Тема. Основні правила переносу.
Мета: навчити основних правил переносу; повторити поділ слів на склади; розвивати пам’ять, увагу, фонематичний слух; виховувати культуру усного і писемного мовлення; культуру поведінки.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Перебіг уроку
Зробіть повний фонетичний розбір слова джміль.
Послідовність фонетичного розбору слова
1. Назвіть аналізоване слово.
2. Укажіть кількість складів; визначте, які з них закриті, а які
відкриті.
3. Поставте наголос.
4. Назвіть голосні звуки, особливості їх вимови.
5. Назвіть приголосні звуки.
6. Укажіть кількість звуків і кількість букв, прокоментуйте співвідношення між ними.
III.Мотивація пізнавальной діяльності. Повідомлення теми, мети і завдання уроку.
Вивчення нового матеріалу.
Проблемне питання.
Робота з таблицею
V. Закріплення нового матеріалу.
Лінгвістичне дослідження.
Вправа 1.
Вправа 2
Вправа 3
Випишіть слова, які не можна розривати для переносу.
Зразок, юний, юннат, юнаки, армія, орел, умію, одуд, ґудзик, вздовж, приступ, їсти, село, ящик, обмию, згин, оса, один, зумію.
VI. Систематизація й узагальнення знань.
VII. Підсумок уроку.Рефлексія
VIII. Домашнє завдання: вивчити правила переносу слів.