Календарно - тематичне планування з української мови за підручником Л. Варзацької, 3 клас

Про матеріал
Календарно - тематичне планування складено згідно Типової освітньої програми, розробленої під О.Я. Савченко. Підручник: Українська мова та читання: підручник для 3 кл. закладів загальн. середн. освіти :у 2-х ч. Ч.1. / Л. О. Варзацька, Т.О. Трохименко. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2020. – 160с. : іл. План розрахований на 140 годин (0,5 год додано з варіативної складової). Вчитель на свій розсуд може внести зміни стосовно діагностувальних робіт.
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування  навчального матеріалу з української мови та читання (мова)

140 годин

4  години на тиждень  (0,5 год додано з варіативної складової)

     Українська мова та читання: підручник  для  3 кл.   закладів  загальн.  середн. освіти :у 2-х ч. Ч.1. / Л. О. Варзацька, Т.О. Трохименко. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2020. – 160с. : іл. 

Підручник створено за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко. 

 

№п/п

                       Тема уроку

Дата запл.

Дата факт.

Дата факт.

 

І семестр

 

 

 

  1.                    

Мова – найважливіший засіб людського  спілкування.

 

 

 

  1.                    

Рідна і державна мова.

 

 

 

  1.                    

Культура усного та писемного мовлення.

 

 

 

  1.                    

Культура усного та писемного мовлення.

 

 

 

  1.                    

Пряме й переносне значення слів.

 

 

 

  1.                    

Слова, що мають кілька значень.

 

 

 

  1.                    

Слова, що звучать однаково, але мають різні значення

 

 

 

 

  1.                    

 Розвиток зв’язного мовлення. Користуюся словами ввічливості

 

 

 

  1.                    

Синоніми. Роль синонімів у тексті.

 

 

 

  1.                

Антоніми.

 

 

 

  1.                

Фразеологізми.

 

 

 

  1.                

Будова слова. Споріднені (спільнокореневі) слова.

Корінь слова

 

 

 

  1.                

Споріднені (спільнокореневі) слова.

Корінь слова

 

 

 

  1.                

Поняття про закінчення.

 

 

 

  1.                

Закінчення(продовження)

 

 

 

  1.                

Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту

 

 

 

  1.                

Основа слова. Частини основи: корінь, префікс, суфікс.

 

 

 

  1.                

Основа слова. Частини основи: корінь, префікс, суфікс.

 

 

 

  1.                

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів.

 

 

 

  1.                

Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з'], [ц'], [с'].

 

 

 

  1.                

Діагностувальна   робота. Списування

 

 

 

  1.                

Аналіз діагностувальної  роботи

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом.

 

 

 

  1.                

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом.

 

 

 

 

  1.                

Розвиток зв’язного мовлення. Користуюся орфографічним словником

 

 

 

  1.                

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються наголосом.

 

 

 

  1.                

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками.

 

 

 

  1.                

Вимова і правопис слів із глухими приголосними звуками.

 

 

 

  1.                

Вимова і правопис слів із глухими приголосними звуками.

 

 

 

  1.                

Діагностувальна робота.  Письмовий переказ 

 

 

 

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи. Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками.

 

 

 

 

  1.                

Префікс. Словотворча роль префіксів.

 

 

 

  1.                

Розвиток зв’язного мовлення. Створюю навчальний переказ тексту  розповідного змісту за малюнками.

 

 

 

  1.                

Префікси, співзвучні з прийменниками

 

 

 

  1.                

Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами.

 

 

 

  1.                

Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня.

 

 

 

  1.              

Написання префіксів з-, (с-). 

 

 

 

  1.                

Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї.

 

 

 

  1.                

Перенос слів із префіксами.

 

 

 

  1.                

Перенос слів із префіксами

 

 

 

  1.                

Розвиток зв’язного мовлення. Створюю листівку чи запрошення.

 

 

 

  1.                

Діагностувальна робота.  Діалог

 

 

 

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи. Суфікс. Роль суфіксів.

 

 

 

  1.              

Творення слів із найуживанішими суфіксами.

 

 

 

  1.                

Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса.

 

 

 

  1.                

Поділ слів із суфіксами для переносу.

 

 

 

  1.                

Розбір слів за будовою

 

 

 

  1.                

Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Будова слова»

 

 

 

  1.                

Розвиток зв’язного мовлення. Редагування текстів

 

 

 

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи.

Частини мови. Іменник

Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово.

 

 

 

  1.                

Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови 

 

 

 

  1.                

Службові слова. Роль службових слів у реченні.

 

 

 

  1.                

Зв'язок слів у реченні.

 

 

 

  1.                

Іменник як частина мови.

 

 

 

  1.                

Іменник як частина мови.

 

 

 

  1.                

Іменники — власні та загальні.  Велика буква у власних іменниках

 

 

 

  1.                

Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом.

 

 

 

  1.                

Велика буква у власних іменниках

 

 

 

  1.                

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

 

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи.

Велика буква в кличках тварин.

 

 

 

  1.                

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

  1.              

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

  1.                

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

  1.                

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

  1.                

Розвиток зв’язного мовлення. Створюю   Новорічне вітання

 

 

 

  1.                

Змінювання іменників за числами.

 

 

 

  1.                

Змінювання іменників за числами.

 

 

 

 

  1.                

 Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній .

 

 

 

  1.                

Змінювання іменників  за питаннями.

 

 

 

  1.                

Змінювання іменників за питаннями.

 

 

 

  1.                

Повторення вивченого про іменник

 

 

 

  1.                

Частини мови. Прикметник

Прикметник як частина мови 

 

 

 

  1.                

Розвиток зв’язного мовлення Створюю розповідь на відому тему.

 

 

 

 

  1.                

Зв'язок прикметників з іменниками.

 

 

 

 

  1.                

Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях.

 

 

 

  1.                

 Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми   

 

 

 

  1.                

Діагностувальна робота.  Списування

 

 

 

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи.

Уживання прикметників у загадках. 

 

 

 

  1.                

Уживання прикметників в описах 

 

 

 

  1.                

Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками 

 

 

 

  1.                

Розвиток зв’язного мовлення. Створюю навчальний переказ тексту  розповідного змісту,  використовуючи малюнки

 

 

 

 

  1.                

Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками 

 

 

 

 

  1.                

Родові закінчення прикметників 

 

 

 

  1.                

Змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками 

 

 

 

  1.                

 Змінювання прикметників за числами та питаннями

 

 

 

 

  1.                

Частини мови. Числівник

Числівник  як частина мови

 

 

 

  1.                

Роль числівників у реченні

 

 

 

  1.                

Вимова і правопис числівників

 

 

 

  1.                

Розвиток зв’язного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом.

 

 

 

  1.                

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

 

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи.

Частини мови. Дієслово

Дієслово як частина мови

 

 

 

  1.                

Зв’язок дієслова з іменником у реченні 

 

 

 

  1.                

Зв’язок дієслова з іменником у реченні 

 

 

 

  1.                

Дієслова-антоніми 

 

 

 

  1.                

Дієслова-антоніми 

 

 

 

  1.                

Дієслова - синоніми

 

 

 

  1.                

Розвиток зв’язного мовлення. Стара казка на новий лад

 

 

 

  1.                

Дієслова-синоніми 

 

 

 

  1.                

Змінювання дієслів за часами 

 

 

 

  1.                

Змінювання дієслів за часами 

 

 

 

  1.            

Змінювання дієслів за часами 

 

 

 

  1.            

Змінювання дієслів за часами 

 

 

 

  1.            

Написання не з дієсловами 

 

 

 

  1.            

Повторення вивченого про дієслово

 

 

 

  1.            

Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом

 

 

 

  1.            

Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Частини мови»

 

 

 

  1.            

  Аналіз діагностувальної роботи.          

Речення

Закріплення та узагальнення вивченого про речення.

 

 

 

  1.            

Речення за метою висловлення.

 

 

 

  1.            

Речення окличні та неокличні.

 

 

 

  1.            

Звертання, розділові знаки при них.

 

 

 

  1.            

Зв’язок слів у реченні.

 

 

 

  1.            

Члени речення. Головні та другорядні члени речення.

 

 

 

  1.            

Розвиток зв’язного мовлення. Наукова доповідь 

 

 

 

  1.            

Члени речення. Головні та другорядні члени речення.

 

 

 

  1.            

Зв’язок між словами  у реченнях. Словосполучення

 

 

 

  1.            

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

 

  1.            

Аналіз діагностувальної  роботи. 

Текст

Текст і його ознаки.

 

 

 

  1.            

Змістовий зв’язок між частинами тексту.

 

 

 

  1.            

 Абзац. Роль абзаців у тексті.

 

 

 

  1.            

Ознаки художнього та наукового текстів

 

 

 

  1.            

Розвиток зв’язного мовлення. Повідомлення на тему «Бізнес-план»

 

 

 

  1.            

Ознаки ділового тексту.

 

 

 

  1.            

План тексту.

 

 

 

  1.            

Текст – розповідь.

 

 

 

  1.            

Текст – опис .

 

 

 

  1.            

Есе як жанр літературної творчості.

 

 

 

  1.            

Есе, правила написання есе

 

 

 

  1.            

Закріплення й узагальнення вивченого. Мова і мовлення. Текст.

 

 

 

  1.            

Розвиток зв’язного мовлення. Есе

 

 

 

  1.            

Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Текст. Речення»

 

 

 

  1.            

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторення вивченого матеріалу за темою «Мова і мовлення»

 

 

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу за темою « Слово. Значення слова»

 

 

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу за темою «Будова слова»

 

 

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу за темою «Будова слова»

 

 

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу за темою «Частини мови. Іменник »

 

 

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу за темою «Частини мови. Прикметник  »

 

 

 

136.

Розвиток зв’язного мовлення. Есе

 

 

 

137.

Повторення вивченого матеріалу за темою «Частини мови. Числівник  »

 

 

 

138.

Повторення вивченого матеріалу за темою «Частини мови. Дієслово  »

 

 

 

139.

Повторення вивченого матеріалу за темою «Речення»

 

 

 

140.

Повторення вивченого матеріалу « Текст»

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Комарова Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
22 серпня 2022
Переглядів
1985
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку