Діагностична робота з ЯДС
Учня (учениці )3 – Б класу ______________________________________________
Дата _______________________________________________________________
1.Продовж речення.
На земній кулі є дві життєві основи - _____________________________________________________________________
2. Що називається суспільством?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. З’єднай рису характеру людини і тварину, яка асоціюється з цією рисою.
Сильний як Лис
Хитрий як Ведмідь
Упертий як Пес
Вірний як Осел
4.З'єднай назву символа і картинку з його зображенням.
Острів Хортиця Гора Говерла Річка Дніпро
5.Запиши держані символи України.--_____________________________________________________________________
6.Продовж речення.
_Громадянин – це особа , що____________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Продовж речення.
Я схожий на інших тим, що_____________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________
Я відрізняюся від інших тим, що_______________________________________
8. Підкресли позитивні риси характеру.
Щедрість, ледачість, зло, щирість, ввічливість, хитрість, байдужість, сміливість, турботливість, працьовитість.
9.Запиши країни , які є сусідами України.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Що так Декларація?________________________________________________
_____________________________________________________________________
11. Що називається правопорушенням?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________12. Прономеруй права дитини відповідно з знаком його позначення.
Право на лікування - ; Право на любов і піклування - ;
Право на навчання - ;Право на повноцінне харчування - ;
Особлива турбота про дітей інвалідів - ;Не залучати дітей до бойових дій - .
Результат діагностичної роботи
|
Мені було легко |
Мені була потрібна допомога вчителя |
Мені було важко |
|
Самоаналіз |
|
|
|
|
Вчитель |
|
|
|
|