Діагностична робота з української мови
4 клас
Тема: «Мова й мовлення. Текст. Речення»
Варіант 1
Текстом називають
а) окремі слова б) зв’язну розповідь в) окремі речення
2. Вибери правильне продовження твердження.
Існує мовлення
а) усне й писемне
б) знакове й цифрове
в) навчальне й контрольне
3. Вибери правильне продовження твердження.
За інтонацією речення бувають
а) окличні, розповідні
б) неокличні, питальні
в) окличні, неокличні
4. Познач правильне твердження щодо поданого речення.
Мужай, прекрасна наша мово!
У реченні стоїть кома, тому що це
а) складне речення
б) речення із звертанням
в) речення з однорідними членами речення
5. Поділи текст на речення. Постав відповідні розділові знаки в кінці кожного речення.
Ми ходимо по землі але чи часто у нас виникає бажання пильно розглянути цю землю а скільки чудесних і дивних речей приховано на кожній стежинці.
6. Об’єднай речення в одне і запиши. Підкресли граматичну основу.
Марійка не допустила в диктанті жодної помилки. Вона одержала високий бал за роботу.
7. Підкресли однорідні члени речення.
Слова, слова… Вони в собі всі різні:
тривожні й тихі, радісні й сумні,
є терпеливі, є жорстокі й грізні,
лукаві й чесні, мудрі і смішні. (М. Ткач)
8. Встанови зв’язок між словами в поданому реченні.
Блискучі жолуді поважно гойдаються на гіллі.
__________________________ __________________________
__________________________ __________________________
Розмісти свої результати.
Коментарі вчителя: _________________________
__________________________________________________________________