Діагностична робота №4
з теми ,,Вивчаємо геометричні фігури”
,,П” і ,,С” рівні навчальних досягнень
1. Кут АОС – тупий. Яке з наведених чисел може бути градусною мірою кута АОС?
А. Б. В. Г.
2. Визначте вид кута, величина якого дорівнює .
А. Розгорнутий Б. Тупий В. Прямий Г. Гострий
3. Один із кутів трикутника дорівнює . Визначте вид трикутника.
А. Гострокутний Б. Прямокутний
В. Тупокутний Г. Визначити неможливо
4. У трикутника АВС АВ= 4 см, ВС= 5 см, АС= 4 см. Визначте вид трикутника АВС.
А. Рівносторонній Б. Рівнобедрений
В. Різносторонній Г. Визначити неможливо
5. За якою формулою можна обчислити об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють a, b, c?
А. V = a+b+c Б. V = a+a+a B. V = abc Г. V = a*(a+a)
6. Яка з формул є формулою для обчислення об’єму куба?
А. Б. В. V=3*a Г. V=a*(a+a)
,,Д” рівень навчальних досягнень (3 бали)
7. Виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 7, 16, 11. Установіть відповідність між велечиною (1-3) та її числовим значенням (А-Г).
1. Сума довжин усіх ребер паралелепіпеда
2. Об’єм паралелепіпеда
3. Площа поверхні паралелепіпеда
А. 1232 Б. 365 В. 136 Г. 730
,,В” рівень навчальних досягнень (3 бали)
8. У фермера бак розмірами 15дм*12дм*8дм, ущерть заповнений зерном. Фермер хоче пересипати зерно в бак, розміри якого 16дм*1м*90см. Чи поміститься зерно в цей бак? Відповідь обґрунтуйте.
9. Побудуйте такі, щоб і промінь ОС ділив кут AOD на дві частини.