Діагностична робота Літературні казки. П’єса-казка. Байки
_________ ____________________________________________________________
1. З’єднай назву твору з його автором.
Анатолій Дімаров • • «Білячок»
Олександр Дерманський • • «Для чого людині серце»
Джанні Родарі • • «У театрі»
Наталя Осипчук • • «Стрімкий, як вітер»
Богдана Бойко • • «Дорога, що нікуди не вела»
Леонід Глібов • • «Добра порада» Анатолій Костецький • • «Чиж та голуб»
2. Як би ти відповів на запитання «Для чого людині серце?»
а) Для того, щоб спілкуватися з іншими
б) для того, щоб допомагати іншим
в) для того, щоб воно не боліло
г) для того, щоб жити
3. Яка головна думка казки Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела»?
а) Кожна дорога на світі кудись веде
б) Справжні скарби дістаються лише тим людям, що першими торують дорогу, якою ще не ходив ніхто
4. У яку країну мандрував Білячок?
а) Країна Мрій б) країна єдинорогів в) країна чомучок
5. Обери жанр твору «Стрімкий, як вітер»: |
|
а) Казка б) літературна казка в) байка
6. Як називається розмова двох людей у виставі? |
г) п’єса-казка |
а) монолог б) діалог
7. Як називається оголошення про концерт, виставу, лекцію? |
в) бесіда |
а) реклама б) об’ява в) афіша
|
г) оголошення |
8. Невеликий, найчастіше віршований твір повчального змісту, це:
а) казка б) літературна казка в) байка г) п’єса-казка
9. Як називається повчальна частина в байці?
а) Кінцівка б) мораль в) висновок
10. З якої байки висновок: На себе надійся, чужому лихові не смійся?
а) «Лебідь, Щука і Рак» б) «Чиж та Голуб» в) «Добра порада»
11. Яку пораду висловлює Анатолій Костецький у своїй байці «Добра порада»?
а) Образитись б) краще першим привітатись в) нічого не робити
12. З якої байки ці слова «Хто винен з них, хто ні судить не нам…»?
а) «Лебідь, Щука і Рак» б) «Чиж та Голуб» в) «Добра порада»
13. Пронумеруй послідовність подій у творі Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела».
____ Хлопчик натрапив на замок і сеньйору.
____ Скарби дістаються тільки тим, хто іде першим.
____ Мартіно повертається додому з подарунками.
____ Мартіно обирає таємничу дорогу.
14. Розглянь дві афіші. Заповни пропуски.
Наш клас вирішив поїхати на екскурсію. Учителька запропонувала нам відвідати деякі цікаві заходи. Відгадайте, де й коли ми були та що бачили.
1. Дійство відбувалось у м. _________________________ у приміщенні обласного театру юного глядача.
2. Виставу підготував _____________________ муніципальний театр _________________
3. Виставу відвідали ____________________________ ________________________ .
4. Початок був о ___________ ___________________ . 5. Це казка _________________ «_______________________________».
6. Замовляли квитки за телефоном _______________________________ .
15. Запропонуй поради для культурних глядачів (правила поведінки в театрі).
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Результат |
МОВ |
Номер завдання |
Рівні |
Аналізує та інтерпретує текст |
3МОВ 2.2 |
1 |
|
Оцінює текст |
3МОВ 2.4 |
2-3 |
|
Аналізує та інтерпретує текст |
3МОВ 2.2 |
4-9 |
|
Оцінює текст |
3МОВ 2.4 |
10-12 |
|
Перетворює інформацію |
3МОВ 2.6 |
13 |
|
Аналізує та інтерпретує текст |
3МОВ 2.2 |
14 |
|
Створює письмові висловлювання |
3МОВ 3.1 |
15 |
|
Оформлює охайно письмову роботу |
3МОВ 3.1 |
|
|