Тринадцяте травня
Діагностувальна робота
з української мови
учня (учениці) 6 класу
Олександрівського ЗЗСО І-ІІІ ст.
Прізвище, ім’я
1. Усі слова пишемо з префіксом с- у рядку
A (з, с)писати, (з, с)казати, (з, с)творити, (з, с)фотографувати;
Б (з, с)мішати, (з, с)тиснути, (з, с)лити, (з, с)кувати;
B (з, с)хопити, (з, с)кривити, (з, с)вісити, (з, с)колотити;
Г (з, с)купати, (з, с)малювати, (з, с)ховати, (з, с)їсти.
2. Непрвильно написано форму прикметника в рядку
A Норвегія — норвезький B Золотоноша — золотонішський
Б Гаага — гаазький Г Галич — галицький
3. Чоловіче ім’я по батькові утворено неправильно в рядку
А Іван – Іванович B Сергій – Сергійович
Б Юрій – Юрієвич Г Сава – Савич
4. Правильно утворені ступені порівняння прикметників в усіх словах у
рядку
A ширший, самий далекий B якнайбільший, глибший
Б менш дорогий, прегарний Г самий дружний, більш світліший
5. Закінчення -у(ю) у формі кличного відмінка однини мають усі слова в рядку
A герой, Гриць, лікар B швець, товариш, Андрій
Б вовк, Микола, Київ Г Віктор, водій, гімназія
6. Усі слова пишемо з великої літери в рядку
A (А,а)зія, (В, в)верховної (Р, р)ади (У, у)країни,(Б,б)удинок (К,к)ультури
Б (М,м)еморіал (Г,г)ероям (Н,н)ебесної (С,с)отні, (Г, г)ора (Г, г)оверла
B (Ф,фірма «(Ф,ф)ілко (К,к)орпорейшн, (В, в)улиця (У,у)країнська
Г (Л,л)ьвіщина, (Ч,ч)умацький (Ш,ш)лях, (Б,б)іблія
7. Порушено норму сполучення числівника з іменником у рядку
A двадцять поверхів B восьмеро гравців
Б півтори години Г з першим квітнем
8. Усі іменники II відміни чоловічого роду, які в родовому відмінку мають
закінчення -а, подано в рядку
A гіпс, олівець, Ужгород, відліт B квадрат, відмінок, мед, коридор
Б Дніпро, дуб, циліндр, приятель Г підмет, простір, університет, понеділок
9. Усі слова — числівники подано в рядку
А двадцять, сім, десятий, мільярд B три, тридцять, утретє, тринадцять
Б два, десяток, мільйон, сто Г вісімдесят, десятка, вісімсот, десять
10.Частку не з усіма прикметниками пишемо окремо в рядку
А не/красивий; не/теплий, а холодний; не/гатив ний
Б не/нависний; гриб не/отруйний; не/великий
Вне/дбалий; не/щирий; не/правдивий
Г не/високий, а низький; обкладинка не/красива; не/холодна, а тепла зима
13. Відредагуйте речення, позначте частини мови.
Найбільш цікавішою була розповідь учителя. 2 Він самий найкращий у світі. (1 б)
12.Утворіть і запишіть прикметники, додаючи суфікс –ськ— .
Прага- Чехія-
Буг- Париж-
13. Провідміняйте числівник 796 як кількісний і як порядковий.
14.Напишіть,уживаючи займенники, твір-мініатюру «Мій домашній улюбленець»