Тема. Морська пригода…
Робота з інформацією в тексті. Визначення основи та закінчення в слові.
Очікуванні результати уроку
Після цього уроку діти зможуть:
Хід заняття
І. Вступна частина.
Добрий день! Розпочинаємо наше заняття!
Пригадайте тему місяця (Хочу, Можу, Треба).
Тема дня : Чи можна впізнати бажання?
От зараз прослухайте мелодію, яка нам усе підкаже.
(Звуки моря)
Чудово! Так, це шумить море. Адже, ми всі, коли створювали карту бажань, записували – поїздку на море.
Думаю, що бажання здійсняться, так як ми будемо старатися досягнути гарних результатів.
1. Закріпити знання, а саме про закінчення та основу слова. 2. Сприяти гарному настрою. 3. Дружно працювати 4. Дізнатись щось нове. 5. Стати розумнішим.
Поставте перлинку настрою на картках (смайлики з намистинками)
ІІ. Основна частина.
Уявіть, що ви морські чайки, які подорожують Україною. Порухайтесь по класі. А зараз утворіть зграю із 4-5 чайок. Отже, ми об’єдналися в групи.
Правила роботи в групі.
Відновити прислів’я (розділені на частинки), пояснити його значення, позначити закінчення у виділених словах.
1. група
Море переплисти – не кусок хліба з'їсти.
2. група
Ложкою не вичерпаєш води із моря.
3. група
Хто по морю плавав, тому калюжа не страшна.
4. група
В морі тому води багато, що її ніхто не п'є.
Висновок про закінчення слова.
19 лютого
Назвіть скільки десятків, скільки одиниць.
На скільки більша цифра одиниць?
Класна робота.
Каліграфічна хвилинка
Дд, де, дельфін, Батьківщина
Думаю, вам буде цікаво, що 19 лютого – День кита. Міжнародний день захисту морських ссавців. В Україні – це День Дельфінів.
І не випадково, ми вчора познайомилися з першою частиною оповідання «Костик, море і дельфін» Михайла Слабошпицького.
Давайте пригадаємо.
Знаємо |
Хочемо дізнатися |
Дізналися |
|
|
|
Передбачення: яка буде розмова у Костика з батьками?
Шкала думок.
Швидко промайнули дні біля моря.
Настав час від'їздити.
Вони йшли всі разом із обіду, і Костик рішуче сказав татові й мамі:
— Я нікуди звідси не поїду, якщо ви не купите дельфіна!
— Купити? Дельфіна?..— розгубилася мама.— Ну, й придумав же ти, хлопче!..
— Дельфіни не продаються,— пояснив йому тато.
— Як це — не продаються? — не хотілося вірити Костикові.— Собаки продаються, морські свинки продаються, рибки продаються... А дельфіни чому не продаються? Треба сказати головному дяді, що це неправильно.
— Правильно,— рішуче сказав тато.— І куди ти його повіз би?
— В село... Жив би він у нашому ставку, а ми з хлопцями його доглядали б.
— А взимку ставок замерзне — куди подітися дельфінові?
— Взимку? — перепитав Костик і замовк, бо не знав, що відповісти.
— Взимку ж ти його до хати не візьмеш — він без води жити не може,— продовжував тато.
— Як шкода,— зітхнув Костик.— А я думав, що в мене буде свій дельфін.
— Дельфіни повинні належати всім дітям, щоб усі могли дивитися на них і гратися з ними.
Костик це розуміє, але йому все одно сумно на душі.
— Наступного року знову приїдемо сюди,— заспокоїв його тато.— Цікаво, чи впізнає тебе твій дельфін.
— Впізнає! Як це він може не впізнати?! — нітрохи не сумнівається Костик.— Друзі завжди впізнають один одного.
Продемонструйте «Цеглинкою», як справилися із завданням.
Як морські хвилі бурхливо шумлять, так і ми продовжуємо активно виконувати завдання.
Оцініть роботу жестами.
Повторення про ОСНОВУ слова.
Обміняйтеся зошитами (взаємооцінювання)
ІІІ. Заключна частина.
Море.
Чисте, бурхливе.
Хвилює, шумить, заспокоює.
Глибина моря заспокоює мене.
Краса!
Учні заповнюють таблицю.
Плюс |
Мінус |
Цікаво |
|
|
|
«+» - усе, що сподобалось на уроці,
«-» - усе, що здалося марним, нудним і нецікавим,
«Цікаво» - що привернуло, змусило задуматися і спричинило нові питання.
Оцінювання
Можна відкрити «Щоденник вражень» та відповісти на питання.
Зірки кольорові за активність на занятті.
Мрія про «Дельфінарій» - За та Проти?
«Так» |
Проблема |
«Ні» |
|
Чи потрібний дельфінарій у нашому місті? |
|
|
|