Діагностична робота. Я досліджую світ. Тема "Погода". 3 клас. НУШ

Про матеріал
Пропоную діагностичну роботу з предмету "Я досліджую світ" (3 клас НУШ) на тему "Погода", за підручником О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. За Типовою освітньою програмою Р. Шияна. Діагностична робота містить 10 завдань різного рівня складності.
Перегляд файлу

Діагностична робота з Я досліджую світ на тему: «Погода»

ПІБ учня/учениці________________________________________  дата___________

1.       Насіння якої рослини взяла Блискавка?

а) огірка

б) помідора

в) кавуна

2.       Що мали жевжики взяти з гнізда лелеки?

а) яйце

б) перо

в) гілочку

3.       Як називають фахівців, які досліджують погоду?

а) метеорологи

б) археологи

в) фермери

4.       Що таке погода?

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

5.       Що таке атмосферні опади?

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

6.       Запиши для чого потрібні ці прилади

Гігрометр _______________________________________________________________

Опадомір _______________________________________________________________

Флюгер ________________________________________________________________

7.       Обери істинні судження

У вихідні синоптики не працюють                                              так          ні

Усі прогнози погоди справджуються                                          так          ні

Щоб скласти прогноз погоди, потрібно отримати 

інформацію із супутників                                                             так          ні

Синоптики фіксують напрямок і силу вітру, кількість

опадів, атмосферний тиск, перепад температур землі і 

повітря, хмарність, рівень води в річках                                     так          ні

8.       Віднови прислів’я і запиши його сухий   рай.   Мокрий  буде   квітень,   для   буде   май -   картоплі

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

9.       Познач + які дії потрібно виконати, щоб уберегтися від блискавки

___ скласти парасольку

___ стати під дерево

___ вимкнути телефон

___ чимдуж бігти додому

10.   Склади і запиши пам’ятку «Як діяти при наближенні урагану?»

1._______________________________________________________________________

2._______________________________________________________________________

3._______________________________________________________________________

4._______________________________________________________________________

5._______________________________________________________________________

 

 

Результат діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

imageМені було дуже легко

Коментар вчителя

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. клецко ярослава
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
19 квітня 2021
Переглядів
20094
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку