Українська мова
(за підручником М.Захарійчук)
(3,5 год на тиждень)
(І група )
№з\р план |
№з\р факт |
Зміст уроку |
Дата |
Примітки |
|
Повторення вивченого у другому класі |
|||||
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення №1. Складаю зв’язну розповідь про ситуацію з життя «Мої очікування від цього навчального року». |
|
С. 1 |
|
|
|
Самостійні частини мови. |
|
|
|
|
|
Службові частини мови. |
|
|
|
|
|
Види речень. |
|
|
|
|
|
Текст. Види текстів. |
|
|
|
|
|
Вхідна діагностична робота |
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
Українська абетка. Звуки та букви |
|||||
|
|
Українська мова — державна мова України (4-5) |
|
С.5-7 |
|
|
|
Українська абетка: звуки та букви (6-10) |
|
С.8-9 |
|
|
|
Голосні звуки. Букви, що їх позначають(11-14) |
|
С.9-10 |
|
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення №2. Створюю SMS-повідомлення друзям та близьким про події, які сталися зв мною. |
|
С.16-17, картка |
|
|
|
Ненаголошені голосні звуки [е], [и] (15-22) |
|
С.10-13 |
|
|
|
Вимова та правопис слів із дзвінкими й глухими приголосними звуками(23-30) |
|
С.13-15 |
|
|
|
Тверді та м’які приголосні звуки. Подовжені м’які приголосні звуки.(32-35) |
|
С.17-18 |
|
|
|
Апостроф. Навчальний диктант.(36-39) |
|
С.18-19 |
|
|
|
Діагностична робота №1. Письмове опитування. |
|
|
|
|
|
Мої навчальні досягнення |
|
С.20 |
|
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення№3. Створюю фотоколаж до свята «Дари осені». |
|
С. 27
|
|
Слово. Значення слова |
|||||
|
|
Лексичне значення слова.(40-43) |
|
С.21-22 |
|
|
|
Однозначні й багатозначні слова(44-47) |
|
С.23-24 |
|
|
|
Пряме й переносне значення слова (48-51) |
|
С.24-26 |
|
|
|
Словаантоніми. Навчальний диктант.(52-55) |
|
С.26-27 |
|
|
|
Словасиноніми. (57-60) |
|
С.28-29 |
|
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення№4. Створюю розповідь «Найкращий подарунок» за початком і опорними словами. |
|
С.38, картка |
|
|
|
Синоніми, антоніми та багатозначні слова в текстах. (61-64) |
|
С.29-30 |
|
|
|
Діагностична робота №2. Тестові завдання. |
|
|
|
|
|
Мої навчальні досягнення |
|
С.31 |
|
Будова слова |
|||||
|
|
Поняття про закінчення (65-68) |
|
С.32-33 |
|
|
|
Споріднені слова. Форми слова(69-72) |
|
С.33-35 |
|
|
|
Основа слова. Частини основи: корінь, префікс і суфікс. (73-76) |
|
С.35-36 |
|
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення№5. Створюю розповідь за серією малюнків «Осіння пригода» |
|
Картка |
|
|
|
Спільнокореневі слова. Корінь слова(77-86) |
|
С.36-39 |
|
|
|
Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом. (87-98) |
|
С.40-43 |
|
|
|
Префікс. Словотворча роль префіксів(99-102) |
|
С.43-44 |
|
|
|
Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами (103-106) |
|
С.45-46 |
|
|
|
Написання префіксів з-, с-. Навчальний диктант.(107-111) |
|
С.46-47 |
|
|
|
Префікси, співзвучні з прийменниками (114-117) |
|
С.48-49 |
|
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення№6. Створюю інструкцію до виконання «Фантазії шеф-кухаря». |
|
Картка |
|
|
|
Суфікс. Роль суфіксів(118-121) |
|
С.50 |
|
|
|
Творення слів з найуживанішими суфіксами (122-125) |
|
С.51-52 |
|
|
|
Спостереження за збігом двох однакових приголосних на межі суфікса та кореня (126-129) |
|
С.52-53 |
|
|
|
Діагностична робота №3. Письмове опитування. |
|
|
|
|
|
Мої навчальні досягнення(130-132) |
|
С.53-54 |
|
Частини мови. Іменник |
|||||
|
|
Повторення знань про різні частини мови. (134-137) |
|
С.55-56 |
|
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення№7. Створюю навчальний переказ розповідного змісту «Країна дідів Морозів»(За с. Вангелі). |
|
С. 76, картка |
|
|
|
Іменник як частина мови. Поняття предметності (140-147) |
|
С.58-60 |
|
|
|
Іменники — власні та загальні. Велика буква у власних назвах. Навчальний диктант .(148-152) |
|
С.61-62 |
|
|
|
Велика буква в кличках тварин(153-157) |
|
С.62-64 |
|
|
|
Велика буква в назвах гір, річок, морів, міст і сіл(158-161) |
|
С.64-65 |
|
|
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий та середній. Число іменників.(162-169, 172-174) |
|
С.66-68 |
|
|
|
Діагностична робота №4. Диктант. |
|
С. |
|
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення№8. Створюю вітальну листівку. |
|
С.69, картка. |
|
|
|
Мої навчальні досягнення. (174-176) |
|
С.71-72 |
|
Прикметник |
|||||
|
|
Прикметник як частина мови. Роль прикметників у мовленні.(177-184) |
|
С.73-75 |
|
|
|
Зв’язок прикметників з іменниками(186-189) |
|
С.77-78 |
|
Українська мова
(за підручником М. Захарійчук)
(3,5 год на тиждень)
(І група )
ІІ семестр
№з\р план |
№з\р факт |
Зміст уроку |
Дата |
Примітки |
||
|
|
Роль прикметників у мовленні. Впр.181-184 |
|
Довідка 75 |
||
|
|
Зв’язок прикметників з іменниками Впр.186-189 |
|
|
||
|
|
Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Впр.190-192 |
|
|
||
|
|
Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми. Впр.193-200 |
|
|
||
|
|
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Впр.201-204 |
|
Довідка 82 |
||
|
|
Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками. Впр.205-208 |
|
Правило 84 |
||
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення №9. Створюємо есе «Що я люблю» с.85 |
|
|
||
|
|
Родові закінчення прикметників. Впр. 201-213 |
|
Правило 86 |
||
|
|
Уживання прикметників у загадках та описах. Впр.214-218 |
|
|
||
|
|
Уживання прикметників у власних висловлюваннях. Впр.219-222 |
|
|
||
|
|
Мої досягнення |
|
с. 90 |
||
|
|
Діагностична робота.
|
|
|
||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин |
|
|
||
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення №10. Створюємо план до переказу тексту (картка). |
|
|
||
Числівник |
||||||
|
|
Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні. Впр.223-226 |
|
Правило 91 |
||
|
|
Кількісні і порядкові числівники. Впр.227-230 |
|
Довідка 93 |
||
|
|
Правопис і наголошення числівників. Впр.232-235 |
|
|
||
|
|
Вимова і правопис найуживаніших числових виразів. Впр.236-239 |
|
|
||
|
|
Повторення знань про числівник. Впр.240-243 |
|
|
||
|
|
Визначаємо час за годинником. Впр.244-247 |
|
Довідка99 |
||
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення №11.Створюю навчальний переказ тексту розповідного характеру. Впр. 231 |
|
|
||
|
|
Мої досягнення |
|
|
||
Дієслово |
||||||
|
|
Дієслово як частина мови. Впр.248-251 |
|
Правило 99 |
||
|
|
Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Впр.252-255 |
|
|
||
|
|
Змінювання дієслів за часами. Впр.257-260 |
|
Правило 104 |
||
|
|
Змінювання дієслів за часами. Впр.261-264 |
|
|
||
|
|
Написання частки не з дієсловами. Впр.265-268 |
|
|
||
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення №12.Створюю письмове висловлювання за поданим початком і серією малюнків. Впр.256 |
|
|
||
|
|
Дієслова-антоніми.. Впр.273-276 |
|
|
||
|
|
Дієслова- синоніми. Впр.277-280 |
|
|
||
|
|
Уживання дієслів у прямому і переносному значенні. Впр. 282-285 |
|
|
||
|
|
Мої досягнення |
|
С. 115 |
||
|
|
Діагностична робота.
|
|
|
||
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення №13. Створюємо навчальний переказ за складеним планом. Впр. 281 |
|
|
||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин |
|
|
||
Речення |
||||||
|
|
Закріплення та узагальнення знань про речення. Впр.290-293 |
|
Таблиця 116 |
||
|
|
Види речень за метою висловлювання. Впр.294-297 |
|
Довідка118 |
||
|
|
Речення окличні та неокличні. Впр.298-301 |
|
Правило119 |
||
|
|
Спонукальні речення. Впр.303-306 |
|
|
||
|
|
Звертання. Розділові знаки при звертаннях. Впр.307-310 |
|
Правило 123 |
||
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення №14. Створюємо художній образ за зразком та інформацією з різних джерел. Впр. 302. |
|
|
||
|
|
Звертання. Розділові знаки при звертаннях. Впр.311-314 |
|
|
||
|
|
Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Впр.315-318 |
|
Правило125, 126 |
||
|
|
Головні та другорядні члени речення. Впр.319-322 |
|
|
||
|
|
Словосполучення. Впр.323-327 |
|
|
||
|
|
Зв’язок слів у реченнях. Впр.328-336 |
|
|
||
|
|
Мої досягнення |
|
С. 133 |
||
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення №15. Створюємо привітання до дня матері. |
|
|
||
Текст |
||||||
|
|
Текст та його ознаки. Заголовок. Впр341-344 |
|
Правило 134, 135 |
||
|
|
Будова тексту. Абзац. Впр. 345-348 |
|
Правило137 |
||
|
|
Художній, науково-популярний та діловий тексти. Впр. 250-354 |
|
Правило 139,140 |
||
|
|
План тексту. Впр. 355-359 |
|
Правило142 |
||
|
|
Текст – розповідь. Впр. 360-363 |
|
|
||
|
|
Текст – опис. Впр. 364-367 |
|
|
||
|
|
Текст – міркування. Впр.368-371 |
|
|
||
|
|
Діагностична робота.
|
|
|
||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин |
|
|
||
|
|
Зв’язок між реченнями в тексті. |
|
|
||
|
|
Мої досягнення |
|
|
||
|
|
Урок розвитку усного та писемного мовлення №16. Складання есе на тему «Мої літні канікули» |
|
|
||
|
|
Текст – есе. Впр.374-377 |
|
|
||
|
|
Повторення вивченого. С. 155-157 |
|
|
||
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
||