Урок "Дії над числами у межах 1000"

Про матеріал
Дії над числами у межах 1000. Закріпити в учнів уміння додавати та віднімати у межах 1000; удосконалювати обчислювальні навички; закріпити вміння розв'язувати задачі, лічити сотнями, читати арифметичну стрічку; виконувати словесну інструкцію.
Перегляд файлу

Тема. Дії  над числами  у  межах  1000

Мета. Навчальна: закріпити в учнів уміння додавати та віднімати у межах 1000; удосконалювати  обчислювальні  навички; закріпити вміння розв'язувати  задачі,  лічити сотнями, читати арифметичну стрічку; виконувати  словесну інструкцію;

розвивальна:  розвивати увагу, пам'ять, мислення;

 виховна: виховувати  охайність  виконання  письмової  роботи, відповідальність, дисциплінованість.

Обладнання: книга «Червона Шапочка», лялька Червона Шапочка, макет лісу,

Малюнки  горобчика, сови, білочки, вовка, іграшковий зайчик, картки, малюнки, лінійки, олівці.                                                                                                                                                   Хід  уроку                                                                                                                                                                     I.  Організаційний момент 

Розпочався вже урок.

Він незвичний і цікавий -  до нас гості завітали.

Повернімось до гостей

Скажем дружно : «Добрий день!»

                                                                                                                           

2. Бесіда.

--Сьогодні на уроці ми вирушаємо в казку.

А в яку? Відгадайте загадку.

Старенька бабуся у лісі жила.

Гостинці для неї онучка несла...

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься? Хто б відповів?

(Казка «Червона Шапочка»).

-- Хто буде екскурсоводом для нас? Хто поведе нас в казковий ліс?

--Здогадались? (Червона Шапочка)

-- Заплющте очі. Послухайте.

(Лунає чарівна казкова мелодія, вчитель виставляє книгу «Червона Шапочка» і ляльку Червону Шапочку, макет лісу).

-- Відкрийте очі. Де ми? (В казці.)

-- З нашим екскурсоводом, Червоною Шапочкою, ми зустрінемось з мешканцями лісу.

II. Актуалізація опорних знань

--Першим нас зустрічає в казковому лісі Горобчик.

Ось яке завдання він приготував для нас.

1. Бліц- турнір.

2. Цікаві задачі.

3. Математичний диктант

4.Порівняти числа.

--Що несла Червона Шапочка до бабусі?

(Пиріжки)

-- А в чому вона їх несла? (В кошику)

-- У чарівному кошику і пиріжки незвичайні,

на них написані завдання.

Потрібно порівняти числа.

(234...245;     367...339;     500...500;    401...140;     982...892;    101...100;  630…305;   710…720; 450…465;   154…254;    555… 155;   107… 701)

-- Молодці! Вірно виконали всі завдання. Ідемо далі.

III. Закріплення набутих знань

-- Чарівною стежиною ідучи, ми побачили  Зайчика.

У нього в торбинці є завдання.

-- Іди до мене. Візьми завдання. Що це?

 (Це приклади).

430 + 200  =                                 820 - 450

750 – 30 =                                    430 + 80 =

810 + 90 =                                    570 + 40 =

Діти записують приклад, розв'язують його, читають арифметичну стрічку. Слідкую за вимовою звуків у словах, реченнях. Слідкую за осанкою дітей.

IV. Фізкультхвилинка

-- Дорога до будиночка  бабусі  дуже  далека.

І ось нас зустрічає жителька казкового лісу

Мудра Сова, яка запрошує всіх на відпочинок.

(Діти повторюють рухи за вчителем під музику.)

V. Продовження роботи по закріпленню набутих знань

-- Ось і ліс кінчається. Вже недалеко бабусина хата.

Але увагу дівчинки привернула галявина,

на якій нас чекала білочка. Вона нещодавно навчилася розв'язувати задачі

і хоче перевірити, як ви вмієте розв'язувати задачі.

 1. Робота над задачею.

 

 - Що ремонтували? (дорогу)

-- Скільки  м дороги відремонтували за перший день? (35 м)

-- Скільки  м дороги відремонтували за другий день? (Невідомо)Можемо взнати? Що потрібно зробити? (До 35 + 15)

--Знаючи скільки  м дороги відремонтували за перший і другий день,   можемо дати відповідь на запитання задачі? (Можемо).

-- Яку дію потрібно виконати? (Дію додавання).

-- Запишіть розв'язування виразом. Іди до дошки, ....
Слідкую за вимовою дітей, за їх осанкою, за охайністю

виконання письмової роботи.

-- Молодці!  Білочці  сподобалась ваша праця на уроці. Ідемо далі.

3. Робота з геометричним матеріалом.

IMG_6274-- В казковому лісі ми зустріли Вовка, але веселого і доброго. І разом з Червоною Шапочкою та Вовком ми прийшли до бабусиної

 хатинки.

-- Назвіть геометричні фігури, з яких зроблена

 хатинка.

 

(Квадрат, прямокутник, трикутник, ромб, чотирикутник, коло, відрізок, крива, пряма, ламана).

-- Покажіть прямокутники. Який прямокутник? (Великий, малий.) І т. д.

 5. Креслення відрізка

--Пригадайте, скільки сантиметрів в 1 дм? (1 дм = ... см)
--Накресліть відрізок довжиною 1дм 2см.

-- Що ти зробив(ла)? (Я накреслив(ла)  відрізок довжиною 1 дм 2см або 12 см)
--Молодці! Тепер бабуся запрошує нас у хату.

VI. Підсумок  уроку  

-- Бабуся хоче знати, що ми робили на уроці?

-- Ми побували у казці. Ми розв'язували задачу, приклади і т. д. Оцінювання дітей. Похвала, заохочення дітей.

-- Молодці, діти! Ви гарно працювали на уроці, були дисциплінованими, наполегливими у навчанні, гарно вимовляли звуки у словах, охайно писали у зошитах. Я дякую вам за співпрацю на уроці.

 VII. Домашнє завдання

Розв'язати  приклади за індивідуальними картками.

-- Урок закінчений.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Клименко Любов Iванiвна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 лютого 2021
Переглядів
919
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку