Діагностична робота
«Мова і мовлення»
А усне і писемне
Б класне і домашнє
В контрольне і діагностичне
А діалог
Б монолог
В гра
А однією реплікою всю розмову учасників діалогу
Б кожне слово у репліці з нового рядка
В кожну репліку записуємо з нового рядка і перед кожною реплікою ставимо тире
Учитель Яке ?
Парта Хто ?
Золоте Що роблю?
Малюю Що ?
саду білка. У живе нашому
__________________________________________________________________________________________________________________________________
___ Однокласники принесли домашнє завдання.
___ Захворів Максим.
___ Друзі допомогли хлопчикові розв’язати задачу.
___ До хворого прийшли Андрій і Володя.
________________________________________________________________
Діагностична робота
«Мова і мовлення»
А усне
Б писемне
В телефонне
А діалог
Б монолог
В гра
А кожну репліку записуємо з нового рядка
Б однією реплікою всю розмову учасників діалогу
В кожне слово у репліці з нового рядка
Г перед кожною реплікою ставимо тире
Заєць Який ?
Камінь Хто ?
Високий Що робити?
Бігти Що ?
збирає зиму. Білка грибочки на
__________________________________________________________________________________________________________________________________
___ Але через рік яблунька підросла і зацвіла.
___ Баба Марія посадила яблуньку.
___ Потім на ній з’явилися соковиті яблучка .
___ Спочатку вона була маленькою і слабкою.