Вхідна діагностична робота
з української мови
учня/ученицы 3 - В класу_____________________________
Дата____________
а) свято, квіти, школа;
б) зустріч, радість, посмішка;
в) знання, клас, урок.
а) олі-вець, аль-бом, коль-ори;
б) портфе-ль, книж-ечка, сер-йозний;
в) за-дзвонив, ліній-ка, Украї-на .
а) веселі, радісні, здорові;
б) вітати, віншувати, поздоровляти;
в) учні, школярі, вчителі.
Власні назви пишуться з_____________________________________________.
Нарешті урок української мови! Питальне речення.
Ви виконуєте діагностичну роботу. Розповідне окличне речення.
Яким же буде результат? Розповідне неокличне речення.
Цікаво, чи в усіх школах діти сіли за парти? Ми так радіємо! Увесь наш клас знову разом. Сьогодні День знань.
Результат |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Низький рівень |
Самоаналіз |
|
|
|
|
Вчитель |
|
|
|
|
|
|
|
|
|