головні і другорядні члени речення. речення з однорідними членами речень.

Про матеріал
Повторення головні та другорядні члени речення, поширені та непоширені речення, однорідні члени речення.Смислові відношення між однорідними членами речення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Головні та другорядні однорідні члени речення

Номер слайду 3

Двадцять сьоме вересня. Класна робота Словник. Затихає, летить, перо, сердитий, схиляв, скривився, синочок, дитячий. широкий, листок.

Номер слайду 4

Епіграф до уроку«Вийся, віночку, гладко...» (З народного).

Номер слайду 5

Номер слайду 6

В’ють, в’яжуть, зав’яжуть. Споріднені слова: в’яжуть, зав’яжуть.• Підкресли однорідні члени речення. Заквітчай голову дівочу лілеями та тим рясним червоним маком…Заквітчай (чим?) лілеями, маком.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Підкресли головні члени речення. Йдуть  дівоньки  у садочок,  зів’ють  собі віночок із рутоньки, з м’ятоньки, з хрещатого барвіночку, з запашного василечку.(Хто?) дівоньки (що роблять?) йдуть; йдуть (куди?) у садочок. (Що зроблять?) зів’ють; зів’ють (що?) віночок; зів’ють (кому?) собі; віночок (із чого?) із рутоньки, з м’ятоньки, з барвіночку, з василечку;

Номер слайду 9

Номер слайду 10

• Речення з однорідними членами. Дівчата збирають волошки, чорнобривці, барвінок.

Номер слайду 11

• Підкресліть однорідні члени речення. Ходять  дівчатка по садочку, в’ють  собі віночки. Ходять  Оксанка , Марися ,Наталя  по садочку, в’ють  собі віночки. Ходять, в’ють — однорідні присудки. Оксанка, Марися, Наталя — однорідні підмети.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Речення з однорідними головними членами. Дівчата майстерно добирають  і комбінують  барву, форму квітів у вінку, щоб до лиця було. Добирають, комбінують — однорідні присудки. Барву,форму — однорідні другорядні члени речення.

Номер слайду 14

Підсумок

Номер слайду 15

Домашнє завдання с.25-26 прав.+табл.

Номер слайду 16

pptx
Додано
10 жовтня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку