Діагностична робота з української мови "Дієслово", 2 клас Нової української школи

Про матеріал
Діагностична работа. Мовна тема "Дієслово", 2 клас НУШ до підручника "Уктаїнська мова та читання" І.Большакова, М.Пристинська
Перегляд файлу

    Діагностична робота            2клас НУШ

Тема «Слова-назви дій предметів (дієслово)»

Варіант 1

Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________

    1.     Слова, які відповідають на питання  що робить? що зробить? що робив?, називають :

     a)     дію предмета;

     б)    ознаку предмета;

     в)     назву предмета.

      2. Підкресли слово, яке називає дію предмета:

         a)     зелень;

     б)    зелений;

      в)     зеленіти.

     3. Підкресли слово, яке є близькими  за значенням до слова  йти:

      а) стояти;

      б) рухатись;

      в) сидіти.

    4.Поєднай  слова, протилежні за значенням.

Говорити    *                       *   сміятися

Шепотіти    *                      *    мовчати

Плакати      *                       *   кричати

5. Зміни дієслово, щоб воно називало дію багатьох людей. Підкресли дієслова.

Учень читає  - .учні _________________________________________________ .

     Дитина малює - діти _________________________________________________ .

6.Допиши, як хто пересувається. Підкресли дієслова.

Змія  ________________________ .

Горобці ________________________ .

 

Самооцінювання.

 

Як тобі було виконувати завдання?

 

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

 

 

Оцінювання

 має значні успіхи

 демонструє помітний прогрес

 досягає результату з допомогою вчителя

потребує значної уваги і допомоги

Історія Незнайки - шкільна бібліотека школи №1

Діагностична робота            2клас НУШ

Тема «Слова-назви дій предметів (дієслово)»

 2 варіант

Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________

1.  Слова, що називають дії предметів, відповідають на питання:

а)  хто? що?;

б) який? яка? яке? які?;

в) що робить? що зробить?

2.Підкресли слово, яке називає дію предмета:

а) весілля

б) веселитися

в) веселий

3. Підкресли слово, яке є близьким  за значенням до слова говорити:

а) мовчати

б) розмовляти

в) знайомитися

4.Поєднай  слова, протилежні за значенням.

Купувати   *                *  радіти

Сумувати   *                * сварити

Хвалити     *                 * продавати

5. Зміни дієслово, щоб воно називали дію багатьох тварин. Підкресли дієслова.

Метелик літає – метелики __________________________________________________ .

Корова пасеться – корови __________________________________________________  .

6.Допиши, як хто пересувається. Підкресли дієслова.

Риби ________________________ .

Кінь ________________________ .

 

                                                  Самооцінювання.

 

Як тобі було виконувати завдання?

 

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

 

 

Оцінювання

 має значні успіхи

 демонструє помітний прогрес

 досягає результату з допомогою вчителя

потребує значної уваги і допомоги

Історія Незнайки - шкільна бібліотека школи №1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Міляєва Леся Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кабанюк Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. левчук людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 березня 2021
Переглядів
9572
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку