Діагностична робота "Фонетика. Орфографія"

Про матеріал
Тестові завдання для уроку перевірки знань та умінь учнів за темою "Фонетика. Орфографія" для 5-го класу. Діагностувальна робота містить 2 варіанти. Крім тестів, є вправа для перевірки орфографічних навиків та коротке творче завдання
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

Фонетика. Орфографія

Варіант 1

1. Усі приголосні дзвінкі в кожному слові рядка:

А. Кленовий листочок.                                       В. Співуча пташина.

Б. Незламний воїн.                                             Г. Голосний дзвіночок.

2. Букви я, ю, є позначають по 2 звуки в кожному слові рядка:

А. Нація, шляхи, розуміння.                              В. Юність, яскравий, чекають.

Б. Єднання, воля, майбутнє.                              Г.  Ясний, зоря, світання.

3. Правильно поділено слова для переносу в рядку:

А. До-що-вий, віль-ний, чис-тень-кий.            В. Ар-мія,  не-злам-ні-сть, щас-тя.

Б. На-род-жен-ня, книж-ка, ву-зький.              Г. Ви-гід-ний, ґуд-зик, ран-нь-ого.

4. Помилку при переносі слів допущено в рядку:

А. Щед-рів-ка, ше-девр, ґе-дзик.                      В. Щас-ли-вий, ра-джу, до-сить.

В. По-дзво-ни-ти, пі-джи-ви-ти.                       Г. Си-ньо-го, ден-ний, кни-га.

5. На перший склад падає наголос у слові:

А. Ненависть.              Б. Майбутній.              В. Вимова.                 Г. Джура.

6. Усі слова мають подвійний наголос у рядку:

А. Завдання, виразний, випадок.                     В. Ненависний, подруга, загадка.

Б. Помилка, байдуже, мабуть.                         Г. Одинадцять, донька, дрова.

7. Із ь пишуться усі слова в рядку:

А. Приятел..ці, Натал..ці, кул..ці.                    В. Різ..бяр, т..мяний, камін..чик.

Б. Добровол..ці, бал..зам, кіл..це.                    Г. Міл..йон, сон..ця, літ..ні.

8. Без ь пишеться слово:

А. Джерел..це.         Б. Віл..ний.               В. Різ..ко.               Г. Українс..кий.

9. Орфографічну помилку допущено в рядку:

А. Рум’яний, надвечір’я, кров’ю.                   В. Солов’їний, зоряний, духмяний.

Б. Різдвяний, свято, без’ядерний.                  Г. З’єднати, торфяний, дзв’якнути.

10. Усі слова пишуться з апострофом у рядку:

А. Роз..яснити, цв..ях, міжгір..я.                    В. П..ятнадцять, Лук..янівка, м..язи.

Б. Арф..яр, м..ята, моркв..яний.                     Г. Бур..ян, бур..як, бур..я.

11. Прийменник в слід уживати між словами в рядку:

А. Був (у, в) архіві, сидів (у, в) барлозі.

Б. Жили (у, в) Ужгороді, стати (у, в) пригоді.

В. Приїде (у, в) травні, читав (у, в) журналі.              

  Г. Вибіг (у, в) сад, їхати (у, в) автобусі.

12. Правильно вжито прийменники у, в, з (із, зі) між словами в рядку:

А. Зайдіть у клас, читати з книги.         В. Виписати із вправи, удар в спину.

Б. Стань у куток, біжи із мною.              Г. Погляд у майбутнє, говорю з щирістю.

13. Перепишіть речення, обравши правильне написання.

1. Солов..їний голос (у, в) моєї мови. 2. Слів (у, в) мові міл..йон, виб(и,е)райте найкращі! 3. Кожне (з,зі) слів, лиш торкни, – як струна заграє. 4. (У,в) мові (у,в)сі тони (і,й) відтінки.

14. Складіть і запишіть 2 речення, використавши слова (не обов’язково всі).

Незламність, нескореність, сміливість, вірність, полум’я, з вірою, обов’язок.

 

 

 

Діагностувальна робота

Фонетика. Орфографія

Варіант 2

1. Усі приголосні дзвінкі в кожному слові рядка:

А. Чудова перлина.                                             В. Ранковий серпанок.

Б. Незабруднене довкілля.                                 Г. Голубе небо.

2. Букви я, ю, є позначають по 2 звуки в кожному слові рядка:

А. Людина, шляхи, розуміння.                          В. Любов, яскравий, мріють.

Б. Єднання, нація, пам’ять.                               Г.  Явір, клятва, світання.

3. Правильно поділено слова для переносу в рядку:

А. Без-смерт-ний, ві-льний,ход-жу.                 В. Віч-но,  не-злам-ні-сть, щас-тя.

Б. На-сін-ня, міль-йон, всьо-го.                        Г. Від-стань, ґуд-зик, ран-нь-ого.

4. Помилку при переносі слів допущено в рядку:

А. Щед-рість, ше-девр, ґе-дзик.                       В. Роз-би-ти, від-жи-ва-ти, зіл-ля.

В. Пі-дзем-ний, ра-джу, синь-ого.                    Г. Бо-льо-вий, ден-ний, кни-га.

5. На перший склад падає наголос у слові:

А. Ласкавий.                  Б. Джура.                   В. Вимова.                 Г. Веселка.

6. Усі слова мають подвійний наголос у рядку:

А. Байдуже, помилка, мабуть.                          В. Завдання, виразний, випадок.

Б. Одинадцять, донька, дрова.                          Г. Ненависний, подруга, загадка.

7. Із ь пишуться усі слова в рядку:

А. Приятел..ці, біл..ці, кул..ці.                          В. Натал..ці, т..мяний, камін..чик.

Б. Добровол..ці, склян..ці, кіл..це.                    Г. Гриц..ко, веселит..ся, літн..ого.

8. Без ь пишеться слово:

А. Джерел..це.             Б. Ковз..ий.               В. Різ..бяр.               Г. Українс..кий.

9. Орфографічну помилку допущено в рядку:

А. М’ятний, надвечір’я, кров’ю.                     В. Підв’язати, торфяний, дзв’якнути.

Б. Святковий, рясно, без’ядерний.                  Г. Солов’їний, зоряний, духмяний.

10. Усі слова пишуться з апострофом у рядку:

А. Роз..яснити, м..ята, міжгір..я.                   В. П..ятнадцять, Лук..янівка, бур..я.

Б. Арф..яр, цв..ях, моркв..яний.                     Г. Бур..ян, бур..як, м..язи.

11. Сполучник і слід уживати між словами в рядку:

А. Золото (і, й) срібло, місяць (і, й) зорі.

Б. Фрукти (і, й) овочі, весела (і, й) щаслива.

В. Приходить (і, й) допомагає, дощ (і, й) сніг.

  Г. Мороз (і, й) вітер, учителі (і, й) учні.

12. Правильно вжито прийменники у, в, з (із, зі) між словами в рядку:

А. Вітати зі святом, розмова у класі.           В. Капає зі стріхи, хмарина в небі.

Б. Стань у стрій, біжи із мною.                    Г. Сніг із дощем, говорю з щирістю.

13. Перепишіть речення, обравши правильне написання.

1. Мово українс..ка, як ти ро(з,с)цвіла (і,й) зар..ясніла! 2. (У,в) мові, що постійно збагачуєт..ся, вдосконалюєт..ся, відображено кул..туру народу.  3. Рідна мова пов..язує нас не тіл..ки (з, із, зі) іншими сучасниками, але й (з, із, зі) минулими та прийдешніми поколіннями.

14. Складіть і запишіть 2 речення, використавши слова (не обов’язково всі).

Нескореність, незламність, військовий, вірність, полум’я, з любов’ю, обов’язок.

 

docx
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
1599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку