З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020)
Діагностична тестова робота №4. (Лексична тема. Енергія. Мовна тема. Ненаголошені [е] та [и] у коренях слів.Будова слова: суфікси.
у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.
За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Самоаналіз |
Познач V: (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Рівень реалізації навчальної діяльності |
Рівень результату навчання |
розпізнавання об'єкта вивчення → |
“П” - початковий |
репродуктивний → |
“С” - середній |
продуктивний → |
“Д” - достатній |
продуктивно-творчий → |
“В” - високий |
Діагностична робота №4
№3/п завд. |
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів |
ПІБ учня/учениці
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Знає і називає суфікси (“П”) |
|
|
|
|
|
|
2 |
Вибирає слова з ненаголошеними голосними у корені(“П”) |
|
|
|
|
|
|
3 |
Вставляє ненаголошені е та и в корені, підбирає перевірні слова (“С”) |
|
|
|
|
|
|
4 |
Утворює нові слова за допомогою суфіксів, позначає корені і суфікси(“С”) |
|
|
|
|
|
|
5 |
Розбирає слова за будовою (“Д”) |
|
|
|
|
|
|
6 |
Складає текст-розповідь про святкування Нового року, дотримуючись структури тексту, вживаючи слова з ненаголошеними е та и (“В”) |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 13-16 Тема 4.Енергія.
Діагностична робота №4
Варіант 1
Тема. Ненаголошені [е] та [и] у коренях слів.
Будова слова: суфікси.
1.Частина слова, яка стоїть після кореня - це ...
А) префікс
Б) суфікс
В) основа
2.Вибери групу слів, у яких пишеться буква и.
А) в..ликий, т..хенько, п..ляти
Б) н..зький, кн..жковий, л..повий
В) ш..рокий, в..село, ш..поче
3.Встав пропущені е, и. Добери до поданих слів перевірні.
4.Утвори із поданих слів спільнокореневі за допомогою суфіксів.Познач корені та суфікси
Зима - __________
Дощ - __________
Брат - ___________
5.Розбери слова за будовою.
Добро, сніжинка, безводний.
6.Напиши твір-розповідь про святкування Нового року і встановлення ялинки у твоїй сім'ї “Пожалій ялинки вроду, збережи живу природу”
Тиждень 13-16 Тема 4.Енергія.
Діагностична робота №4
Варіант 2
Тема. Ненаголошені [е] та [и] у коренях слів.
Будова слова: суфікси.
1.Частина слова, яка стоїть після кореня - це ...
А) префікс
Б) основа
В) суфікс
2.Вибери групу слів, у яких пишеться буква и.
А) н..зький, кн..жковий, л..повий
Б) в..ликий, т..хенько, п..ляти
В) ш..рокий, в..село, ш..поче
3.Встав пропущені е, и. Добери до поданих слів перевірні.
Сл..вовий - _________
Гр..чаний- __________
С..ло - _________
4.Утвори із поданих слів спільнокореневі за допомогою суфіксів.Познач корені та суфікси
Хата - __________
Ліс - __________
Вода - ___________
5.Розбери слова за будовою.
Земля, вечірній, підсніжник.
6.Напиши твір-розповідь про святкування Нового року і встановлення ялинки у твоїй сім'ї “Пожалій ялинки вроду, збережи живу природу”