2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Діагностична робота з української мови по темі «Текст»

Про матеріал
Метою даної роботи є діагностування особистісного розвитку та навчальних досягнень здобувачів освіти з теми «Текст». Дібрано 8 тестових завдань, по 4 завдання закритого та відкритого типу. Виконуючи їх, другокласники мають можливість повторити правила збереження природи влітку.
Перегляд файлу

Діагностична робота

 з  української мови  по темі «Текст»

здобувача освіти 2 класу________________________________ Дата ______________

 

  1. Визнач будову тексту.

А   Заголовок, речення.

      Б    Зачин, основна частина, кінцівка.

      В    Абзаци.

 

  1. Поміркуй, чи можна цей запис уважати текстом.

Скоро літо – пора канікул. Ми будемо цікаво відпочивати. І обовязково дбайливо ставитися до довкілля. 

А    Так.

Б      Ні.

 

  1. Прочитай текст. Добери до нього заголовок  із-поміж поданих нижче.

Влітку з батьками знову поїдемо  до лісу. Поправимо  огорожі мурашників. Або обгородимо нові мурашники жердинами.  Руді мурашки – санітари лісу. Їх потрібно охороняти. Збережемо мурашники від руйнування!

А   Руді мурашки.

      Б    Поїдемо до лісу.

      В    Збережемо мурашники від руйнування!

 

  1. Визнач тип тексту.

На «тихій» воді  будемо милуватися красою  водяної лілії. Темно-зелене листя у вигляді великого сердечка плаватиме на водній поверхні. А з чарівної білосніжної квітки поглядатиме на нас  оранжеве коло з промінчиками. Міцне стебло  не дозволить сильному вітру  зірвати біле латаття зі свого місця. Не будемо і ми знищувати цю красу!

А  Текст-розповідь.

Б   Текст-опис.

 

  1. Встанови відповідність.
  1.          Зачин

А  Тому не будемо їх турбувати. Продовжимо  підгодовувати. Подбаємо про воду для купання та пиття. Будемо пильнувати котів.

  1.         Основна частина

Б    За це птахи віддячать нам щедрим врожаєм та красивими піснями.

  1.         Кінцівка

В Ми влітку відпочиваємо. А птахи будують гнізда, відкладають яйця, висиджують малят.

 

 

  1. Текст утворюють зв’язані за змістом    __________________________________.

 

 

  1. Пронумеруй абзаци, щоб вийшов зв’язний текст.

    

Дбайливо розчищаємо дорогу  від чагарників. Прибираємо сміття, гілки сухих дерев. Якщо потрібно, чистимо джерело.

Чиста джерельна вода додасть мандрівникам сил, відновить здоровя.

  Щороку влітку ми навідуємося до джерела.

.

 

 

  1. За змістом добери та встав у текст  пропущені слова з довідки.

Довідка:  багаття, піклується,  гриби, сміття, просто.

Наша сімя __________________________________ про збереження природи. Ми ніколи не розпалюємо в лісі ______________________________.  Не залишаємо після себе _______________________________________. Навіть не збиваємо неїстівні _____________________________. Дотримуватися правил поведінки в лісі дуже_________________________________.

 

 

Результат

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат з допомогою

Потреба уваги

 та допомоги

Самоаналіз

 

 

 

 

Вчитель

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Mizun Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
2561
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку