(4 год на тиждень, 140 год на рік)
Підручник: Українська мова та читання (підручник у 2-х частинах) для 2 кл закл. загал. серед. освіти/ Варзацька Л. О., Трохименко Т. О. (Частина 1), Чипурко В. П. (Частина 2), Навчальна книга - Богдан 2019. - 224 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
№ з/п |
Скор № з/п |
Дата |
Скор дата |
Зміст уроку |
Прим. |
||
|
|
|
|
II семестр |
|
||
1 |
|
|
|
П. Воронько «Друзяки», «Кошеня» |
|
||
2 |
|
|
|
О. Копиленко «Дивовижна дружба» |
|
||
3 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Дитячі газети та журнали |
|
||
4 |
|
|
|
Мирилки. «Два півники» |
|
||
5 |
|
|
|
Українська народна казка «Котик і півник» |
|
||
6 |
|
|
|
Стрітення |
|
||
7 |
|
|
|
Леся Українка «Як дитиною бувало…», «На зеленому горбочку» |
|
||
8 |
|
|
|
Заклички, народні весняні прикмети |
|
||
9 |
|
|
|
Н. Забіла «Барвінок» |
|
||
10 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Бібліотечна година |
|
||
11 |
|
|
|
Т. Шевченко «Встала земля…», «Світає…» |
|
||
12 |
|
|
|
Вірш напам’ять |
|
||
13 |
|
|
|
М. Чумарна «Про що вони гомонять?», П. Воронько «Облітав журавель» |
|
||
14 |
|
|
|
Українська народна казка «Як Квітень до Березня в гості їздив» |
|
||
15 |
|
|
|
Веснянки |
|
||
16 |
|
|
|
В. Сухомлинський «Прилетіли жайворонки» |
|
||
17 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою В. Сухомлинський Вчимося бути людьми. |
|
||
18 |
|
|
|
О. Олесь «Веснянка», І. Франко «Надійшла весна» |
|
||
19 |
|
|
|
Пробудження весни. П. Воронько «Липка» |
|
||
20 |
|
|
|
А. Камінчук «Ластівка», «Береза» |
|
||
21 |
|
|
|
Діагностична робота. Аудіювання |
|
||
22 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Вербна неділя. Л. Костенко «Вербові сережки» |
|
||
23 |
|
|
|
Підсумковий урок за темою «Ми чекаємо весну» |
|
||
24 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Енциклопедична література |
|
||
25 |
|
|
|
М. Підгірянка «Пробудження» |
|
||
26 |
|
|
|
В. Сухомлинський «Яке щастя?» |
|
||
27 |
|
|
|
Діагностична робота. Робота з літературним твором |
|
||
28 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Д. Чередниченко «Яка стежка найкраща?», Д. Павличко «Де найкраще місто на землі?» |
|
||
29 |
|
|
|
Б. Чепурко «Про мову», М. Чумарна «Чарівниця-мова» |
|
||
30 |
|
|
|
Пісня |
|
||
31 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Українські народні пісні. |
|
||
32 |
|
|
|
В. Сухомлинський «Соловей і жук» |
|
||
33 |
|
|
|
Великдень. Л. Глібов «Христос воскрес!» |
|
||
34 |
|
|
|
Д. Чередниченко «Розмалюю писанку», Гра «Звію вінець» |
|
||
35 |
|
|
|
Вірш напам’ять |
|
||
36 |
|
|
|
Л. Силенко «Сонечко», В. Сухомлинський «Цікавий клубочок» |
|
||
37 |
|
|
|
В. Підпалий «Гуси», П. Тичина «А я угай ходила» |
|
||
38 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Час поезії. Читання, складання віршів. |
|
||
39 |
|
|
|
М. Воробйов «Шум» |
|
||
40 |
|
|
|
О. Копиленко «Найвеселіший місяць» |
|
||
41 |
|
|
|
В. Сухомлинський «Хто свічки засвітив?» |
|
||
42 |
|
|
|
Євг. Горева «Кольоровий віршик» |
|
||
43 |
|
|
|
Підсумковий урок за темою «Світ – велика писанка» |
|
||
44 |
|
|
|
М. Коцюбинський «Літній день» |
|
||
45 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Скринька сміху. Гуморески |
|
||
46 |
|
|
|
Л. Українка «Три метелики» |
|
||
47 |
|
|
|
Діагностична робота. Аудіювання |
|
||
48 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Л. Забашта «Дивосвіт» |
|
||
49 |
|
|
|
В. Шкляр «Джміль» |
|
||
50 |
|
|
|
В. Чухліб «Равлик» |
|
||
51 |
|
|
|
Т. Коломієць «Ранок», М. Чумарна «Літо» |
|
||
52 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Літературні казки зарубіжних письменників |
|
||
53 |
|
|
|
А. Григорук «Переплутанка» |
|
||
54 |
|
|
|
Складання віршів |
|
||
55 |
|
|
|
Шаради |
|
||
56 |
|
|
|
Діагностична робота Читання вголос |
|
||
57 |
|
|
|
Акровірші |
|
||
58 |
|
|
|
Казки |
|
||
59 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Фантастичні оповідання |
|
||
60 |
|
|
|
Літературні кросворди і ребуси. |
|
||
61 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
||
62 |
|
|
|
Резервний урок |
|
||
63 |
|
|
|
Резервний урок |
|
||
64 |
|
|
|
Резервний урок |
|
||
65 |
|
|
|
Резервний урок |
|
||
66 |
|
|
|
Резервний урок |
|
||
67 |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
||
№ з/п |
Скор № з/п |
Дата |
Скор дата |
Зміст уроку |
Прим. |
||
|
|
|
|
II семестр |
|
||
1 |
|
|
|
Українська народна казка «Котик і півник» |
|
||
2 |
|
|
|
Стрітення |
|
||
3 |
|
|
|
Леся Українка «Як дитиною бувало…», «На зеленому горбочку» |
|
||
4 |
|
|
|
Заклички, народні весняні прикмети |
|
||
5 |
|
|
|
Н. Забіла «Барвінок» |
|
||
6 |
|
|
|
Т. Шевченко «Встала земля…», «Світає…» |
|
||
7 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Бібліотечна година |
|
||
8 |
|
|
|
Вірш напам’ять |
|
||
9 |
|
|
|
М. Чумарна «Про що вони гомонять?», П. Воронько «Облітав журавель» |
|
||
10 |
|
|
|
Українська народна казка «Як Квітень до Березня в гості їздив» |
|
||
11 |
|
|
|
Веснянки |
|
||
12 |
|
|
|
В. Сухомлинський «Прилетіли жайворонки» |
|
||
13 |
|
|
|
О. Олесь «Веснянка», І. Франко «Надійшла весна» |
|
||
14 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою В. Сухомлинський Вчимося бути людьми. |
|
||
15 |
|
|
|
Пробудження весни. П. Воронько «Липка» |
|
||
16 |
|
|
|
А. Камінчук «Ластівка», «Береза» |
|
||
17 |
|
|
|
Діагностична робота. Аудіювання |
|
||
18 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Вербна неділя. Л. Костенко «Вербові сережки» |
|
||
19 |
|
|
|
Підсумковий урок за темою «Ми чекаємо весну» |
|
||
20 |
|
|
|
М. Підгірянка «Пробудження» |
|
||
21 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Енциклопедична література |
|
||
22 |
|
|
|
В. Сухомлинський «Яке щастя?» |
|
||
23 |
|
|
|
Діагностична робота. Робота з літературним твором |
|
||
24 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Д. Чередниченко «Яка стежка найкраща?», Д. Павличко «Де найкраще місто на землі?» |
|
||
25 |
|
|
|
Б. Чепурко «Про мову», М. Чумарна «Чарівниця-мова» |
|
||
26 |
|
|
|
Пісня |
|
||
27 |
|
|
|
В. Сухомлинський «Соловей і жук» |
|
||
28 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Українські народні пісні. |
|
||
29 |
|
|
|
Великдень. Л. Глібов «Христос воскрес!» |
|
||
30 |
|
|
|
Д. Чередниченко «Розмалюю писанку», Гра «Звію вінець» |
|
||
31 |
|
|
|
Вірш напам’ять |
|
||
32 |
|
|
|
Л. Силенко «Сонечко», В. Сухомлинський «Цікавий клубочок» |
|
||
33 |
|
|
|
В. Підпалий «Гуси», П. Тичина «А я угай ходила» |
|
||
34 |
|
|
|
М. Воробйов «Шум» |
|
||
35 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Час поезії. Читання, складання віршів. |
|
||
36 |
|
|
|
О. Копиленко «Найвеселіший місяць» |
|
||
37 |
|
|
|
В. Сухомлинський «Хто свічки засвітив?» |
|
||
38 |
|
|
|
Євг. Горева «Кольоровий віршик» |
|
||
39 |
|
|
|
Підсумковий урок за темою «Світ – велика писанка» |
|
||
40 |
|
|
|
М. Коцюбинський «Літній день» |
|
||
41 |
|
|
|
Л. Українка «Три метелики» |
|
||
42 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Скринька сміху. Гуморески |
|
||
43 |
|
|
|
Діагностична робота. Аудіювання |
|
||
44 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Л. Забашта «Дивосвіт» |
|
||
45 |
|
|
|
В. Шкляр «Джміль» |
|
||
46 |
|
|
|
В. Чухліб «Равлик» |
|
||
47 |
|
|
|
В. Чухліб «Равлик» |
|
||
48 |
|
|
|
Т. Коломієць «Ранок», М. Чумарна «Літо» |
|
||
49 |
|
|
|
А. Григорук «Переплутанка» |
|
||
50 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Літературні казки зарубіжних письменників |
|
||
51 |
|
|
|
Складання віршів |
|
||
52 |
|
|
|
Шаради |
|
||
53 |
|
|
|
Діагностична робота Читання вголос |
|
||
54 |
|
|
|
Акровірші |
|
||
55 |
|
|
|
Казки |
|
||
56 |
|
|
|
Літературні кросворди і ребуси. |
|
||
57 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Фантастичні оповідання |
|
||
58 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Фантастичні оповідання |
|
||
59 |
|
|
|
Моя улюблена книла |
|
||
60 |
|
|
|
Читання літератури за вибором дітей |
|
||
61 |
|
|
|
Читання літератури за вибором дітей |
|
||
62 |
|
|
|
Читання літературних творів за вибором вчителя та учнів |
|
||
63 |
|
|
|
Читання літературних творів за вибором вчителя та учнів |
|
||
64 |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою Фантастичні оповідання |
|
||
65 |
|
|
|
Виставка та презентація улюблених книг |
|
||
66 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
||
67 |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
||