Діагностична робота
з української мови по темі «Текст»
здобувача освіти 2 класу________________________________ Дата ______________
А Заголовок, речення.
Б Зачин, основна частина, кінцівка.
В Абзаци.
Скоро літо – пора канікул. Ми будемо цікаво відпочивати. І обов’язково дбайливо ставитися до довкілля.
А Так.
Б Ні.
Влітку з батьками знову поїдемо до лісу. Поправимо огорожі мурашників. Або обгородимо нові мурашники жердинами. Руді мурашки – санітари лісу. Їх потрібно охороняти. Збережемо мурашники від руйнування!
А Руді мурашки.
Б Поїдемо до лісу.
В Збережемо мурашники від руйнування!
На «тихій» воді будемо милуватися красою водяної лілії. Темно-зелене листя у вигляді великого сердечка плаватиме на водній поверхні. А з чарівної білосніжної квітки поглядатиме на нас оранжеве коло з промінчиками. Міцне стебло не дозволить сильному вітру зірвати біле латаття зі свого місця. Не будемо і ми знищувати цю красу!
А Текст-розповідь.
Б Текст-опис.
|
А Тому не будемо їх турбувати. Продовжимо підгодовувати. Подбаємо про воду для купання та пиття. Будемо пильнувати котів. |
|
Б За це птахи віддячать нам щедрим врожаєм та красивими піснями. |
|
В Ми влітку відпочиваємо. А птахи будують гнізда, відкладають яйця, висиджують малят. |
Дбайливо розчищаємо дорогу від чагарників. Прибираємо сміття, гілки сухих дерев. Якщо потрібно, чистимо джерело.
Чиста джерельна вода додасть мандрівникам сил, відновить здоров’я.
Щороку влітку ми навідуємося до джерела.
.
Довідка: багаття, піклується, гриби, сміття, просто.
Наша сім’я __________________________________ про збереження природи. Ми ніколи не розпалюємо в лісі ______________________________. Не залишаємо після себе _______________________________________. Навіть не збиваємо неїстівні _____________________________. Дотримуватися правил поведінки в лісі дуже_________________________________.
Результат |
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Результат з допомогою |
Потреба уваги та допомоги |
Самоаналіз |
|
|
|
|
Вчитель |
|
|
|
|