Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
За підручником І. Грущинської, 3. Хитрої (частина 1)
І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
|||
Наше перше дослідження «Людина» |
|||||
1. |
Вступ. У чому неповторність людини? (Частина 1, с. 3-6). |
|
|||
2. |
Що об’єднує людей зі світом живої природи? (Ч. 1, с. 7-8). |
|
|||
3. |
У чому полягають відмінності між людиною і тваринами? (Ч. 1, с. 9-10). |
|
|||
4. |
Потреби людини. Від чого залежить твоє здоров’я? (с. 11-12). |
|
|||
5. |
Що тобі необхідно для життя? (Ч. 1, с. 12-14). |
|
|||
6. |
Чому людина має працювати? (Ч. 1, с. 14-15). |
|
|||
7. |
Прагнення людини. Для чого потрібне вміння вчитися? (с.16-17) |
|
|||
8. |
Які риси характеру допомагають досягати успіху? ( с. 17-19). |
|
|||
9. |
Як розвивати свої творчі здібності? (Ч. 1, с. 19-20). |
|
|||
10. |
Правила співжиття. Навіщо потрібно вміти спілкуватися? (Ч. 1, с. 21-22). |
|
|||
Наше друге дослідження «Людина і нежива природа» |
|||||
11. |
Як можна вирішувати конфлікти? (Ч. 1, с. 22-24). |
|
|||
12. |
Застосовуємо знання щодня (Ч. 1, с. 24). Діагностична робота. |
|
|||
13. |
Природа— частина навколишнього світу. Чому природа— це невіддільна частина навколишнього світу? (Ч. 1, с. 25-27). |
|
|||
14. |
Що називають тілами (об’єктами), а що— явищами природи? (Ч. 1, с. 28-29). |
|
|||
15. |
Яке обладнання допомагає досліджувати природу? ( с. 29-31). |
|
|||
16. |
Сонце — джерело життя на Землі. Як Сонце здійснює вплив на Землю? (Ч. 1, с. 32). |
|
|||
17. |
Які явища в неживій природі залежать від Сонця? (Ч. 1, с. 33). |
|
|||
18. |
Як Сонце впливає на живу природу? (Ч. 1, с. 33-34). |
|
|||
19. |
Планета «Вода». Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі? (Ч 1, с. 35—37). |
|
|||
20. |
Де на Землі міститься солона, а де прісна вода? (Ч. 1, с. 37- 38). |
|
|||
21. |
Чому відбувається коло обіг води в природі (Ч.1, с.38-39) |
|
|||
22. |
Значення води. Яке значення має вода для природи й людини? (Ч. 1, с. 40-41). |
|
|||
23. |
Яке значення має вода для природи й людини? Інсценізування історій, пов’язаних із водою (Ч. 1, с. 41). |
|
|||
24. |
Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі? (Ч. 1, с. 41-42). |
|
|||
25. |
Охорона води. Як відбувається забруднення води? ( с. 43-44). |
|
|||
26. |
Як потрібно охороняти воду від забруднення? (Ч. 1, с. 44- 45). |
|
|||
27. |
Застосовуємо знання щодня (Ч. 1, с. 45). Діагностична робота. |
|
|||
28. |
Властивості та склад повітря. Які властивості має повітря? (Ч. 1, с. 46-47). |
|
|||
29. |
Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі? (Ч. 1, с. 47-49). |
|
|||
30. |
Як вітер впливає на природу Землі? (Ч. 1, с. 49-50). |
|
|||
31. |
Вітер і погода. Які зміни приносить вітер у довкілля? ( с. 51). |
|
|||
32. |
Як люди «товаришують» із вітром? (Ч. 1, с. 52-53). |
|
|||
33. |
Які прилади допомагають досліджувати погоду? (Ч. 1, с. 53-54). |
|
|||
34. |
Охорона повітря. Як забруднення повітря впливає на здоров’я? (Ч. 1, с. 55-56). |
|
|||
35. |
Як охороняти повітря від забруднення? (Ч. 1, с. 56-57). |
|
|||
36. |
Застосовуємо знання щодня (Ч. 1, с. 58). Діагностична робота |
|
|||
37. |
Гірські породи й корисні копалини. Із чого складається тверда оболонка Землі? (Ч. 1, с. 59-60). |
|
|||
38. |
Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? (Ч. 1, с. 60-61). |
|
|||
39 |
Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? с. 62) |
|
|||
40. |
Застосування корисних копалин. Де в побуті застосовують корисні копалини? (Ч. 1, с. 63-64). |
|
|||
41. |
Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин? ( с. 64-65). |
|
|||
42. |
Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо? (Ч. 1, с. 65-66). |
|
|||
43. |
Ґрунт — особлива прикмета планети Земля. Чим ґрунт відрізняється від гірської породи? (Ч. 1, с. 67-68). |
|
|||
44. |
Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? (Ч. 1, с. 69). |
|
|||
45. |
Як дослідити склад грунту й визначити умови, необхідні для рослин? (Ч. 1, с. 69). |
|
|||
46. |
Родючий ґрунт— запорука врожаю. Яке значення має ґрунт для природи й життя людей? (Ч. 1, с. 70-71). |
|
|||
47. |
Як підтримувати й поліпшувати родючість грунту? ( с. 71-72) |
|
|||
48. |
Застосовуємо знання щодня (Ч. 1, с. 72). Діагностична робота. |
|
|||