Вправа. Складання ментальної карти “Пори року”
Мета вправи. Діти вчаться бути уважними, утримувати інформацію в пам’яті, висловлювати свою думку, креативно мислити.
3 клас. Українська мова. Тема. Складання розповіді з елементами опису. Мета. Вчити спостерігати і бачити красу нав- колишньої природи, послідовно формувати думки і поєднувати їх у зв’язному мовленні, збагачувати словниковий запас, розвивати образне мислення, уяву, фантазію; виховува- ти любов і бережне ставлення до природи. Вправа. Складання ментальної карти “Пори року”Мета вправи. Діти вчаться бути уважними, утримувати інформацію в пам’яті, висловлю-вати свою думку, креативно мислити.
Номер слайду 3
Матеріали та обладнання:
Номер слайду 4
Зміст вправи1. Вчитель пропонує дітям виставити чотири цеглинки – пори року. Голуба –зима, зелена – весна, червона- лі- то, жовта-осінь. Далі називає місяць, а діти піднімають відповідну цеглинку – пору року, до якої він належить.2. Можна запропонувати викласти цеглинки- пори року, починаючи з зими. Записуємо назви пір року до мен -тальної карти.3. Записати або намалювати «зимові голубі» слова (сан- чата, рукавички, сніжинки), «весняні зелені» (травич- ка, листочок, пагінець), «червоні літні» (малина, суни- ці, квіточка) , «жовті осінні» (листочок, сонечко, яблу- ко).4. Запропонуйте з підібраними словами скласти рече- ння(усно).
Номер слайду 5
Підбиття підсумків1. Запитання до дітей:-Як ви думаєте, а чому саме такі кольори я підібрала для наших пір року?-Можливо, ви б обрали інші? Які ? Чому?2. Представлення робіт.