КТП українська мова 3 клас (М. Захарійчук)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до уроків української мови в 3 класі за підручником М. Захарійчук.
Перегляд файлу

Українська мова

 (за підручником М.Захарійчук)

 (3,5 год на тиждень)

(І група )

№з\р

план

№з\р

факт

Зміст уроку

Дата

Примітки

Повторення вивченого у другому класі

  1.  
  1.  

Урок розвитку усного та писемного мовлення №1. Складаю зв’язну розповідь про ситуацію з життя «Мої очікування від цього навчального року».

 

С. 1

  1.  
  1.  

Самостійні частини мови.

 

 

  1.  
  1.  

Службові частини мови.

 

 

  1.  
  1.  

Види речень.

 

 

  1.  
  1.  

Текст. Види текстів.

 

 

  1.  
  1.  

Вхідна діагностична робота

 

 

  1.  
  1.  

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

 

Українська абетка. Звуки та букви

  1.  
  1.  

Українська мова — державна мова України

(4-5)

 

С.5-7

  1.  
  1.  

Українська абетка: звуки та букви (6-10)

 

С.8-9

  1.  
  1.  

Голосні звуки. Букви, що їх позначають(11-14)

 

С.9-10

  1.  
  1.  

Урок розвитку усного та писемного мовлення №2. Створюю SMS-повідомлення друзям та близьким про події, які сталися зв мною.

 

С.16-17, картка

  1.  
  1.  

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] (15-22)

 

С.10-13

  1.  
  1.  

Вимова та правопис слів із дзвінкими й глухими   приголосними звуками(23-30)

 

С.13-15

  1.  
  1.  

Тверді та м’які приголосні звуки.    

Подовжені м’які приголосні звуки.(32-35)

 

С.17-18

  1.  
  1.  

Апостроф. Навчальний диктант.(36-39)

 

С.18-19

  1.  
  1.  

Діагностична робота №1. Письмове опитування.

 

 

  1.  
  1.  

Мої навчальні досягнення

 

С.20

  1.  
  1.  

Урок розвитку усного та писемного мовлення№3. Створюю фотоколаж до свята «Дари осені».

 

С. 27

 

Слово. Значення слова

  1.  
  1.  

Лексичне значення слова.(40-43)

 

С.21-22

  1.  
  1.  

Однозначні й багатозначні слова(44-47)

 

С.23-24

  1.  
  1.  

Пряме й переносне значення слова (48-51)

 

С.24-26

  1.  
  1.  

Слова­антоніми. Навчальний диктант.(52-55)

 

С.26-27

  1.  
  1.  

Слова­синоніми. (57-60)

 

С.28-29

  1.  
  1.  

Урок розвитку усного та писемного мовлення№4. Створюю розповідь «Найкращий подарунок» за початком і опорними словами.

 

С.38, картка

  1.  
  1.  

Синоніми, антоніми та багатозначні  слова в текстах. (61-64)

 

С.29-30

  1.  
  1.  

Діагностична робота №2. Тестові завдання.

 

 

  1.  
  1.  

Мої навчальні досягнення

 

С.31

Будова слова

  1.  
  1.  

Поняття про закінчення (65-68)

 

С.32-33

  1.  
  1.  

Споріднені слова. Форми слова(69-72)

 

С.33-35

  1.  
  1.  

Основа слова. Частини основи:   

корінь, префікс і суфікс. (73-76)

 

С.35-36

  1.  
  1.  

Урок розвитку усного та писемного мовлення№5. Створюю розповідь за серією малюнків «Осіння пригода»

 

Картка

  1.  
  1.  

Спільнокореневі слова. Корінь слова(77-86)

 

С.36-39

  1.  
  1.  

Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом. (87-98)

 

С.40-43

  1.  
  1.  

Префікс. Словотворча роль префіксів(99-102)

 

С.43-44

  1.  
  1.  

Правопис префіксів роз-, без-.   Перенос слів із префіксами (103-106)

 

С.45-46

  1.  
  1.  

Написання префіксів з-, с-. Навчальний диктант.(107-111)

 

С.46-47

  1.  
  1.  

Префікси, співзвучні з прийменниками

(114-117)

 

С.48-49

  1.  
  1.  

Урок розвитку усного та писемного мовлення№6. Створюю інструкцію до виконання «Фантазії шеф-кухаря».

 

Картка

  1.  
  1.  

Суфікс. Роль суфіксів(118-121)

 

С.50

  1.  
  1.  

Творення слів з найуживанішими суфіксами

(122-125)

 

С.51-52

  1.  
  1.  

Спостереження за збігом двох однакових  приголосних на межі суфікса та кореня

  (126-129)

 

С.52-53

  1.  
  1.  

Діагностична робота №3. Письмове опитування.

 

 

  1.  
  1.  

Мої навчальні досягнення(130-132)

 

С.53-54

Частини мови. Іменник

  1.  
  1.  

Повторення знань про різні частини мови.

(134-137)

 

С.55-56

  1.  
  1.  

Урок розвитку усного та писемного мовлення№7. Створюю навчальний переказ розповідного змісту «Країна дідів Морозів»(За с. Вангелі).

 

С. 76, картка

  1.  
  1.  

Іменник як частина мови. Поняття предметності (140-147)

 

С.58-60

  1.  
  1.  

Іменники — власні та загальні. Велика буква   

у власних назвах. Навчальний диктант

.(148-152)

 

С.61-62

  1.  
  1.  

Велика буква в кличках тварин(153-157)

 

С.62-64

  1.  
  1.  

Велика буква в назвах гір, річок, морів, міст і сіл(158-161)

 

С.64-65

  1.  
  1.  

Рід іменників: чоловічий, жіночий та середній. Число іменників.(162-169, 172-174)

 

С.66-68

  1.  
  1.  

Діагностична робота №4. Диктант.

 

С.

  1.  
  1.  

Урок розвитку усного та писемного мовлення№8.  Створюю вітальну листівку.

 

С.69, картка.

  1.  
  1.  

Мої навчальні досягнення. (174-176)

 

С.71-72

Прикметник

  1.  
  1.  

Прикметник як частина мови. Роль прикметників у мовленні.(177-184)

 

С.73-75

  1.  
  1.  

Зв’язок прикметників з іменниками(186-189)

 

С.77-78

 

 Українська мова

 (за підручником М. Захарійчук)

 (3,5 год на тиждень)

(І група )

ІІ семестр

№з\р

план

№з\р

факт

Зміст уроку

Дата

Примітки

  1.  

 

Роль прикметників у мовленні.

Впр.181-184

 

Довідка 75

  1.  

 

Зв’язок прикметників з іменниками

Впр.186-189

 

 

  1.  

 

Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях.

Впр.190-192

 

 

  1.  

 

Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми.

Впр.193-200

 

 

  1.  

 

Змінювання прикметників за числами  у сполученні з іменниками. Впр.201-204

 

Довідка 82

  1.  

 

Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками. Впр.205-208

 

Правило 84

  1.  

 

Урок розвитку усного та писемного мовлення №9.

Створюємо есе  «Що я люблю» с.85

 

 

  1.  

 

Родові закінчення прикметників.

Впр. 201-213

 

Правило 86

  1.  

 

Уживання прикметників у загадках та описах.

Впр.214-218

 

 

  1.  

 

Уживання прикметників у власних висловлюваннях.

Впр.219-222

 

 

  1.  

 

Мої досягнення

 

с. 90

  1.  

 

Діагностична робота.

 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин

 

 

  1.  

 

Урок розвитку усного та писемного мовлення №10. Створюємо план до переказу тексту (картка).

 

 

Числівник

  1.  

 

Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні.   Впр.223-226

 

Правило 91

  1.  

 

Кількісні і порядкові числівники.  Впр.227-230

 

Довідка 93

  1.  

 

Правопис і наголошення числівників.  Впр.232-235

 

 

  1.  

 

Вимова і правопис найуживаніших числових виразів.

Впр.236-239

 

 

  1.  

 

Повторення знань про числівник.  Впр.240-243

 

 

  1.  

 

Визначаємо час за годинником. Впр.244-247

 

Довідка99

  1.  

 

Урок розвитку усного та писемного мовлення №11.Створюю навчальний переказ тексту розповідного характеру.   Впр. 231

 

 

  1.  

 

Мої досягнення

 

 

Дієслово

  1.  

 

Дієслово як частина мови.  Впр.248-251

 

Правило 99

  1.  

 

Зв’язок дієслова з іменником у реченні.  Впр.252-255

 

 

  1.  

 

Змінювання дієслів за часами.  Впр.257-260

 

Правило 104

  1.  

 

Змінювання дієслів за часами.  Впр.261-264

 

 

  1.  

 

Написання частки не з дієсловами.  Впр.265-268

 

 

  1.  

 

Урок розвитку усного та писемного мовлення №12.Створюю письмове висловлювання за поданим початком і серією малюнків. Впр.256

 

 

  1.  

 

Дієслова-антоніми..  Впр.273-276

 

 

  1.  

 

Дієслова- синоніми.  Впр.277-280

 

 

  1.  

 

Уживання дієслів у прямому і  переносному значенні.

Впр. 282-285

 

 

  1.  

 

Мої досягнення

 

С. 115

  1.  

 

Діагностична робота.

 

 

 

  1.  

 

Урок розвитку усного та писемного мовлення №13. Створюємо навчальний переказ за складеним планом.  Впр. 281

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин

 

 

Речення

  1.  

 

Закріплення та узагальнення знань про речення.

Впр.290-293

 

Таблиця 116

  1.  

 

Види речень за метою висловлювання.  Впр.294-297

 

Довідка118

  1.  

 

Речення окличні та неокличні.  Впр.298-301

 

Правило119

  1.  

 

Спонукальні речення.  Впр.303-306

 

 

  1.  

 

Звертання. Розділові знаки при звертаннях.  Впр.307-310

 

Правило 123

  1.  

 

Урок розвитку усного та писемного мовлення №14. Створюємо художній образ за зразком та інформацією з різних джерел. Впр. 302.

 

 

  1.  

 

Звертання. Розділові знаки при звертаннях.   Впр.311-314

 

 

  1.  

 

Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Впр.315-318

 

Правило125,

126

  1.  

 

Головні та другорядні члени речення. Впр.319-322

 

 

  1.        

 

Словосполучення.

Впр.323-327

 

 

  1.        

 

Зв’язок слів у реченнях.   Впр.328-336

 

 

  1.        

 

Мої досягнення

 

С. 133

  1.        

 

Урок розвитку усного та писемного мовлення №15. Створюємо привітання до дня матері.

 

 

Текст

  1.        

 

Текст та його ознаки. Заголовок.  Впр341-344

 

Правило 134, 135

  1.        

 

Будова тексту. Абзац.   Впр. 345-348

 

Правило137

  1.        

 

Художній, науково-популярний та діловий тексти.

Впр. 250-354

 

Правило 139,140

  1.        

 

План тексту.   Впр. 355-359

 

Правило142

  1.        

 

Текст – розповідь.   Впр. 360-363

 

 

  1.        

 

Текст – опис.  Впр. 364-367

 

 

  1.        

 

Текст – міркування.  Впр.368-371

 

 

  1.        

 

Діагностична робота.

 

 

 

  1.        

 

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин

 

 

  1.        

 

Зв’язок між реченнями в тексті.

 

 

  1.        

 

Мої досягнення

 

 

  1.        

 

Урок розвитку усного та писемного мовлення №16.  Складання есе на тему «Мої літні канікули»

 

 

  1.        

 

Текст – есе.  Впр.374-377

 

 

  1.        

 

Повторення вивченого. С. 155-157

 

 

  1.        

 

Підсумковий урок.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Брідня Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
27 серпня 2021
Переглядів
4209
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку