Діагностична робота з української мови
уч____ 3-В класу
з теми «Частини мови. Прикметник»
Прізвище та ім’я____________________________________________________
Прочитай, встав закінчення прикметників. Спиши до зошита частину, виділену кольором.
Ліс навесні
Чудов ___ ліс ран___ весною. Гнучк __ гілки беріз вкриті смолян ______ бруньками. Молоденьк ___ осики вишукувалися на лісов ___ галявині. Вони чекають тепла.
До стар ___ ялини прил __ тіли птахи. Із стигл ____ шишок полетіло ле __ ке насін __я. У п__ вітрі пахне смолою. Біля струмоч _ ка красується в __ рба. Над її золотав___ пушком дзижчать бджоли. М’як ___ мохом поріс стар ___ пеньок. На галяв__ ні стоїть кре __ мезний дуб. Скоро все за зел __ ніє, зацвіте.
В__ сна на порозі.
1.Слова, прикметники - це ….. А) галявина, великий Б) пливе, росте В) вербові, зелений
2.Обери пару слів, що є антонімами, синоніми:
А) тепле - золотаве Б) веселий – радісний
В) гарячий – холодний
3.Обери варіант, в якому словосполучення вжито у прямому значенні.
А) красива галявина; Б) красиві слова; В) красива душа.
4.Утвори з іменників спільнокореневі прикметники. Визнач корінь:
Весна - __________________, батько -_______________________
5. Постав питання у сполученнях слів:
Весною (__________?) ранньою, пушком (_______?) золотавим,
до ялини (__________?) старої.
6.Визнач рід та число прикметників:
Чудовий ліс – число ____, рід ___
Ранкове сонечко – число ____, рід ___
Стара ялина – число ____, рід ____
Молоденькі осики – число ____, рід ___
Бланк оцінювання
діагностичної роботи з української мови
з теми «Частини мови. Прикметник»
уч ____ 3 -__ класу
____________________________________________________
Індекс Резуль-тату |
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Рівень |
МОВ 1 |
Сприймає та використовує інформацію |
Текст, виконання завдань |
|
МОВ 3.1 |
Створює письмові висловлювання. Дотримується культури оформлення робіт, загальних правил письма. |
Списування Абзац Перенос З’єднання |
|
МОВ 3.3 |
Аналізує власне письмове висловлювання. |
Текст Списування 5 |
|
МОВ 4 |
Досліджує мовні явища, використовує знання з мови в різних життєвих ситуаціях |
1 2 3 4 6 |
|
МОВ 3.1 |
Списує текст без помилок, використовує знання правил правопису ненаголошених голосних, парних приголосних |
Списування тексту |
|