Діагностична робота з теми "Барви світової поезії

Про матеріал
Діагностична робота з теми "Барви світової поезії"для 6 класу НУШ до підручника Н.МІляновської.Робота містить завдання тестового характеру з однією правильною відповіддю, запитання з теорії літератури, завдання на встановлення відповідності та передбачає розгорнуту відповідь на одне запитання творчого характеру.
Перегляд файлу

Клас______________  Прізвище , ім’я_____________________________________

 

           Контрольна робота з теми   «Барви світової поезії»

                                       І варіант

Тест (0.5 б за кожну правильну відповідь)

1.Його ім`я в перекладі з японської означає «банан»

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;             

2. Майстер хайку

а) Лонгфелло;                б)  Р. Бернс;               в) Мацуо Басьо  

3.Автор вірша «Моє серце в верховині»

а) Р. Бернс;                   б) Лонгфелло;             в) Мацуо Басьо;       

4.    З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?

а) щоб скликати народи на раду;         б) щоб подивитися на гарні простори;

в)  щоб поговорити з сонцем;

5.    Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?

а) Лонгфелло;                б) Гітчі-Маніто;     в) Мацуо Басьо;      

6.    Хто з поетів використовував міфи північноамериканських індіанців ? 

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           

7.    У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.

а) Мацуо Басьо;            б) Лонгфелло;           в) Р. Бернс;               

8.    Хто автор цих рядків:  Ваша сила тільки в згоді,    А безсилля – в ворожнечі!  

а) Лонгфелло;                б)  Р. Бернс;               в) Мацуо Басьо

9. Люлька Згоди виступає символом

 а)ворожнечі;       б) мужності;         в) єднання;           

10.  Хто автор цих рядків: 

                    Хоч іду я на чужину, повернуся знов …

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;              в) Лонгфелло            

11.  Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?

а) зима;                        б) весна;                     в) літо;                     

12.  Який художній засіб використовує автор у цих рядках:  

Прощавайте, сині гори, білії сніги,

Прощавайте, темні звори й світлії луги. 

а)  порівняння;            б) анафору;              в) метафору Достатній рівень (3 бали) 1. Знайти відповідності:

                          Поет – країна

1)  Мацуо Басьо                 а. Америка                           

2)  Р. Бернс                        б. Італія

3 Лонгфелло                      в. Шотландія

                                            г. Японія

 

1

2

3

 

 

 

 

 2. Дайте визначення поняття «хайку». Хто писав хайку?

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

Високий рівень( 3 бали )  Дайте розгорнуту відповідь на  запитання.

       

        Як ви розумієте вислів:  «Ваша сила тільки в згоді, а безсилля – в ворожнечі»?

       

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ Клас____________________   Прізвище , ім’я_____________________________________

 

 Контрольна робота з теми   «Барви світової поезії»

ІІ варіант

 

 Тест (0.5 б за кожну правильну відповідь)

 

1.    Своєрідність культури Японії полягає у її зв’язку з:

      а) політикою;      б) філософією та мистецтвом;      в) реальним життям.

2.    Хайку  складається з … рядків:

     а) трьох;       б) чотирьох;      в) п’яти.

3. Темою вірша "Моє серце в верховині" є 

    а) прощання з батьківщиною; б)любов і відданість батьківщині; в) ненависть до країни;

4.                        У поемі Г. Лонгфелло використовуються міфи:

а) англійців;            б) американців;      в) північноамериканських індіанців. 

5.                        Чому Роберта Бернса називають національним поетом?

а) оспівував рідну Шотландію;    б) боровся за визволення земель рідної Шотландії;

  в) тому що народився в Шотландії;

6.                        Митець, який у творах використав епітети «чужина чужа», «осіння мжа», «самотній ворон», «осінній вечір» – це:

     а) Мацуо Басьо;    б) Р. Бернс;     в) Г.Лонгфелло

7.Псевдонім Мацуо Басьо перекладається як: 

а) банановий сік;    б) бананове дерево;      в) бананове тістечко.

8.Мацуо Басьо можна назвати:

а) поетом-філософом;     б) поетом-сатириком;       в) поетом інтимної лірики.

9.Рядок вірша «Моя мрія   лине вгору навздогін вітрам» належить:

а) Мацуо Басьо;    б) Р. Бернсу;     в) Г.Лонгфелло

10.Гітчі-Маніто з поеми Г. Логфелло «Пісня про Гайавату» -це…

а) великий дух;        б) мисливець;       в) верховний вождь.

11. Епітети вірша  «Моє серце в верховині» в рядку:

     а) сині гори; серце в верховині; мрія лине;  б) білії сніги; соколом буя; прощавайте      в) буйні ріки; тіняві гаї; темні звори

12.У своєму вірші Р. Бернс використав прийом:

а) епіфору;       б) анафору;       в) гіперболу.

 

Достатній рівень (3 бали)

1.  Знайти відповідності:

                          Поет – твір

1)  Мацуо Басьо                 а. «Про коника і цвіркуна»

2)  Р. Бернс                         б. «Пісня про Гайавату»

3)  Лонгфелло                      в. «Моє серце в верховині»                                                    г. «На всохлу гілку                                                   сів ночувати крук –                                                   глибока осінь»

1

2

3

 

 

 

 

 

2.  Дайте визначення поняття «поема» .  Яку поему ви читали? 

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

Високий рівень( 3 бали )  Дайте розгорнуту відповідь на  запитання.

       

        Як ви розумієте вислів:  «Ваша сила тільки в згоді, а безсилля – в ворожнечі»?

        

 

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________ Відповіді:

 

       І варіант

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

а

в

а

а

б

в

б

а

в

б

в

б

 

1

2

3

г

в

а

 

 

 

ІІ варіант

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

б

а

б

в

а

а

б

а

б

а

в

б

 

1

2

3

г

в

б

 

pdf
Додано
8 січня
Переглядів
6533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку