сімейна форма навчання

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для учнів 6 класу
Перегляд файлу

                                       Тринадцяте травня

                                   Діагностувальна робота

                                   з  української мови

                                   учня (учениці) 6 класу

                                   Олександрівського ЗЗСО І-ІІІ ст.

                                   Прізвище, ім’я

1. Усі слова пишемо з префіксом с- у рядку

A (з, с)писати, (з, с)казати, (з, с)творити, (з, с)фотографувати;

Б (з, с)мішати, (з, с)тиснути, (з, с)лити, (з, с)кувати;

B (з, с)хопити, (з, с)кривити, (з, с)вісити, (з, с)колотити;

Г (з, с)купати, (з, с)малювати, (з, с)ховати, (з, с)їсти.

2. Непрвильно написано форму прикметника в рядку

A Норвегія — норвезький            B Золотоноша — золотонішський

Б Гаага — гаазький                      Г Галич — галицький

3. Чоловіче ім’я по батькові утворено неправильно в рядку

А Іван – Іванович             B Сергій – Сергійович

Б Юрій – Юрієвич            Г Сава – Савич

4. Правильно утворені ступені порівняння прикметників в усіх словах у

рядку

A ширший, самий далекий                B якнайбільший, глибший

Б менш дорогий, прегарний              Г самий дружний, більш світліший

5. Закінчення -у(ю) у формі кличного відмінка однини мають усі слова в рядку

A герой, Гриць, лікар               B швець, товариш, Андрій

Б вовк, Микола, Київ                Г Віктор, водій, гімназія

6. Усі слова пишемо з великої літери в рядку

A (А,а)зія, (В, в)верховної (Р, р)ади (У, у)країни,(Б,б)удинок (К,к)ультури

Б (М,м)еморіал (Г,г)ероям (Н,н)ебесної (С,с)отні, (Г, г)ора (Г, г)оверла

B (Ф,фірма «(Ф,ф)ілко (К,к)орпорейшн, (В, в)улиця (У,у)країнська

Г (Л,л)ьвіщина, (Ч,ч)умацький (Ш,ш)лях, (Б,б)іблія

7. Порушено норму сполучення числівника з іменником у рядку

A двадцять поверхів             B восьмеро гравців

           Б півтори години                 Г з першим квітнем

8. Усі іменники II відміни чоловічого роду, які в родовому відмінку мають

закінчення -а, подано в рядку

A гіпс, олівець, Ужгород, відліт        B квадрат, відмінок, мед, коридор

Б Дніпро, дуб, циліндр, приятель      Г підмет, простір, університет, понеділок

9. Усі слова — числівники подано в рядку

А двадцять, сім, десятий, мільярд        B три, тридцять, утретє, тринадцять

Б два, десяток, мільйон, сто            Г вісімдесят, десятка, вісімсот, десять

10.Частку не з усіма прикметниками пишемо окремо в рядку 

А не/красивий; не/теплий, а холодний; не/гатив ний

Б не/нависний; гриб не/отруйний; не/великий

Вне/дбалий; не/щирий; не/правдивий          

Г не/високий, а низький; обкладинка не/красива; не/холодна, а тепла зима

13.   Відредагуйте речення, позначте частини мови.

Найбільш цікавішою була розповідь учителя. 2 Він самий найкращий у світі.     (1 б)

12.Утворіть і запишіть прикметники, додаючи суфікс –ськ— . 

Прага-                     Чехія-

Буг-                     Париж-                      

13. Провідміняйте числівник 796 як кількісний і як порядковий.  

 

14.Напишіть,уживаючи займенники, твір-мініатюру «Мій домашній улюбленець»

docx
Додано
12 травня
Переглядів
1116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку