Діагностична робота з теми «Людина. Організм людини»
П І _______________________________________________________________
1. Людина – частина природи.
а) так; б) ні.
2. До суспільства належить:
а) тварина; б) людина; в) рослина.
3. Людина – розумна істота, представник суспільства :
а) вміє мислити, уявляти; б) вміє розмовляти;
в) вміє працювати; г) вміє обманювати.
4. Підкреслити з яких частин складається тіло людини
Голова, шлунок, шия, тулуб, печінка, руки, серце, ноги.
5. З’єднай назви вікових періодів з їх описом
молодший шкільний вік
дошкільнята
ранній вік
немовлята
6. Вибери предмети, необхідні для догляду за тілом.
а) ножиці; б) мило; в) ручка;
г) щітка; д) сік; є) шампунь.
7. Які продукти харчування корисні для здоров`я?
а) м’ясо; г) овочі та фрукти;
б) цукерки; д) тістечка;
в) риба; є) молочні продукти.
8. Що потрібно для зберігання та зміцнення здоров`я?
а) чистити зуби, умиватися, розчісуватися;
б) стежити за чистотою свого одягу ;
б) довго спати;
в) дотримуватися розпорядку дня.
9. Обери позицію «так» чи «ні»
1)В магазині я куплю чипси і пригощу молодшого за себе хлопчика так ні
2) Щоб досягти успіху потрібно курити так ні
3) По телевізійній рекламі розказали, що жувальна гумка «Орбіт»
відбілює зуби, дарує свіжий подих. Я піду у супермаркет і
обов’язково її придбаю так ні
10. Які засоби боротьби з інфекційними захворюваннями?
а) одягати марлеву маску;
б) ретельно мити руки з милом;
в) розповсюджувати крихітні мікроорганізми;
г) провітрювати кімнату, робити вологе прибирання.
11. Запиши, яких треба дотримуватися порад, щоб бути здоровим. ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
САМООЦІНЮВАННЯ
Як тобі було виконувати завдання? |
Чи достатньо зусиль докладено? |
□ мені було дуже легко □ мені було легко □ мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників □ мені було дуже важко |
|
БЛАНК
оцінювання результатів діагностичної роботи
учня/учениці 3- ___ класу ________________________________________
Індекс |
Характеристика результатів навчання, відповідно до свідоцтва досягнень |
№ завдання |
рівень |
ПРО2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту |
1,2 |
|
ПРО3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
3,5 |
|
ПРО4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру |
4,6 |
|
СЗО1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
10 |
|
СЗО2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
8 |
|
СЗО3 |
Обирає здоровий спосіб життя |
7,11 |
|
СЗО4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку |
9 |
|