Діагностична робота з ЯДС для 3 класу за підручником Надії Бібік

Про матеріал
Дана діагностична робота дає можливість вчителю перевірити знання дітей про державні та народні символи, про права дітей, про риси характеру людини; про розуміння учнчми таких понять як " громадянин", "суспільство".
Перегляд файлу

Діагностична робота  з ЯДС

Учня (учениці )3 – Б класу ______________________________________________            

Дата        _______________________________________________________________

1.Продовж речення.

На земній кулі є дві життєві основи - _____________________________________________________________________

2. Що  називається суспільством?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. З’єднай рису характеру людини і тварину, яка асоціюється з цією рисою.

Сильний  як                                       Лис

Хитрий    як                                       Ведмідь

Упертий як                                         Пес

Вірний  як                                           Осел

4.З'єднай назву символа і картинку з його зображенням.

Острів Хортиця                         Гора Говерла                          Річка Дніпро

C:\Users\мой\Desktop\Без названия (1).jpg               C:\Users\мой\Desktop\images.jpg                  C:\Users\мой\Desktop\Без названия.jpg      

5.Запиши держані символи України.--_____________________________________________________________________

6.Продовж речення.

_Громадянин – це особа , що____________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Продовж речення. 

Я схожий на інших тим, що_____________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________

Я відрізняюся від інших  тим, що_______________________________________

 

8. Підкресли позитивні риси характеру.

Щедрість, ледачість, зло, щирість, ввічливість, хитрість, байдужість, сміливість, турботливість, працьовитість.

9.Запиши країни , які є сусідами України.

C:\Users\мой\Desktop\01009kjk-e5a5.jpg

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Що так Декларація?________________________________________________

_____________________________________________________________________

11. Що називається правопорушенням?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________12. Прономеруй  права дитини відповідно  з знаком його позначення.

C:\Users\мой\Desktop\Без названия.pngC:\Users\мой\Desktop\253263_1587833275.jpg       C:\Users\мой\Desktop\images (2).jpgC:\Users\мой\Desktop\images (3).jpg       C:\Users\мой\Desktop\03.gifC:\Users\мой\Desktop\images.png

Право на лікування -               ;  Право на любов і піклування -                     ;

Право на навчання -                ;Право на повноцінне харчування  -               ;

Особлива турбота про дітей інвалідів -          ;Не залучати дітей до бойових дій -              .

                                 Результат діагностичної роботи

 

 

Мені було легко

Мені була потрібна допомога вчителя

Мені було важко

Самоаналіз

 

 

 

Вчитель    

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скворцова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 січня 2022
Переглядів
4004
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку