Діагностична тестова робота №1 (Синоніми та антоніми.Фразеологізми.Текст. Заголовок тексту. Елементи сюжету)

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020) Діагностична тестова робота №1. (Лексична тема. Подорожуємо і відкриваємо світ. Мовна тема. Мова і мовлення. Синоніми та антоніми.Фразеологізми.Текст. Заголовок тексту. Елементи сюжету.) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020)

 Діагностична тестова робота №1. (Лексична тема. Подорожуємо і відкриваємо світ. Мовна тема. Мова і мовлення. Синоніми та антоніми.Фразеологізми.Текст. Заголовок тексту. Елементи сюжету.) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Рівень реалізації навчальної діяльності

Рівень результату навчання

розпізнавання об'єкта вивчення              

П” - початковий

репродуктивний                                       

С” - середній

продуктивний                                          

Д” - достатній

продуктивно-творчий                             

В” - високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №1

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знає і розрізняє типи мовлення, найважливіший засіб спілкування (“П”)

 

 

 

 

 

 

2

Знає і називає тему і мету тексту (“П”)

 

 

 

 

 

 

3

Розуміє елементи сюжету і їх значення (“С”)

 

 

 

 

 

 

4

Вміє добирати синоніми і антоніми до слів  (“С”)

 

 

 

 

 

 

5

Змінює фразеологізм за його прихованим значенням, використовуючи його в реченні  (“Д”)

 

 

 

 

 

 

6

Складає текст, дотримуючись елементів сюжету, придумуючи заголовок, дотримуючись структури тексту  (“В”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 1-4            Тема 1.Подорожуємо і відкриваємо світ.

                    Діагностична робота №1

  Варіант 1

                   Тема.Мова і мовлення.

    Синоніми та антоніми.Фразеологізми.

 Текст. Заголовок тексту. Елементи сюжету.

 

1.Усе написане або надруковане - це  ...

А) усне мовлення

Б) писемне мовлення

В) діалогічне мовлення

 

2.Темою будь-якого тексту є:

А) розповідь, повідомлення про щось

Б) заголовок

В) основна частина тексту

 

3.З'єднай елементи сюжету з їх значеннями.

зав'язка                     ● завершення подій, результат

розвиток дії              ● момент найвищого напруження

кульмінація              ● послідовність подій

розв'язка                   ● опис обставин, за яких починається дія

 

4.До поданих слів добери і запиши протилежні за значенням (антоніми)

Сміється -

Важкий -

Холодний -

 

5.Склади і запиши речення з фразеологізмом “душа в п'яти тікає”.

Можеш описати себе в якійсь ситуації.

 

6.Напиши текст про те, як ти відпочивав влітку, дотримуючись елементів сюжету. Не забудь про заголовок. Зачин, основну частину і кінцівку тексту пиши з абзацу.

 

 

 

Тиждень 1-4            Тема 1.Подорожуємо і відкриваємо світ.

                    Діагностична робота №1

  Варіант 2

                   Тема.Мова і мовлення.

    Синоніми та антоніми.Фразеологізми.

 Текст. Заголовок тексту. Елементи сюжету.

 

1.Найважливіший засіб спілкування - це  ...

А) жести

Б) міміка

В) мова

 

2.Метою будь-якого тексту є:

А) опис якогось явища

Б) коротка інформація

В) повчання автора твердження

 

3.З'єднай елементи сюжету з їх значеннями.

розв'язка                      ● послідовність подій

кульмінація                 ● момент найвищого напруження

розвиток дії                 ● завершення подій, результат

зав'язка                        ● опис обставин, за яких починається дія

 

4.До поданих слів добери і запиши близькі за значенням (синоніми)

Міркує -

Нива -

Поле -

 

5.Склади і запиши речення з фразеологізмом “волосся дибки стає”.

Можеш описати себе в якійсь ситуації.

 

6.Напиши текст про те, як ти відпочивав влітку, дотримуючись елементів сюжету. Не забудь про заголовок. Зачин, основну частину і кінцівку тексту пиши з абзацу.  

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Глушко Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 серпня 2022
Переглядів
1631
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку