Діагностична робота "Мова і мовлення"

Про матеріал
Рівнева діагностична робота, яка складається з 7 завдань. 1-4 завдання початкового та середнього рівнів, 5, 6 завдання достатнього рівня, 7 завдання високого рівня.
Перегляд файлу

Діагностична робота

«Мова і мовлення»

 

  1. Мовлення буває …

А  усне і писемне

Б  класне і домашнє

В  контрольне і діагностичне

  1. Розповідь однієї особи – це …

А   діалог

Б   монолог

В   гра

  1. Як записують діалог ? Обери правильну відповідь.

А   однією реплікою всю розмову учасників діалогу

Б   кожне слово у репліці з нового рядка

В   кожну репліку записуємо з нового рядка і перед кожною реплікою ставимо тире

  1. З’єднай слово з питанням, на яке воно відповідає.

Учитель                                    Яке ?

 

Парта                                       Хто ?

 

Золоте                                     Що роблю?

 

Малюю                                     Що ?                                     

  1. З поданих слів утвори речення і запиши його.

 

саду    білка.   У    живе    нашому

__________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.

___ Однокласники принесли домашнє завдання.

___ Захворів Максим.

___ Друзі допомогли хлопчикові розв’язати задачу.

___ До хворого прийшли Андрій і Володя.

  1. Придумай і запиши коротенький діалог.

Дети разговаривают в школе | Премиум векторы

________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Діагностична робота

«Мова і мовлення»

 

  1. Коли ми пишемо листа або смс - це мовлення…

А  усне

Б  писемне

В  телефонне

  1. Розмова двох або більше осіб – це …

А   діалог

Б   монолог

В   гра

  1. Як записують діалог ? Обери всі правильні відповіді.

А   кожну репліку записуємо з нового рядка

Б   однією реплікою всю розмову учасників діалогу

В   кожне слово у репліці з нового рядка

Г   перед кожною реплікою ставимо тире

  1. З’єднай слово з питанням, на яке воно відповідає.

Заєць                                        Який ?

 

Камінь                                       Хто ?

 

Високий                                    Що робити?

 

Бігти                                          Що ?                                     

  1. З поданих слів утвори речення і запиши його.

 

збирає    зиму.   Білка    грибочки  на

__________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.

___ Але через рік яблунька підросла і зацвіла.

___ Баба Марія посадила яблуньку.

___ Потім на ній з’явилися соковиті яблучка .

___ Спочатку вона була маленькою і слабкою.

  1. Придумай і запиши коротенький діалог.

Счастливый милый парень мальчик и девочка диалог | Премиум векторы

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Беликова Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 жовтня 2022
Переглядів
1294
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку