Календарне планування з української мови (Л.Варзацька, Т. Трохименко) за програмою О.Я.Савченко

Про матеріал
Календарне планування з української мови (Л.Варзацька, Т. Трохименко) за Типовою освітньою програмою О. Я. Савченко
Перегляд файлу

  

Українська мова

(3,5 год на тиждень, 122,5 год на рік)

I семестр – 56 год

II  семестр – 66,5 год

*впродовж тижня проводитиметься:

  • три уроки української мови
  • три уроки читання.

 

Сьомий урок на одному тижні присвячується

розвитку зв’язного мовлення,

а на іншому –

роботі з дитячою книжкою.

 

Програма:    Нова українська школа. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко. Затведжено наказом МОН України від 21.03.2018 № 268 “Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”

 

Підручник: Українська мова та читання (підручник у 2-х частинах)  для 2 кл закл. загал. серед. освіти/ Варзацька Л. О., Трохименко Т. О. (Частина 1), Чипурко В. П. (Частина 2), Навчальна книга - Богдан 2019. -  224 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

 

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Зміст уроку

Прим.

I семестр

Звуки і букви. Склад. Наголос

1

 

03.09

 

Звуки мовлення. Букви.

 

2

 

04.09

 

Розрізнення звуків і букв. Алфавіт.

 

3

 

05.09

 

Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту

 

4

 

07.09

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

5

 

10.09

 

Наголос.

 

6

 

11.09

 

Склад. Перенесення слів із рядка в рядок.

 

7

 

12.09

 

Голосні звуки. Позначення їх буквами

 

8

 

14.09

 

Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного або двох).

 

9

 

17.09

 

Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів.

 

10

 

18.09

 

Приголосні звуки. Позначення їх буквами

 

11

 

19.09

 

Звук [ф], позначення його буквою ф. Складання речень. Навчальний діалог.

 

12

 

21.09

 

Звуки [дж], [дз], [дз’], позначення їх на письмі буквосполученнями дж, дз. Правила переносу частин слів з буквосполученнями дж, дз. Діагностична робота. Діалог.

 

13

 

24.09

 

Звуки [г], [ґ]. Позначення їх на письмі буквами г, ´. Вимова і написання слів з цими звуками.

 

14

 

25.09

 

Буква щ та її звукове значення. Позначення буквою щ двох звуків [шч].

 

15

 

26.09

 

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками

 

16

 

28.09

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

17

 

01.10

 

Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.

 

18

 

02.10

 

Діагностична робота з мовної теми «Звуки і букви. Склад. Наголос»

 

19

 

03.10

 

Аналіз діагностичної роботи. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків на письмі знаком м’якшення.

 

20

 

05.10

 

Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості. Вправляння у переносі слів із знаком м’якшення. Звуко-буквений аналіз слів.

 

21

 

08.10

 

Буквосполучення ьо. Правила переносу слів зі знаком м’якшення (ь) і буквосполученням ьо.

 

22

 

09.10

 

Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Звукові моделі слів з подовженими м’якими приголосними звуками. Діагностична робота. Аудіювання.

 

23

 

10.10

 

Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками.

 

24

 

12.10

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

25

 

 

 

Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф.

 

26

 

16.10

 

Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.

 

27

 

17.10

 

Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів

 

28

 

19.10

 

Діагностична робота з мовної теми «Звуки і букви. Склад. Наголос»

 

Слово (іменник, прикметник, дієслово).

29

 

29.10

 

Слово. Лексичне значення слова

 

30

 

30.10

 

Слова, однакові за звучанням, але різні за значенням.

 

31

 

31.10

 

Слова, близькі та протилежні за значенням.

 

32

 

02.11

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

 

 

Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова. Споріднені слова.

 

33

 

05.11

 

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини — кореня. Тренувальне аудіювання.

 

34

 

06.11

 

Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання.

Діагностична робота. Аудіювання.

 

35

 

07.11

 

Слова — назви дій. Слова — назви предметів. Слова — назви ознак. Слова — назви чисел.

 

36

 

09.11

 

Слова, які називають дії предметів (дієслова). Тренувальний усний переказ.

 

37

 

12.11

 

Спостереження за словами — назвами дій, близькими і протилежними за значенням

 

38

 

13.11

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

39

 

14.11

 

Слова, які означають назви предметів (іменники).

 

40

 

16.11

 

Слова — назви предметів, протилежні за значенням.

 

41

 

19.11

 

Слова — назви предметів, близькі за значенням. Слова, що означають один предмет і багато предметів. Зміна іменників за зразком «один — багато».

 

42

 

20.11

 

Відмінність слів, близьких за значенням, від спільнокореневих.

 Діагностична робота. Усний переказ.

 

43

 

21.11

 

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.

 

44

 

23.11

 

Велика буква у кличках тварин.

 

45

 

26.11

 

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.

 

46

 

27.11

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

47

 

28.11

 

Слова, які називають ознаки предметів (прикметники).

Діагностична робота.  Списування.

 

48

 

30.11

 

Слова — назви ознак, протилежні за значенням.

 

49

 

03.12

 

Слова — назви ознак, близькі за значенням. Спостереження за роллю цих слів у текстах-описах.

 

50

 

04.12

 

Діагностична робота.  Диктант.

 

51

 

05.12

 

Слова — назви чисел.

 

52

 

07.12

 

Поняття про службові слова та їх роль у реченні.

 

53

 

10.12

 

Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні.

 

54

 

11.12

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

55

 

12.12

 

Діагностична робота з мовної теми «Слово» (іменник, прикметник, дієслово).

 

56

 

14.12

 

Аналіз діагностичної роботи. Підсумок по темі «Слово».

 

Мова і мовлення. Текст. Речення.

57

 

17.12

 

Поняття про речення.

 

58

 

18.12

 

Види речень. Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. Розділові знаки в кінці розповідного речення.

 

59

 

19.12

 

Питальні речення. Логічний наголос у питальних реченнях.

 

60

 

21.12

 

Найважливіші слова для вираження (висловлення) думки. Виділення їх за допомогою інтонації.

 

61

 

22.12

 

Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень.

 

62

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

63

 

26.12

 

Закріплення і узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення.

 

64

 

28.12

 

Закріплення вивченого про види речень. Робота над виразністю читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

№ з/п

Скор

№ з/п

Дата

Скор

дата

Зміст уроку

Прим.

II семестр

Слово

65

 

13.01

 

Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії

 

66

 

15.01

 

Іменник. Формування початкових уявлень про частини мови

 

67

 

16.01

 

Іменник. Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням. Змінювання слів, що відповідають на питання хто? що?, за числами (один — багато)

 

68

 

17.01

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки за по­даним початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп'яшок світ побачив»)

 

69

 

20.01

 

Формування початкових уявлень про іменник. Утворення прикметників від іменників.

 

70

 

22.01

 

Закріплення вивченого про слова, які відповідають на пи­тання хто? що?

 

71

 

23.01

 

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах

 

72

 

27.01

 

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах

 

73

 

29.01

 

Велика буква в кличках тварин

 

74

 

30.01

 

Велика буква в назвах міст, сіл, річок,  вулиць, площ, майданів.

 

75

 

31.01

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки за пода­ним початком, кінцем і сюжетними малюнками

 

76

 

03.02

 

Аналіз діагностичної роботи

Прикметник

Прикметник. Слова, які називають ознаки предметів

 

77

 

05.02

 

Зв’язок прикметників з іменниками

 

78

 

06.02

 

Діагностична робота.  Списування

 

79

 

10.02

 

Прикметники з протилежним значенням

 

80

 

12.02

 

Прикметники близькі за значенням

 

81

 

13.02

 

Практичне змінювання прикметників за числами

 

82

 

14.02

 

Діагностична робота. Диктант

 

83

 

17.02

 

Аналіз діагностичної роботи

Дієслово

Дієслово. Складання груп дієслів із певним лексичним зна­ченням дії; слова, що позначають говоріння, навчальні дії та ін.

 

84

 

19.02

 

Визначення дієслів у реченнях

 

85

 

20.02

 

Зв'язок дієслів з іменниками.

 

86

 

24.02

 

Слова, близькі і протилежні за значенням

 

 

87

 

26.02

 

Діагностична робота. Діалог

 

88

 

27.02

 

Аналіз діагностичної роботи

Добір дієслів для доповнення речень

 

89

 

28.02

 

Розвиток зв’язного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом.

 

90

 

02.03

 

Закріплення вивченого про дієслово

 

91

 

04.03

 

Прийменник

Службові слова в реченні

 

92

 

05.03

 

Практичне ознайомлення із прийменниками,  їх роллю в реченні

 

93

 

 

 

Практичне ознайомлення із прийменниками,  їх роллю в реченні

 

94

 

11.03

 

Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів

 

95

 

12.03

 

Діагностична робота. Диктант

 

96

 

13.03

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки за пода­ним початком, схемами речень і серією сюжетних малюн­ків

 

 

97

 

17.03

 

Аналіз діагностичної роботи

Корінь слова

Спільнокореневі (споріднені) слова

 

98

 

18.03

 

Складання речень із спільнокореневими словами з метою усвідомлення значення кореня

 

99

 

19.03

 

Спостереження за словами з омонімічними коренями

 

100

 

30.03

 

Добір спільнокореневих слів, які належать до різних час­тин мови

 

101

 

01.04

 

Позначення кореня у спільнокореневих словах. Закріплен­ня вивченого

 

102

 

03.04

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання інструкції

 

103

 

 

 

Речення

Розповідні речення. Розділові знаки у кінці речення

 

104

 

06.04

 

Розповідні речення

 

105

 

08.04

 

Питальні речення. Розділові знаки у кінці речення

 

106

 

09.04

 

Спонукальні речення. Розділові знаки у кінці речення                                                                                                                                                                                           

 

107

 

13.04

 

Головні слова в реченні

 

108

 

15.04

 

Поширення речень за питаннями, поданими вчителем. Складання речень за схемами

 

109

 

16.04

 

Зв’язок слів у реченні

 

110

 

17.04

 

Розвиток зв’язного мовлення. Розповіді за сюжетним ма­люнком і опорними словами. Тема «Подорож у Карпати»

 

111

 

 

 

Встановлення зв’язку слів у реченні

 

112

 

22.04

 

Повторення і закріплення вивченого про речення

 

113

 

23.04

 

Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь «Речення. Корінь слова»

 

114

 

27.04

 

Аналіз діагностичної роботи.

Текст

Текст. Особливості тексту

 

115

 

29.04

 

Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка

 

116

 

30.04

 

Текст-розповідь. Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання

 

117

 

 

 

Текст-опис. Спостереження за використанням слів (він, цей, тоді, після того та ін.) для зв’язку речень у тексті

 

118

 

04.05

 

Мова і мовлення

Мовні і немовні знаки

 

119

 

06.05

 

Спорідненість мов

 

120

 

07.05

 

Усне і писемне мовлення

 

121

 

 

 

Слова ввічливості. Звертання

 

122

 

13.05

 

Діагностична робота.

 

123

 

14.05

 

Аналіз діагностичної роботи.

Повторення вивченого матеріалу

 

124

 

15.05

 

Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом.

 

125

 

18.05

 

Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи

 

126

 

20.05

 

Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи

 

127

 

21.05

 

Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи

 

128

 

25.05

 

Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи

 

129

 

27.05

 

Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи

 

130

 

28.05

 

Повторення вивченого матеріалу. Цікаві вправи

 

131

 

29.05

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ляшук Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Konotop Natasha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
15 березня 2021
Переглядів
2539
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку