________________________________________
Діагностична робота з теми «Досліджую значення слова»
уч__________ 2 класу
_________________________________________
в переносному значенні.
Золоте серце, золоті сережки; ллється вода, ллється голос; залізний характер, залізний стовп; кучерявиться волосся, кучерявиться слово.
2. Збери з квіточок і випиши тільки слова, що мають багато значень.
к.
вікно чи будівля злива чи хмара товстий чи міцний бігати чи стрибати
солодкий, красиву, смачний, пахучу, міцне, солодкий.
Бджілка сіла на та квітку.
Вона збирала нектар.
Буде діткам мед і
здоров’я.
5. Якщо правильно з’єднаєш протилежні за значенням слова, дізнаєшся, яка бджілка з якого вулика вилетіла.
6. Придумай опис і порівняння. Запиши утворене речення.
Вулик у бджілки …………. і міцний, як ………….
7. Горщики з назвами квітів зафарбуй червоним олівцем, з назвами дерев – зеленим, а з назвами фруктів – жовтим.
8. Запиши слова, яким б ти з бджілкою привітався ,
подякував за мед , попрощався
.
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя |
Мені було дуже важко |
Вчитель |
|