Діагностична тестова робота №2 (Стилі текстів (науково-популярний та художній).Типи текстів: розповідь, опис, міркування.)

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020) Діагностична тестова робота №2. (Лексична тема. Між минулим і майбутнім.. Мовна тема. Стилі текстів (науково-популярний та художній).Типи текстів: розповідь, опис, міркування.) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020)

 Діагностична тестова робота №2. (Лексична тема. Між минулим і майбутнім.. Мовна тема. Стилі текстів (науково-популярний та художній).Типи текстів: розповідь, опис, міркування.) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Рівень реалізації навчальної діяльності

Рівень результату навчання

розпізнавання об'єкта вивчення              

П” - початковий

репродуктивний                                       

С” - середній

продуктивний                                          

Д” - достатній

продуктивно-творчий                             

В” - високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №2

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знає і розрізняє типи текстів (“П”)

 

 

 

 

 

 

2

Називає ознаки, які характеризують науково-популярні та художні тексти.  (“П”)

 

 

 

 

 

 

3

Розпізнає типи текстів за метою висловлювання(“С”)

 

 

 

 

 

 

4

Вміє в певній послідовності з деформованих речень скласти текст (“С”)

 

 

 

 

 

 

5

Пише міркування за лексичним значенням слова (“Д”)

 

 

 

 

 

 

6

Складає текст, дотримуючись елементів сюжету, придумуючи заголовок, дотримуючись структури тексту  (“В”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 5-8            Тема 2.Між минулим і майбутнім.

                    Діагностична робота №2

  Варіант 1

            Тема.Стилі текстів (науково-популярний та художній).

                      Типи текстів: розповідь, опис, міркування.

 

1.Текст, у якому розповідається про щось або про когось - це  ...

А) текст-опис

Б) текст-міркування

В) текст-розповідь

 

2.Прочитай речення. Відзнач ✔️ті, які характеризують

науково-популярний текст:

⭕ точні цифрові дані

⭕ вигадані події

⭕ емоційні описи

⭕ наукові терміни

⭕ факти з життя природи

⭕ художні образи

 

3.Прочитай текст та вибери правильну відповідь:

 

   Наші ріки

Як глянеш на карту, Україна скидається на великого птаха. Скажімо, орла. Посередині цього орла Дніпро тече до Чорного моря. Подивись на птаха з гори - і на правому крилі побачиш сині жилки. То ріки: Прип'ять, Тетерів, Ірпінь, Рось, Інгулець, Південний Буг, Дністер, Прут. А ще не забудь ріку Дунай, оспівану в народі.

 

 

А) текст-опис

Б) текст-міркування

В) текст-розповідь

 

 

 

 

 

 

 

4. Пронумеруй речення у такій послідовності, щоб утворився текст.

 

⭕ А як же милують вони око взимку, коли червоніють пишним намистом на сніговій ковдрі!

⭕ Це кущ, але заввишки він, як дерево.

⭕ Біля мого вікна росте калина.

⭕ Улітку з них з'являються ягоди - спершу зеленуваті, та поволі наливаються рум'янцем.

⭕ Навесні калина цвіте дрібними білими квітками.

 

5. Прочитай і допиши речення, вставляючи пропущені слова, завершивши думку.

 Моя рідна мова - …

 Я розмовляю українською, тому що …

 

6.Напиши зв'язну розповідь про своє рідне село (місто). Придумай заголовок. Дотримуйся абзаців. Скористайся довідкою.

 

(Довідка: Як називається твоє село (місто) і чому ?

                 Що в ньому є?

                 На якій вулиці живеш ти?

                 За що ти любиш своє село(місто)?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 5-8            Тема 2.Між минулим і майбутнім.

                    Діагностична робота №2

  Варіант 2

            Тема.Стилі текстів (науково-популярний та художній).

                      Типи текстів: розповідь, опис, міркування.

 

1.Текст, у якому автор розмірковує про щось, доводить свою думку, робить висновки - це  ...

А) текст-опис

Б) текст-міркування

В) текст-розповідь

 

2.Прочитай речення. Відзнач ✔️ті, які характеризують

 художній тексти:

⭕ точні цифрові дані

⭕ вигадані події

⭕ емоційні описи

⭕ наукові терміни

⭕ факти з життя природи

⭕ художні образи

 

3.Прочитай текст та вибери правильну відповідь:

 

   Київ

Одного разу я прочитав цікаву історію. Були три брати: один на ім'я Кий, другий Щек, а третій Хорив. Була у них сестра Либідь.

Вони побудували місто на берегах річки Дніпро. Оселилися там. Ім'ям свого найстаршого брата назвали його Київ.

 

А) текст-опис

Б) текст-міркування

В) текст-розповідь

 

 

 

 

 

 

 

4. Пронумеруй речення у такій послідовності, щоб утворився текст.

 

⭕ Навесні калина цвіте дрібними білими квітками.

⭕ А як же милують вони око взимку, коли червоніють пишним намистом на сніговій ковдрі!

⭕ Біля мого вікна росте калина.

⭕ Це кущ, але заввишки він, як дерево.

⭕ Улітку з них з'являються ягоди - спершу зеленуваті, та поволі наливаються рум'янцем.

 

5. Прочитай і допиши речення, вставляючи пропущені слова, завершивши думку.

 Я живу в країні, ім'я якій  - …

 Я люблю свою Батьківщину, тому що …

 

6.Напиши зв'язну розповідь про своє рідне село (місто). Придумай заголовок. Дотримуйся абзаців. Скористайся довідкою.

 

(Довідка: Як називається твоє село (місто) і чому ?

                 Що в ньому є?

                 На якій вулиці живеш ти?

                 За що ти любиш своє село(місто)?)

 

docx
Додано
20 серпня 2022
Переглядів
1118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку