Діагностична робота. Робота з літературним твором. 2 варіант.

Про матеріал
Пропоную вашій увазі діагностичну роботу з літературного читання у 3 класі на тему: "Робота з літературним твором". Щоб перевірити вміння читати та розуміти прочитаний твір.
Перегляд файлу

Діагностична робота «Робота з літературним твором»(3 клас)   

                                                       2 варіант

Прізвище, ім`я__________________________________________________

1. Прочитай твір.    Говорити без дозволу не можна. Василь Сухомлинський

imageЄ в першому класі жвавий, рухливий, дуже балакучий хлопчик Василько. Часто він не може стримати свого хвилювання або цікавості й вихоплюється говорити. Учителька терпляче йому пояснює:

— Коли треба тобі щось сказати — підніми руку. Як дозволю — встань і говори.

Василько добре це розуміє, та одразу ж забуває, як тільки щось його хвилює.

Якось на уроці арифметики вчителька пояснювала приклад.

Аж тут чується схвильований голос Василька:

— Маріє Іванівно, дивіться, який метелик сів на шибку!

Усі діти повертаються до вікна. На шибці сидить великий барвистий метелик.

Діти забули про приклад і розглядають метелика.

Марія Іванівна тяжко зітхає, й, насупивши брови, суворо каже Василькові:

— Ти розумієш, що говорити без дозволу не можна?

Василько добре розуміє, але не може стримати своєї думки, своїх почуттів. Вони рвуться в слово.

Наступного дня посеред уроку письма, коли всі зосереджено працювали й у класі запанувала тиша, діти аж здригнулися від тривожного Василькового шепоту:

— Маріє Іванівно, он на колодязі чийсь щоденник лежить...

— Ой, нещастя моє, — подумала вчителька, — як він побачив той щоденник аж на колодязі?

А вголос вона сказала:

— Іди, Васильку, до дошки, постій трохи, тоді знатимеш, що без дозволу говорити не можна.

Василько став біля дошки. А в його очах були й подив, і сором. Похилив голову й простояв так до дзвінка.

Через день учителька пояснювала на дошці, як складати із букв нове слово. Закінчивши пояснення, Марія Іванівна глянула на клас.

Василько сидить, піднявши руку, й благаючими очима дивиться на вчительку.

— Чому ти плачеш, Васильку?

— Бо говорити ж не дозволяється.

— Кажи мерщій, у чому річ, — стурбувалася вчителька.

Василько повертає голову до вікна й схвильовано каже:

— Кошеня ж... Кошенятко он яке маленьке посеред двору. Наїжачилося, страшно бідному, а собака стоїть перед ним, ось-ось кинеться на кошенятко.

— Біжи, прожени собаку... — каже вчителька.

За хвилину Василько повертається до класу з кошеням.(296 слів)

2. Познач, про що розповідається у тексті. А)Про те, як хлопчик гарно навчався.

Б)Про те, як хлопчик умів дружити.

В)Про те, як від доброго вчинку було врятоване кошеня.

3.Вибери правильну відповідь: Яким був Василько?

А) жвавим і балакучим  Б)грайливим і дбайливим  В)веселим і щедрим

4.Вибери правильну відповідь: Кого побачив хлопчик на шибці?

А)бедрика                 Б) метелика                       В) муху

5.Вибери правильну відповідь: Де лежав чийсь щоденник?

А)на клумбі                Б)на колодязі                    В)під деревом

6.Вибери правильну відповідь: Чому Василько плакав?

А)йому було соромно   Б)він побачив беззахисне кошеня    В)він стомився

7.Продовж речення.

А в його очах були й подив, і ____________________________.

8.Встанови послідовність подій.

 — Чому ти плачеш, Васильку?

 За хвилину Василько повертається до класу з кошеням. 

— Ти розумієш, що говорити без дозволу не можна?

Є в першому класі жвавий, рухливий, дуже балакучий хлопчик Василько.

9. Які емоції виникли після прочитаного твору? Напиши кілька речень.

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

image____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

++Має значні успіхи;  

+ демонструє помітний прогрес;                         Мені було              Потребу              Мені було

V досягає результату з допомогою вчителя;           легко                     валася                     важко

! ще потребує уваги і допомоги                                                      допомога

 

pdf
Додано
6 березня
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку