Дата _______________ ПІ дитини _______________________________
Діагностична робота з української мови №4. І варіант
Повторюємо прикметники разом з монстриками.
Знайомство.
Пухнаста історія
Жив - був волохатий монстрик Пух. У нього була волохата голова, волохатий ніс, волохаті очі.
Пух любив (шоколадний) _______________________морозиво, (суничний) ____________________молоко, (вишневий) _______________________ кисіль, (персикове) ______________________джем.
Він жив у м’якому домі. У ньому була м’яка стеля, м’яке вікно, м’які двері. А меблі були __________________. Він сидів у ___________________ кріслі, лежав на ________________________ дивані та обідав за ___________________ столом.
1. У другому абзаці розкрий дужки узгоджуючи, де треба, прикметники з іменниками.
2. Доповни речення у третьому абзаці прикметниками за змістом.
3. Випиши з тексту по два словосполучення, у яких прикметники вживаються в однині та множині.
Однина ________________________________________________________________________
Множина ______________________________________________________________________
4. Випиши по два словосполучення іменників з прикметниками:
Ч. р. ___________________________________________________________________________
Ж. р. ___________________________________________________________________________
С. р. ___________________________________________________________________________
Цікавинки від монстриків.
5. Монстрики добре знаються на прикметниках. А ти зможеш підібрати антоніми до прикметників прослухавши їх аудіозапис?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Монстрики вперше побачили сніжинку і були в захваті від неї. Доповни речення прикметниками.
7. Монстрики утворили прикметники зі словникових слів. Перевір і продовж їх роботу.
8. Відгадай загадку від монстриків. Підкресли прикметники.
Сірий, та не вовк.
Довговухий, та не заєць.
З копитами, та не кінь. ____________________
9. Склади власну розповідь про монстрика. Почни так…
А поруч з Пухом жив монстрик _______________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Прощання.
10.
Самооцінка
Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________
Дата _______________ ПІ дитини _______________________________
Діагностична робота з української мови №4. ІІ варіант
Повторюємо прикметники разом з монстриками.
Знайомство.
Пухнаста історія
Жив - був волохатий монстрик Пух. У нього була волохата голова, волохатий ніс, волохаті очі.
Пух любив (шоколадне) _______________________торт, (сунична) ____________________йогурт, (персиковий) _______________________ кисіль, (вишнева) ______________________варення.
Він жив у м’якому домі. У ньому була м’яка стеля, м’яке вікно, м’які двері. А меблі були __________________. Він сидів у ___________________ кріслі, лежав на ________________________ дивані та обідав за ___________________ столом.
1. У другому абзаці розкрий дужки узгоджуючи, де треба, прикметники з іменниками.
2. Доповни речення у третьому абзаці прикметниками за змістом.
3. Випиши з тексту по два словосполучення, у яких прикметники вживаються в однині та множині.
Однина ________________________________________________________________________
Множина ______________________________________________________________________
4. Випиши по два словосполучення іменників з прикметниками:
Ч. р. ___________________________________________________________________________
Ж. р. ___________________________________________________________________________
С. р. ___________________________________________________________________________
Цікавинки від монстриків.
5. Монстрики добре знаються на прикметниках. А ти зможеш підібрати антоніми до прикметників прослухавши їх аудіозапис?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Монстрики нещодавно прочитали книжку і були в захваті від неї. Доповни речення прикметниками.
7. Монстрики утворили прикметники зі словникових слів. Перевір і продовж їх роботу.
8. Відгадай загадку від монстриків. Підкресли прикметники.
Така велика, довгошия
І вище за найбільшу шафу.
Така розумна і красива
У зоопарку є _________________________
9. Склади власну розповідь про монстрика. Почни так…
А поруч з Пухом жив монстрик _______________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Прощання.
10.
Самооцінка
Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________
Українська мова (мова навчання) |
||
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно |
№ 5, 10 |
МОВ2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
№ 8 |
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання |
№ 6,9 |
МОВ3.2 |
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
№ 3 |
МОВ3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
№ 7 |
МОВ3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
№ 2, 9 |
МОВ4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
№ 3, 4 |