають порядкові числівники?
А) Ознаку предмета Б) Порядок предметів при лічбі
В) Кількість предметів при лічбі Г) Якість предмета
8. На які питання відповідають числівники?
А) Чий, який, котрий Б) Який, яка, яке
В) Чий, чия, чиє Г) Якість предмета
9. У якому рядку правильно вжито числівник ½ в О.в?
А) Однієї другої Б) Однією другою
В) Одній другій Г) Одну другу
10. Яке із словосполучень побудовано правильно?
А) Чотири альбоми Б) Три маркерів
В) Два зошита Г) Десять обгортка
11. Визначте, котра година «чверть на п’ятнадцяту»
А) 15:00 Б) 14:15 В) 14:45 Г) 15:15
12. Усі числівники відмінюються однаково у рядку…
А) 30, 40, 90, 70 Б) 5, 12, 7, 13
В) 0, 1000, 1000000, 100 Г) 100, 300, 500, 900
13. Запишіть математичні вирази, замінюючи цифри та знаки словами
До 125+564 ______________________________________________________________________
Від 246 – 98______________________________________________________________________
До 1/8 + 3/5 ______________________________________________________________________
Від 3 5/2 – 0,5____________________________________________________________________
14. Запишіть словосполучення, розкриваючи дужки
Два (друг), чотири (апельсин), п’ять (зошит), три (ананас), два (колір), чотири (місяць), три (кілограм), дванадцять (ожина) _____________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. Запишіть запропоновану годину словами
17:45 ___________________________________________________________________________
03: 19___________________________________________________________________________
22:22 ___________________________________________________________________________
00:00___________________________________________________________________________
16. Запишіть числівник сто вісімдесят дев’ять у всіх відмінках
Н.в. ____________________________________________________________________________
Р.в. ____________________________________________________________________________
Д.в. ____________________________________________________________________________
З.в. _____________________________________________________________________________
О.в. ____________________________________________________________________________
М.в. ____________________________________________________________________________
17. Розберіть числівник як частину мови: «Четверо друзів прийшли до мене в гості»
1. Запишіть числівник _____________________________________________________________
2. Частина мови __________________________________________________________________
3. Початкова форма (Н.в.) __________________________________________________________
4. Група за значенням (кількісний/порядковий) ________________________________________
5. Розряд (для кількісних) __________________________________________________________
6. Група за будовою (простий, складний, складений) ___________________________________
7. Відмінок ______________________________________________________________________
8. Синтаксична роль ______________________________________________________________