Пропоную діагностичну роботу на тему "Числівник", розроблену до підручника І. Большакової, М. Пристінської Українська мова. 3 клас. Друга частина. За типовою освітньою програмою Р. Шияна. Робота містить різні завдання, а також таблицю самооцінювання учня і таблицю для оцінки роботи вчителем з індексами.
Діагностична робота з української мови
на тему: «Числівник»
3 клас
ПІБ учня/учениці_________________________________________ дата__________
1. Числівники відповідають на питання
а) Скільки? Котрий?
б) Хто? Що?
в) Що робить? Що зробить?
2. Числівники – це..
а) слова, що означають ознаку предмета
б) слова, що означають назву предмета
в) слова, що означають кількість предметів або їх порядок при лічбі
3. Утвори і запиши числівники
4…..надцять ________________________________
6…..надцять________________________________
9…..надцять________________________________
4. Спиши речення. Запиши числівники словами
У Софії 8 яблук. Вчителька перевірила 76 зошитів. Нам потрібно проїхати 250 кілометрів.
______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
5. Віднови і запиши прислів’я. Підкресли числівники один бідує. там сотня панує, Де
______________________________________________________________________
6. Від числівників, які відповідають на питання Який? Котрий? Утвори числівники, які відповідають на питання Скільки?
Шостий ________________________________________________
Одинадцятий____________________________________________
П’ятдесят четвертий______________________________________
7. Використовуючи числівники, розгадай ребуси. Запиши слова.
Ті100__________________ 100вбур________________
3тон___________________ 3вога__________________
100рінка________________ пі2л___________________
Результат діагностичної роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Бланк оцінювання
Індекс результату навчання |
Очікувані результати навчання |
№ завдання |
рівень |
МОВ2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
1-7 |
|
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання |
3-7 |
|
МОВ3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
3-7 |
|