Діагностична робота з літературним твором "Добре серце" (за Ю.Ярмишем)

Про матеріал
Діагностична робота з літературним твором "Добре серце" (за Юрієм Ярмишем) дібрані завдання для перевірки досвіду читацької діяльності учнів.
Перегляд файлу

Контрольна робота

Робота з літературним твором 3 клас

_____________________________________________________________

1. Прочитай уважно текст

ДОБРЕ СЕРЦЕ

   Небо облягли темні хмари. Не вщухав холодний дощ.

   Жучок сидів під кущем глоду біля хворого коника-стрибунця. Він кутав коника в торішнє листя, щоб той зігрівся. А ще як міг веселив хворого. Жучок кумедно хапав себе за голову, махав червоними в чорну цяточку крильцями, падав на спину ніжками - дриґульками догори. Коник зацікавлено позирав на жучка, сміявся... І незабаром видужав. Він скинув із себе торішнє листя, весело підстрибнув і засюрчав жучкові:

— Ти турботливий. Ти веселий. Ти — наше миле сонечко!

   Почувши слово «сонечко», жучок глянув угору. Але сонечка гам не було, його заховали хмари.

   Жучок подумав: «Коник сказав— сонечко... А сонечка зараз немає. Всім без  нього холодно й незатишно. Полечу-но я до метеликів. Он як вони, бідолашні, дрижать під лопухами! Бояться замочити крильця».

  Жучок чемно попрощався з коником, випурхнув з-під куща й подався до метеликів.

— Не журіться! — гукнув жучок, залазячи до метеликів під лопух. — Дощ скоро мине. А щоб вам було веселіше, я заспіваю пісеньку.

   Жучок тоненьким, але бадьорим голосочком почав співати. Метелики підбадьорилися, стали виставляти з-під лопуха свої лапки та мити їх під дощем. А жучок із червоними крильцями в чорну цяточку глетів до дупла, де жили лісові бджоли, і попрохав у них для метеликів солодкого-пресолодкого медику.

І сказали жучкові метелики:

— Ти прихильний до всіх. Ти не жадібний. Ти — наше ласкаве сонечко.   Жучок зніяковів, ще більше почервонів від того, що його хвалять, і, тріпнувши крильцями, полетів далі.

     Під високим крислатим дубом він побачив старенького сивого павучка. Павучок спустився на землю по довгій нитці-павутинці. Нитка-павутинка намокла — і павучок не міг повернутися додому.

— Я вам допоможу, — сказав жучок і підняв старенького павучка до його затишної хатинки.

— Ти добрий, уважний. Ти допомагаєш старшим. Ти — наше любе сонечко, — сказав павучок.

— І чому це всі мене називають сонечком? — здивовано запитав жучок, ніяковіючи.

— А тому, — сказав старенький павучок, — що справжнє сонечко зігріває своїм теплом, а ти — своєю турботою, своїм добрим, щирим серцем.

 

308 слів                                                                           За Ю. Ярмишем

2. Виконай завдання

1.Визнач жанр прочитаного твору

А) народна казка

Б) авторська казка

В) оповідання

2.Як коник-стрибунець назвав жучка?

А) сонечко

Б) артист

В) співак

3.Де ховалися метелики від дощу?

А) у дуплі дуба

Б) під кущем глоду

В) під лопухом

4.Чому бджоли поділилися медом із жучком?

А) тому що жучок захворів

Б) тому що жучок прихильний до всіх

В) тому що жучок любив мед

5.Чому всі називали жучка сонечком?

А) тому що в нього крильця червоного кольору

Б) тому що він прилітав тоді, коли світило сонечко

В) тому що він зігрів усіх своєю турботою, своїм добрим серцем

3.Віднови послідовність подій у творі. Постав цифри у порожні клітинки

image Жучок із червоними крильцями в чорну цяточку полетів до дупла.

 Жучок кутав коника в торішнє листя.

 Жучок випурхнув з-під куща і подався до метеликів.

 Під високим крислатим дубом жучок побачив старенького сивого павучка.

 Коник зацікавлено позирав на жучка, сміявся.

4.Випиши з тексту речення, в якому йдеться про те, як жучок веселив коника.

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

5.Кого називають людиною з добрим серцем? Склади і запиши міркування (5-6 речень)

_____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Андрощук Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сергєєва Наталя Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
4 жовтня 2020
Переглядів
12329
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку