Діагностична робота "Людина. Організм людини"

Про матеріал
Діагностична робота з курсу ЯДС за темою: "Людина. Організм людини" для 3 класу НУШ до підручника "Я досліджую світ" частина1 Н. Бібік, Г. Бондарчук Відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я. Савченко для 3 класу закладів загальної середньої освіти.
Перегляд файлу

Діагностична робота з теми «Людина. Організм людини»

П І _______________________________________________________________

 

1.  Людина – частина природи.

 а) так;  б) ні.

2. До суспільства належить:

 а) тварина;  б) людина;  в) рослина.

3.  Людина – розумна істота, представник суспільства :

   а) вміє мислити, уявляти;                           б) вміє розмовляти;

   в) вміє працювати;                                      г) вміє обманювати.

4. Підкреслити з яких частин складається тіло людини

Голова, шлунок,  шия,  тулуб,  печінка,  руки,  серце,  ноги.

5. З’єднай назви вікових  періодів з їх описом

 

молодший шкільний вік

 

 

дошкільнята

 

 

ранній вік

 

 

немовлята

 

 

6. Вибери  предмети, необхідні для  догляду за тілом.

       а)  ножиці;         б)  мило;            в)  ручка;

       г)  щітка;           д) сік;                 є)  шампунь.

7. Які продукти харчування корисні для  здоров`я?

        а) м’ясо;                    г) овочі  та фрукти;                 

        б) цукерки;               д) тістечка;  

        в) риба;                      є)  молочні  продукти.

8. Що  потрібно  для зберігання  та зміцнення  здоров`я?

а)  чистити  зуби, умиватися, розчісуватися;

б)  стежити за чистотою свого одягу ;

б)  довго спати;

в)  дотримуватися  розпорядку  дня.

9. Обери позицію  «так»  чи  «ні»

      1)В магазині я куплю чипси  і  пригощу  молодшого за себе хлопчика      так       ні

     2) Щоб досягти успіху  потрібно курити                                                         так      ні

     3) По телевізійній рекламі розказали, що жувальна гумка «Орбіт»

       відбілює   зуби, дарує свіжий подих. Я піду у супермаркет і

       обов’язково її придбаю                                                                                    так      ні

10. Які  засоби  боротьби  з інфекційними захворюваннями?  

   а) одягати марлеву маску;

   б) ретельно  мити руки з милом;

   в) розповсюджувати крихітні мікроорганізми;

   г)  провітрювати кімнату, робити вологе прибирання. 

11. Запиши, яких треба дотримуватися  порад, щоб  бути  здоровим. ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

САМООЦІНЮВАННЯ

Як тобі було виконувати завдання?

Чи достатньо зусиль докладено?

мені було дуже легко

мені було легко

мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

мені було дуже важко

 

 

 

 

 

БЛАНК

оцінювання  результатів  діагностичної     роботи

учня/учениці 3- ___ класу ________________________________________

 

Індекс

Характеристика  результатів навчання, відповідно до свідоцтва   досягнень

№ завдання

рівень

ПРО2

Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту

1,2

 

ПРО3

Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи

3,5

 

ПРО4

Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру

4,6

 

СЗО1

Турбується про здоров’я, безпеку та добробут

10

 

СЗО2

Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб

8

 

СЗО3

Обирає здоровий спосіб життя

7,11

 

СЗО4

Демонструє підприємливість та етичну поведінку

9

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Волощук Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Крячко Любов
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
11249
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку