(3,5 год на тиждень, 122,5 год на рік)
I семестр – 56 год
II семестр – 66,5 год
*впродовж тижня проводитиметься:
Сьомий урок на одному тижні присвячується
розвитку зв’язного мовлення,
а на іншому –
роботі з дитячою книжкою.
Підручник: Українська мова та читання (підручник у 2-х частинах) для 2 кл закл. загал. серед. освіти/ Варзацька Л. О., Трохименко Т. О. (Частина 1), Чипурко В. П. (Частина 2), Навчальна книга - Богдан 2019. - 224 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
№ з/п |
Скор № з/п |
Дата |
Скор дата |
Зміст уроку |
Прим. |
I семестр |
|||||
Звуки і букви. Склад. Наголос |
|||||
1 |
|
03.09 |
|
Звуки мовлення. Букви. |
|
2 |
|
04.09 |
|
Розрізнення звуків і букв. Алфавіт. |
|
3 |
|
05.09 |
|
Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту |
|
4 |
|
07.09 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
5 |
|
10.09 |
|
Наголос. |
|
6 |
|
11.09 |
|
Склад. Перенесення слів із рядка в рядок. |
|
7 |
|
12.09 |
|
Голосні звуки. Позначення їх буквами |
|
8 |
|
14.09 |
|
Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного або двох). |
|
9 |
|
17.09 |
|
Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів. |
|
10 |
|
18.09 |
|
Приголосні звуки. Позначення їх буквами |
|
11 |
|
19.09 |
|
Звук [ф], позначення його буквою ф. Складання речень. Навчальний діалог. |
|
12 |
|
21.09 |
|
Звуки [дж], [дз], [дз’], позначення їх на письмі буквосполученнями дж, дз. Правила переносу частин слів з буквосполученнями дж, дз. Діагностична робота. Діалог. |
|
13 |
|
24.09 |
|
Звуки [г], [ґ]. Позначення їх на письмі буквами г, ´. Вимова і написання слів з цими звуками. |
|
14 |
|
25.09 |
|
Буква щ та її звукове значення. Позначення буквою щ двох звуків [шч]. |
|
15 |
|
26.09 |
|
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками |
|
16 |
|
28.09 |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
17 |
|
01.10 |
|
Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. |
|
18 |
|
02.10 |
|
Діагностична робота з мовної теми «Звуки і букви. Склад. Наголос» |
|
19 |
|
03.10 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків на письмі знаком м’якшення. |
|
20 |
|
05.10 |
|
Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості. Вправляння у переносі слів із знаком м’якшення. Звуко-буквений аналіз слів. |
|
21 |
|
08.10 |
|
Буквосполучення ьо. Правила переносу слів зі знаком м’якшення (ь) і буквосполученням ьо. |
|
22 |
|
09.10 |
|
Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Звукові моделі слів з подовженими м’якими приголосними звуками. Діагностична робота. Аудіювання. |
|
23 |
|
10.10 |
|
Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками. |
|
24 |
|
12.10 |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
25 |
|
|
|
Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф. |
|
26 |
|
16.10 |
|
Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. |
|
27 |
|
17.10 |
|
Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів |
|
28 |
|
19.10 |
|
Діагностична робота з мовної теми «Звуки і букви. Склад. Наголос» |
|
Слово (іменник, прикметник, дієслово). |
|||||
29 |
|
29.10 |
|
Слово. Лексичне значення слова |
|
30 |
|
30.10 |
|
Слова, однакові за звучанням, але різні за значенням. |
|
31 |
|
31.10 |
|
Слова, близькі та протилежні за значенням. |
|
32 |
|
02.11 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
|
|
Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова. Споріднені слова. |
|
33 |
|
05.11 |
|
Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини — кореня. Тренувальне аудіювання. |
|
34 |
|
06.11 |
|
Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання. Діагностична робота. Аудіювання. |
|
35 |
|
07.11 |
|
Слова — назви дій. Слова — назви предметів. Слова — назви ознак. Слова — назви чисел. |
|
36 |
|
09.11 |
|
Слова, які називають дії предметів (дієслова). Тренувальний усний переказ. |
|
37 |
|
12.11 |
|
Спостереження за словами — назвами дій, близькими і протилежними за значенням |
|
38 |
|
13.11 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
39 |
|
14.11 |
|
Слова, які означають назви предметів (іменники). |
|
40 |
|
16.11 |
|
Слова — назви предметів, протилежні за значенням. |
|
41 |
|
19.11 |
|
Слова — назви предметів, близькі за значенням. Слова, що означають один предмет і багато предметів. Зміна іменників за зразком «один — багато». |
|
42 |
|
20.11 |
|
Відмінність слів, близьких за значенням, від спільнокореневих. Діагностична робота. Усний переказ. |
|
43 |
|
21.11 |
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. |
|
44 |
|
23.11 |
|
Велика буква у кличках тварин. |
|
45 |
|
26.11 |
|
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. |
|
46 |
|
27.11 |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
47 |
|
28.11 |
|
Слова, які називають ознаки предметів (прикметники). Діагностична робота. Списування. |
|
48 |
|
30.11 |
|
Слова — назви ознак, протилежні за значенням. |
|
49 |
|
03.12 |
|
Слова — назви ознак, близькі за значенням. Спостереження за роллю цих слів у текстах-описах. |
|
50 |
|
04.12 |
|
Діагностична робота. Диктант. |
|
51 |
|
05.12 |
|
Слова — назви чисел. |
|
52 |
|
07.12 |
|
Поняття про службові слова та їх роль у реченні. |
|
53 |
|
10.12 |
|
Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні. |
|
54 |
|
11.12 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
55 |
|
12.12 |
|
Діагностична робота з мовної теми «Слово» (іменник, прикметник, дієслово). |
|
56 |
|
14.12 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Підсумок по темі «Слово». |
|
Мова і мовлення. Текст. Речення. |
|||||
57 |
|
17.12 |
|
Поняття про речення. |
|
58 |
|
18.12 |
|
Види речень. Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. Розділові знаки в кінці розповідного речення. |
|
59 |
|
19.12 |
|
Питальні речення. Логічний наголос у питальних реченнях. |
|
60 |
|
21.12 |
|
Найважливіші слова для вираження (висловлення) думки. Виділення їх за допомогою інтонації. |
|
61 |
|
22.12 |
|
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. |
|
62 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
63 |
|
26.12 |
|
Закріплення і узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення. |
|
64 |
|
28.12 |
|
Закріплення вивченого про види речень. Робота над виразністю читання. |
|
Українська мова |
|||||
№ з/п |
Скор № з/п |
Дата |
Скор дата |
Зміст уроку |
Прим. |
II семестр |
|||||
Слово |
|||||
65 |
|
13.01 |
|
Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії |
|
66 |
|
15.01 |
|
Іменник. Формування початкових уявлень про частини мови |
|
67 |
|
16.01 |
|
Іменник. Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням. Змінювання слів, що відповідають на питання хто? що?, за числами (один — багато) |
|
68 |
|
17.01 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп'яшок світ побачив») |
|
69 |
|
20.01 |
|
Формування початкових уявлень про іменник. Утворення прикметників від іменників. |
|
70 |
|
22.01 |
|
Закріплення вивченого про слова, які відповідають на питання хто? що? |
|
71 |
|
23.01 |
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах |
|
72 |
|
27.01 |
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах |
|
73 |
|
29.01 |
|
Велика буква в кличках тварин |
|
74 |
|
30.01 |
|
Велика буква в назвах міст, сіл, річок, вулиць, площ, майданів. |
|
75 |
|
31.01 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком, кінцем і сюжетними малюнками |
|
76 |
|
03.02 |
|
Аналіз діагностичної роботи Прикметник Прикметник. Слова, які називають ознаки предметів |
|
77 |
|
05.02 |
|
Зв’язок прикметників з іменниками |
|
78 |
|
06.02 |
|
Діагностична робота. Списування |
|
79 |
|
10.02 |
|
Прикметники з протилежним значенням |
|
80 |
|
12.02 |
|
Прикметники близькі за значенням |
|
81 |
|
13.02 |
|
Практичне змінювання прикметників за числами |
|
82 |
|
14.02 |
|
Діагностична робота. Диктант |
|
83 |
|
17.02 |
|
Аналіз діагностичної роботи Дієслово Дієслово. Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії; слова, що позначають говоріння, навчальні дії та ін. |
|
84 |
|
19.02 |
|
Визначення дієслів у реченнях |
|
85 |
|
20.02 |
|
Зв'язок дієслів з іменниками. |
|
86 |
|
24.02 |
|
Слова, близькі і протилежні за значенням
|
|
87 |
|
26.02 |
|
Діагностична робота. Діалог |
|
88 |
|
27.02 |
|
Аналіз діагностичної роботи Добір дієслів для доповнення речень |
|
89 |
|
28.02 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом. |
|
90 |
|
02.03 |
|
Закріплення вивченого про дієслово |
|
91 |
|
04.03 |
|
Прийменник Службові слова в реченні |
|
92 |
|
05.03 |
|
Практичне ознайомлення із прийменниками, їх роллю в реченні |
|
93 |
|
|
|
Практичне ознайомлення із прийменниками, їх роллю в реченні |
|
94 |
|
11.03 |
|
Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів |
|
95 |
|
12.03 |
|
Діагностична робота. Диктант |
|
96 |
|
13.03 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки за поданим початком, схемами речень і серією сюжетних малюнків
|
|
97 |
|
17.03 |
|
Аналіз діагностичної роботи Корінь слова Спільнокореневі (споріднені) слова |
|
98 |
|
18.03 |
|
Складання речень із спільнокореневими словами з метою усвідомлення значення кореня |
|
99 |
|
19.03 |
|
Спостереження за словами з омонімічними коренями |
|
100 |
|
30.03 |
|
Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови |
|
101 |
|
01.04 |
|
Позначення кореня у спільнокореневих словах. Закріплення вивченого |
|
102 |
|
03.04 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання інструкції |
|
103 |
|
|
|
Речення Розповідні речення. Розділові знаки у кінці речення |
|
104 |
|
06.04 |
|
Розповідні речення |
|
105 |
|
08.04 |
|
Питальні речення. Розділові знаки у кінці речення |
|
106 |
|
09.04 |
|
Спонукальні речення. Розділові знаки у кінці речення |
|
107 |
|
13.04 |
|
Головні слова в реченні |
|
108 |
|
15.04 |
|
Поширення речень за питаннями, поданими вчителем. Складання речень за схемами |
|
109 |
|
16.04 |
|
Зв’язок слів у реченні |
|
110 |
|
17.04 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповіді за сюжетним малюнком і опорними словами. Тема «Подорож у Карпати» |
|
111 |
|
|
|
Встановлення зв’язку слів у реченні |
|
112 |
|
22.04 |
|
Повторення і закріплення вивченого про речення |
|
113 |
|
23.04 |
|
Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь «Речення. Корінь слова» |
|
114 |
|
27.04 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Текст Текст. Особливості тексту |
|
115 |
|
29.04 |
|
Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка |
|
116 |
|
30.04 |
|
Текст-розповідь. Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання |
|
117 |
|
|
|
Текст-опис. Спостереження за використанням слів (він, цей, тоді, після того та ін.) для зв’язку речень у тексті |
|
118 |
|
04.05 |
|
Мова і мовлення Мовні і немовні знаки |
|
119 |
|
06.05 |
|
Спорідненість мов |
|
120 |
|
07.05 |
|
Усне і писемне мовлення |
|
121 |
|
|
|
Слова ввічливості. Звертання |
|
122 |
|
13.05 |
|
Діагностична робота. |
|
123 |
|
14.05 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого матеріалу |
|
124 |
|
15.05 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом. |
|
125 |
|
18.05 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи |
|
126 |
|
20.05 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи |
|
127 |
|
21.05 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи |
|
128 |
|
25.05 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи |
|
129 |
|
27.05 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи |
|
130 |
|
28.05 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи |
|
131 |
|
29.05 |
|
Підсумковий урок за рік |
|