Діагностична робота 2клас НУШ
Тема «Слова-назви дій предметів (дієслово)»
Варіант 1
Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________
1. Слова, які відповідають на питання що робить? що зробить? що робив?, називають :
a) дію предмета;
б) ознаку предмета;
в) назву предмета.
2. Підкресли слово, яке називає дію предмета:
a) зелень;
б) зелений;
в) зеленіти.
3. Підкресли слово, яке є близькими за значенням до слова йти:
а) стояти;
б) рухатись;
в) сидіти.
4.Поєднай слова, протилежні за значенням.
Говорити * * сміятися
Шепотіти * * мовчати
Плакати * * кричати
5. Зміни дієслово, щоб воно називало дію багатьох людей. Підкресли дієслова.
Учень читає - .учні _________________________________________________ .
Дитина малює - діти _________________________________________________ .
6.Допиши, як хто пересувається. Підкресли дієслова.
Змія ________________________ .
Горобці ________________________ .
Самооцінювання.
Як тобі було виконувати завдання?
|
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
|
Оцінювання
має значні успіхи
демонструє помітний прогрес
досягає результату з допомогою вчителя
потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота 2клас НУШ
Тема «Слова-назви дій предметів (дієслово)»
2 варіант
Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________
1. Слова, що називають дії предметів, відповідають на питання:
а) хто? що?;
б) який? яка? яке? які?;
в) що робить? що зробить?
2.Підкресли слово, яке називає дію предмета:
а) весілля
б) веселитися
в) веселий
3. Підкресли слово, яке є близьким за значенням до слова говорити:
а) мовчати
б) розмовляти
в) знайомитися
4.Поєднай слова, протилежні за значенням.
Купувати * * радіти
Сумувати * * сварити
Хвалити * * продавати
5. Зміни дієслово, щоб воно називали дію багатьох тварин. Підкресли дієслова.
Метелик літає – метелики __________________________________________________ .
Корова пасеться – корови __________________________________________________ .
6.Допиши, як хто пересувається. Підкресли дієслова.
Риби ________________________ .
Кінь ________________________ .
Самооцінювання.
Як тобі було виконувати завдання?
|
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
|
Оцінювання
має значні успіхи
демонструє помітний прогрес
досягає результату з допомогою вчителя
потребує значної уваги і допомоги