Діагностична робота "Прикметник"

Про матеріал
Метою діагностувальної роботи є перевірити та узагальнити знання учнів з даної теми, уміння розпізнавати вивчені мовні явища, групувати, класифікувати їх, добирати відповідні прикметники згідно поданих завдань
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №3

«Прикметник»

 

1. Прикметники – це

А) слова – назви предметів;

Б) слова – ознаки предметів;

В) слова, що означають дію предмета.

 

2. Прикметники відповідають на питання:

А) Який ? Яка ? Яке? Які?

Б) Хто? Що?

В) Що робить? Що зробить?

 

3. Визнач рядок, у якому всі слова - прикметники?

А) зошит, виделка, іграшка;

Б) суворий, білосніжна, стрункі, маленьке;

В) біжить, спить, читають.

 

4. Добери прикметники до поданих іменників.

Небо (яке?)____________________________________________.

Оленка (яка?)__________________________________________.

Вітер (який?)__________________________________________.

 

5. Утвори прикметники від поданих іменників.

Зима - ______________________.

Холод - _______________________________.

Фрукти - ___________________________.

 

6. Добери близьке за значенням слово до прикметника

Веселий - ________________________.                                                                          Хоробрий - ____________________________.

Красивий - _________________________.

 

7. Добери протилежне за значенням слово до прикметника.

Солоний - ________________________. 

Темний - _______________________________.

Мокрий - _____________________________.

 

8. Спиши словосполучення, розкриваючи дужки.

(Зелений) трава, (смачне) бублик, (холодна) морозиво, (зимова) дні.

 

doc
Додано
13 червня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку