12 квітня о 18:00Вебінар: Навчаємо дітей мистецтва розповідати історії за допомогою PowerPoint

Календарне планування "Я досліджую світ"

Про матеріал
Календарне планування "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ" для 3 класу за підручником І. Грущинської, 3. Хитрої (частина 1
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

 

За підручником І. Грущинської, 3. Хитрої (частина 1)

І семестр

 

Тема уроку

Дата

Наше перше дослідження «Людина»

1.

Вступ. У чому неповторність людини? (Частина 1, с. 3-6).

 

2.

Що об’єднує людей зі світом живої природи? (Ч. 1, с. 7-8).

 

3.

У чому полягають відмінності між людиною і тваринами? (Ч. 1, с. 9-10).

 

4.

Потреби людини. Від чого залежить твоє здоров’я? (с. 11-12).

 

5.

Що тобі необхідно для життя? (Ч. 1, с. 12-14).

 

6.

Чому людина має працювати? (Ч. 1, с. 14-15).

 

7.

Прагнення людини. Для чого потрібне вміння вчитися? (с.16-17)

 

8.

Які риси характеру допомагають досягати успіху? ( с. 17-19).

 

9.

Як розвивати свої творчі здібності? (Ч. 1, с. 19-20).

 

10.

Правила співжиття. Навіщо потрібно вміти спілкуватися? (Ч. 1, с. 21-22).

 

Наше друге дослідження «Людина і нежива природа»

11.

Як можна вирішувати конфлікти? (Ч. 1, с. 22-24).

 

12.

Застосовуємо знання щодня (Ч. 1, с. 24). Діагностична робота.  

 

13.

Природа— частина навколишнього світу. Чому приро­да— це невіддільна частина навколишнього світу? (Ч. 1, с. 25-27).

 

14.

Що називають тілами (об’єктами), а що— явищами при­роди? (Ч. 1, с. 28-29).

 

15.

Яке обладнання допомагає досліджувати природу? ( с. 29-31).

 

16.

Сонце — джерело життя на Землі. Як Сонце здійснює вплив на Землю? (Ч. 1, с. 32).

 

17.

Які явища в неживій природі залежать від Сонця? (Ч. 1, с. 33).

 

18.

Як Сонце впливає на живу природу? (Ч. 1, с. 33-34).

 

19.

Планета «Вода». Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі? (Ч 1, с. 35—37).

 

20.

Де на Землі міститься солона, а де прісна вода? (Ч. 1, с. 37- 38).

 

21.

Чому відбувається коло обіг води в природі (Ч.1, с.38-39)

 

22.

Значення води. Яке значення має вода для природи й лю­дини? (Ч. 1, с. 40-41).

 

23.

Яке значення має вода для природи й людини? Інсценізу­вання історій, пов’язаних із водою (Ч. 1, с. 41).

 

24.

Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі? (Ч. 1, с. 41-42).

 

25.

Охорона води. Як відбувається забруднення води? ( с. 43-44).

 

26.

Як потрібно охороняти воду від забруднення? (Ч. 1, с. 44- 45).

 

27.

Застосовуємо знання щодня (Ч. 1, с. 45). Діагностична робота.

 

28.

Властивості та склад повітря. Які властивості має повітря? (Ч. 1, с. 46-47).

 

29.

Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі? (Ч. 1, с. 47-49).

 

30.

Як вітер впливає на природу Землі? (Ч. 1, с. 49-50).

 

31.

Вітер і погода. Які зміни приносить вітер у довкілля? ( с. 51).

 

32.

Як люди «товаришують» із вітром? (Ч. 1, с. 52-53).

 

33.

Які прилади допомагають досліджувати погоду? (Ч. 1, с. 53-54).

 

34.

Охорона повітря. Як забруднення повітря впливає на здо­ров’я? (Ч. 1, с. 55-56).

 

35.

Як охороняти повітря від забруднення? (Ч. 1, с. 56-57).

 

36.

Застосовуємо знання щодня (Ч. 1, с. 58).

Діагностична робота 

 

37.

Гірські породи й корисні копалини. Із чого складається тверда оболонка Землі? (Ч. 1, с. 59-60).

 

38.

Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? (Ч. 1, с. 60-61).

 

39

Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? с. 62)

 

40.

Застосування корисних копалин. Де в побуті застосовують корисні копалини? (Ч. 1, с. 63-64).

 

41.

Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин? ( с. 64-65).

 

42.

Чому корисні копалини потрібно використовувати ощад­ливо? (Ч. 1, с. 65-66).

 

43.

Ґрунт — особлива прикмета планети Земля. Чим ґрунт відрізняється від гірської породи? (Ч. 1, с. 67-68).

 

44.

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? (Ч. 1, с. 69).

 

45.

Як дослідити склад грунту й визначити умови, необхідні для рослин? (Ч. 1, с. 69).

 

46.

Родючий ґрунт— запорука врожаю. Яке значення має ґрунт для природи й життя людей? (Ч. 1, с. 70-71).

 

47.

Як підтримувати й поліпшувати родючість грунту? ( с. 71-72)

 

48.

Застосовуємо знання щодня (Ч. 1, с. 72). Діагностична робота.

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
1955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку