Діагностична робота з української мови за темою "Прикметник" 3 клас

Про матеріал
Діагностична робота з української мови за темою "Прикметник" 3 клас. За підручником М. Захарійчук.
Перегляд файлу

 Дата _______________  ПІ дитини _______________________________

  Діагностична робота з української мови №4. І варіант

Повторюємо прикметники разом з монстриками.

Знайомство.

Пухнаста історія

  Жив - був волохатий монстрик Пух. У нього  була волохата голова, волохатий ніс, волохаті очі.

 Пух любив (шоколадний)   _______________________морозиво, (суничний)  ____________________молоко, (вишневий) _______________________ кисіль, (персикове)  ______________________джем.

Він жив у м’якому домі. У ньому була м’яка стеля, м’яке вікно, м’які двері. А меблі були __________________. Він сидів у ___________________ кріслі, лежав на ________________________ дивані та обідав за ___________________ столом.

1. У другому абзаці розкрий дужки узгоджуючи, де треба,  прикметники з іменниками.

2. Доповни речення у третьому  абзаці прикметниками за змістом.

3. Випиши з тексту по два словосполучення, у яких прикметники вживаються в однині та множині.

Однина ________________________________________________________________________

Множина ______________________________________________________________________

4. Випиши по два словосполучення іменників з прикметниками:

Ч. р. ___________________________________________________________________________

Ж. р. ___________________________________________________________________________

С. р. ___________________________________________________________________________

Цікавинки від монстриків.

5. Монстрики добре знаються на прикметниках. А ти зможеш   підібрати антоніми до  прикметників прослухавши їх аудіозапис?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Монстрики вперше побачили сніжинку і були в захваті від неї. Доповни речення прикметниками.

 

 

 

 

 

 

 

7. Монстрики утворили прикметники зі словникових слів. Перевір і продовж їх роботу.

 

 

 

 

 

8. Відгадай загадку від монстриків. Підкресли прикметники.

Сірий, та не вовк.

Довговухий, та не заєць.

З копитами, та не кінь.  ____________________

 

 

9. Склади власну розповідь про монстрика.  Почни так…

 А поруч з Пухом жив монстрик _______________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

Прощання.

 

10.

 

 

Самооцінка

 

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№__________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №_____________________
  5.  Мені було дуже важко. № _________________________________________________

       Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________

 Дата _______________  ПІ дитини _______________________________

  Діагностична робота з української мови №4. ІІ варіант

Повторюємо прикметники разом з монстриками.

Знайомство.

Пухнаста історія

  Жив - був волохатий монстрик Пух. У нього  була волохата голова, волохатий ніс, волохаті очі.

 Пух любив (шоколадне)   _______________________торт,  (сунична)  ____________________йогурт, (персиковий) _______________________ кисіль, (вишнева)  ______________________варення.

Він жив у м’якому домі. У ньому була м’яка стеля, м’яке вікно, м’які двері. А меблі були __________________. Він сидів у ___________________ кріслі, лежав на ________________________ дивані та обідав за ___________________ столом.

1. У другому абзаці розкрий дужки узгоджуючи, де треба,  прикметники з іменниками.

2. Доповни речення у третьому  абзаці прикметниками за змістом.

3. Випиши з тексту по два словосполучення, у яких прикметники вживаються в однині та множині.

Однина ________________________________________________________________________

Множина ______________________________________________________________________

4. Випиши по два словосполучення іменників з прикметниками:

Ч. р. ___________________________________________________________________________

Ж. р. ___________________________________________________________________________

С. р. ___________________________________________________________________________

Цікавинки від монстриків.

5. Монстрики добре знаються на прикметниках. А ти зможеш   підібрати антоніми до  прикметників прослухавши їх аудіозапис?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Монстрики нещодавно прочитали книжку і були в захваті від неї. Доповни речення прикметниками.

 

 

 

 

 

 

 

7. Монстрики утворили прикметники зі словникових слів. Перевір і продовж їх роботу.

 

 

 

 

 

8. Відгадай загадку від монстриків. Підкресли прикметники.

Така велика, довгошия

І вище за найбільшу шафу.

Така розумна і красива

У зоопарку є  _________________________

9. Склади власну розповідь про монстрика.  Почни так…

 А поруч з Пухом жив монстрик _______________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

Прощання.

 

10.

 

 

Самооцінка

 

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№__________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №_____________________
  5.  Мені було дуже важко. № _________________________________________________

       Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________

 

Українська мова (мова навчання)

МОВ1

Взаємодіє з іншими  усно

№ 5, 10

МОВ2

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст

№ 8

МОВ3.1

Створює письмові висловлювання

  6,9

МОВ3.2

Взаємодіє  письмово  в онлайн просторі

№ 3

МОВ3.3

Знаходить і виправляє орфографічні помилки

№ 7

МОВ3.4

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

№ 2, 9

МОВ4

Досліджує  власне індивідуальне мовлення

№ 3, 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Волощенко Ірина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
4049
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку