Діагностична тестова робота №3 (Головні та другорядні члени речення.Підмет і присудок.Будова слова: закінчення, основа, корінь, префікс.Чергування голосних і приголосних звуків)

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020) Діагностична тестова робота №3. (Лексична тема. Чарівні перетворення. Мовна тема. Головні та другорядні члени речення.Підмет і присудок.Будова слова: закінчення, основа, корінь, префікс.Чергування голосних і приголосних звуків у корені. у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020)

 Діагностична тестова робота №3. (Лексична тема. Чарівні перетворення. Мовна тема. Головні та другорядні члени речення.Підмет і присудок.Будова слова: закінчення, основа, корінь,    префікс.Чергування голосних і приголосних звуків у корені.

 у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Рівень реалізації навчальної діяльності

Рівень результату навчання

розпізнавання об'єкта вивчення              

П” - початковий

репродуктивний                                       

С” - середній

продуктивний                                          

Д” - достатній

продуктивно-творчий                             

В” - високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №3

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знає і розрізняє за запитаннями підмет і присудок (“П”)

 

 

 

 

 

 

2

Знає і розрізняє префікси і прийменники (“П”)

 

 

 

 

 

 

3

Розрізняє правопис префіксів з-, с- (“С”)

 

 

 

 

 

 

4

Чергує голосні і приголосні звуки в корені слів (“С”)

 

 

 

 

 

 

5

Визначає граматичну основу речення  (“Д”)

 

 

 

 

 

 

6

Складає текст-опис, дотримуючись структури тексту, використовує чергування приголосних звуків у словах  (“В”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 9-12              Тема 3.Чарівні перетворення.

                    Діагностична робота №3

  Варіант 1

       Тема.Головні та другорядні члени речення.

Підмет і присудок.Будова слова: закінчення, основа, корінь,      префікс. Чергування голосних і приголосних звуків у корені.

 

1.Слово, яке показує про кого або про що говориться в реченні і відповідає на питання хто? або що? - це  ...

А) присудок

Б) підмет

В) другорядний член речення

 

2.У якому рядку в дужках вказані тільки префікси?

А) (с)пекти, (з)мішати, (з)дати

Б) (у)полі, (на)уроці, (під)хатою

В) (за)будинком, (пере)літні, (на)малювати

 

3.Встав у словах префікси з-, або с- :

_писати, _ховати, _бігти, _шити, _нести, _дати, _казати, _терти.

 

4.Зміни і запиши слова так, щоб у корені г змінився на з.

Луг -

Подруга -

Нога -

Берег -

 

5.Прочитай і перепиши речення. Підкресли підмет і присудок.

 Берізка вплела у коси золоті стрічки.

 Шарудить під ногами опале листя.

 

6.Склади текст-опис “Мій друг”, використовуючи слова: друг, дружок, дружити, друзі

 

 

 

 

Тиждень 9-12              Тема 3.Чарівні перетворення.

                    Діагностична робота №3

  Варіант 2

       Тема.Головні та другорядні члени речення.

Підмет і присудок.Будова слова: закінчення, основа, корінь,      префікс. Чергування голосних і приголосних звуків у корені.

 

1.Слово, яке показує що робиться з підметом і відповідає на питання що робить? - це  ...

А) підмет

Б) присудок

В) другорядний член речення

 

2.У якому рядку в дужках вказані тільки префікси?

А) (з)шити, (с)фотографувати, (с)кинути

Б) (на)парті, (за)будинком, (в)лісі

В) (у)кишені, (на)писати, (на)малювати

 

3.Встав у словах префікси з-, або с- :

_дати, _фотографувати, _пекти, _писати, _шити, _кинути, _мішати, _терти.

 

4.Зміни і запиши слова так, щоб у корені і змінилося на о.

Кінь -

Ніч -

Стіл -

Кіт -

 

5.Прочитай і перепиши речення. Підкресли підмет і присудок.

 Сумна після журавлів лунає у небі.

 Перелітні птахи відлітають у вирій.

 

6.Склади текст-опис “Мій друг”, використовуючи слова: друг, дружок, дружити, друзі

 

docx
Додано
20 серпня 2022
Переглядів
1282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку