Діагностична тестова робота №10 (Повторення за рік)

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020) Діагностична тестова робота №10. (Лексична тема. Я - людина. Час для справ і для забав. Мовна тема. Повторення за рік) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості. Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату. За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 3 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2020)

 Діагностична тестова робота №10. (Лексична тема.  Я - людина. Час для справ і для забав. Мовна тема. Повторення за рік)

 у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Рівень реалізації навчальної діяльності

Рівень результату навчання

розпізнавання об'єкта вивчення              

П” - початковий

репродуктивний                                       

С” - середній

продуктивний                                          

Д” - достатній

продуктивно-творчий                             

В” - високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №10

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Розрізняє слова за частинами мови(“П”)

 

 

 

 

 

 

2

Пише “не” з дієсловами окремо, визначає підмет і присудок(“П”)

 

 

 

 

 

 

3

Відміняє за відмінками іменники(“С”)

 

 

 

 

 

 

4

Вибирає з групи слів спільнокореневі і розбирає їх за будовою(“Д”)

 

 

 

 

 

 

5

Розрізняє правопис префіксів і прийменників, визначає рід і число у запропонованому слові(“Д”)

 

 

 

 

 

 

6

Придумує заголовок і продовжує текст-міркування за поданим початком, використовуючи слова з довідки(“В”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 34           Тема 10. Я - людина. Час для справ і для забав

                    Діагностична робота №10

  Варіант 1

                    Тема.Повторення за рік

1. Прочитай слова та запиши їх у три колонки

  Літо, прикрашає, сливовий, безхмарний, заєць, запросила, навчаю, стілець, цікава

 Іменник                               Прикметник                    Дієслово

__________                        _____________          ______________

__________                        _____________          ______________

__________                        _____________          ______________

 

2. Перепиши речення, розкриваючи дужки. Познач підмет і присудок.

 Молода трава (не)покрилася капельками роси

 

3. Провідміняй  за відмінками слово трава

 

4. З групи слів запиши тільки спільнокореневі і розбери їх за будовою.

 Білий, білочка, білизна, побіліла

 

5. Прочитай і перепиши речення, розкриваючи дужки, визнач рід і число і першому слові кожного речення.

 Човен (від)плив (від)берега.

 Варвара (на)писала (на)конверті свою адресу.

 Діти (до)їхали (до)села автобусом.

 

6. Продовж текст-міркування, використовуючи слова з довідки. Не забудь написати заголовок.

 

 Довідка: полум'я, пожежа, небезпечно, не можна, сірники…

 

 Ніщо не губить лісу так швидко і безжалісно, як вогонь.

 

 

 

 

 

Тиждень 34           Тема 10. Я - людина. Час для справ і для забав

                    Діагностична робота №10

  Варіант 2

                    Тема.Повторення за рік

1. Прочитай слова та запиши їх у три колонки

  Відпочинок, веселий, сміюся, слово, вусатий, захопився, ніготь, збирає, високий

 Іменник                               Прикметник                    Дієслово

__________                        _____________          ______________

__________                        _____________          ______________

__________                        _____________          ______________

 

2. Перепиши речення, розкриваючи дужки. Познач підмет і присудок.

 Холодна хмара (не)пропливала над землею.

 

3. Провідміняй  за відмінками слово пісня

 

4. З групи слів запиши тільки спільнокореневі і розбери їх за будовою.

 Вода, водичка, водити, підводний

 

5. Прочитай і перепиши речення, розкриваючи дужки, визнач рід і число і першому слові кожного речення.

 Лайнер (від)плив (від)берега.

 Матвій (на)писав (на)зошиті своє прізвище.

 Діти (до)їхали (до)бабусі поїздом.

 

6. Продовж текст-міркування, використовуючи слова з довідки. Не забудь написати заголовок.

 

 Довідка: полум'я, пожежа, небезпечно, не можна, сірники…

 

 Ніщо не губить лісу так швидко і безжалісно, як вогонь.

docx
Додано
24 вересня 2022
Переглядів
1031
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку