Діагностична робота з української мови.

Про матеріал
Діагностична робота допоможе визначити рівень знань учня з таких тем: - фонетика; - апостроф; - частини мови; - протилежні і близькі за значенням слова; - пряме і переносне значеня; - речення; - текст.
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови 2 клас

ПІБ_________________________________________________________________________

 

  1. Визнач скільки букв і звуків у слові джміль.
  1. 6 б., 4 зв.
  2. 7 б., 5 зв.
  3. 5 б., 4 зв.

 

  1. Знайди слово, у якому всі приголосні тверді.
  1. Сіль
  2. Рибка
  3. Земля

 

  1. Спиши слова, вставляючи за потребою апостроф.

Цв_ях, бур_ян, подвір_я, сім_я, св_ято, духм_яний, солов_їна.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

  1. Познач рядок, у якому записані слова – назви предметів.
  1. Малює, зошит, дзеркало.
  2. Дівчинка, танцює, працює.
  3. Молоко, стіл, вікно.

 

  1. Добери слова протилежні за значенням.

Добрий - __________________________.

Щедрий - _____________________________.

Сміливий - _____________________________.

  1. Визнач, у якому рядку слова близькі за значенням.
  1. Читати, писати, рахувати.
  2. Сміятися, реготати, хихотіти.
  3. Сумувати, міркувати, йти.

 

  1. Слова, що відповідають на питання «Який? Яка? Яке?» виражають:
  1. Дію предмета.
  2. Ознаку предмета
  3. Кількість предметів.

 

  1. Утвори з кількісних числівників порядкові.

Наприклад: один – перший.

Дев’ять, чотири, шість, одинадцять, двадцять.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

 

  1. Згрупуй та запиши словосполучення у відповідну колонку.

Залізні двері, залізні нерви, залізне слово, залізний потяг, залізний характер, залізна каструля.


Пряме значення

Переносне значення


____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


 

  1. Перетвори розповідне речення на питальне.

Сьогодні гарна погода. - ___________________________________________________________.

Дівчинка їсть морозиво. - __________________________________________________________.

Я полюбляю яблука. - _____________________________________________________________.

  1. Текст -  це…
  1. Словосполучення.
  2. Зв’язані за змістом речення.
  3. Слова.

 

  1. З якої частини починається текст?
  1. Кінцівка.
  2. Основна частина.
  3. Зачин.

 

  1. Визнач тип тексту.

Калина

  Жила в одному селі дівчинка Калинка. Вона була дуже доброю та працьовитою. Кожного дня ходила в ліс збирати цілющі трави. Дорога була довгою, але не росло біля неї жодного деревця, щоб можна було перепочити в його прохолоді. Тоді дівчинка викопала в лісі кущик і посадила біля дороги. Виріс великий розлогий кущ, і кожний подорожній зупинявся біля нього та згадував добрим словом дівчинку. І сам кущ назвали її ім’ям — калиною.

 

  1. Текст-опис.
  2. Текст-міркування.
  3. Текст-розповідь.

 

  1. Створи власний текст-опис «Калина».

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


 


 


 

docx
Додано
10 червня 2022
Переглядів
3761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку