Восьме лютого
Діагностична робота з української мови
Тема: «Іменник»
Іменник – це частина мови, що означає назву предмета і відповідає на питання
а) який? яка? яке? які?
б) що робить? що зробила?
в) хто? що?
2. Вибери рядок іменників, що означають назви істот.
а) джміль, сорока, хмара, заєць
б) дощ, сніг, вітер, листя
в) карась, собака, бджола, ластівка
3. Визнач іменник, у корені якого відбулося чергування звука [і] з [о] у процесі зміни слова:
а) до ночі;
б) до літа;
в) до моря.
4. Початковою формою іменника є форма
а) називного відмінка однини
б) родового відмінка однини
в ) знахідного відмінка однини
5. Розподіли іменники в три стовпчики за родами:
Молоко, хліб, сало, сметана, масло, йогурт, сіль, цукор, чай, компот, ковбаса.
_________________________________________________________________
6. Провідміняй слова сніг
Н.в._____________________________________
Р.в._____________________________________
Д.в._____________________________________
З.в._____________________________________
О.в_____________________________________
М.в.____________________________________
Кл._______________________________
7. Іменники жіночого роду постав у форму орудного відмінку однини:
Краса - …….
природа…..
гора…..
вода….
казка….
8. Складіть речення із поданих слів і встановіть зв’язок між словами.
Прийшла, зима, в місто, сніжна.
__________________________________________________________________