Діагностична тестова робота №3 (Будова слова. Суфікс. Префікс. Пряме і переносне значення слова. Самостійні та службові частини мови. Вигук)

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 4 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2021) Діагностична тестова робота №3. (Лексична тема. Чарівні перетворення. Мовна тема. Будова слова. Суфікс. Префікс. Пряме і переносне значення слова. Самостійні та службові частини мови. Вигук. ) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 4 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2021)

 Діагностична тестова робота №3. (Лексична тема. Чарівні перетворення. Мовна тема. Будова слова. Суфікс. Префікс. Пряме і переносне значення слова. Самостійні та службові частини мови. Вигук. ) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Рівень реалізації навчальної діяльності

Рівень результату навчання

розпізнавання об'єкта вивчення              

П” - початковий

репродуктивний                                       

С” - середній

продуктивний                                          

Д” - достатній

продуктивно-творчий                             

В” - високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №3

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знає визначення вигуку. (“П”)

 

 

 

 

 

 

2

Знає і розрізняє вигуки, службові і самостійні частини мови. (“С”)

 

 

 

 

 

 

3

Складає і записує речення із словосполученнями, вжитими в прямому і переносному значеннях. (“С”)

 

 

 

 

 

 

4

Утворює і записує слова, за допомогою суфіксів/префіксів. (“Д”)

 

 

 

 

 

 

5

Знаходить і розбирає за будовою слова, які не є спільнокореневими до інших. (“Д”)

 

 

 

 

 

 

6

Пише есе на запропоновану тему. У вступі висловлює свою позицію, в основній частині називає 2-3 аргументи та приклади, що її ілюструють, робить висновок. (“В”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 9-12               Тема 3. Чарівні перетворення

                                        Діагностична робота №3

  Варіант 1

                    Тема. Будова слова. Суфікс. Префікс.

                               Пряме і переносне значення слова.

                               Самостійні та службові частини мови. Вигук.

1. Незмінна частина мови, яка не є ні самостійно, ні службовою, і не є членом речення - це …

А) вигук

Б) іменник, прикметник, дієслово

В) прийменник, сполучник, частка

 

2.  З'єднай твердження і їх значення.

Службові частини мови            

 ● Ой!, Ух!, Жах!, Овва!, Гайда!, О!, Гей!                  

Самостійні частини мови         

 ● Гріє, закінчилась, яскрава, перетворення

Вигук                                          

 ● у, в, на, під, над, через, біля, і, а, але

 

 

3. Склади і запиши два речення із словосполученнями:

 Золоте серце, золотий ланцюжок

 

 

 

 

4. Додай до назв населених пунктів суфікс -ськ-  або  -цьк-. Запиши утворені слова.

Зразок: Підгірці - підгорецький

 Київ - _________________

 Львів  -  _________________

 Херсон -  _________________

 

 

 

 

5. У кожному ряді визнач і випиши слово, що не є спільнокореневими до інших. Розбери виписані слова за будовою.

А) вода, водій, підводний, водяник

Б) мило, милий, милитися, мильниця

В) літній, літо, пролітає, влітку

 

 

6.Напиши есе на тему “Чи маю я допомагати”. У вступі вислови своє ставлення до запропонованої теми. В основній частині наведи 2-3 аргументи та приклади, що її ілюструють. Зроби висновок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 9-12               Тема 3. Чарівні перетворення

                                        Діагностична робота №3

  Варіант 2

                    Тема. Будова слова. Суфікс. Префікс.

                               Пряме і переносне значення слова.

                               Самостійні та службові частини мови. Вигук.

1. Незмінна частина мови, яка не є ні самостійно, ні службовою, і не є членом речення - це …

А) вигук

Б) прийменник, сполучник, частка 

В) іменник, прикметник, дієслово

 

2.  З'єднай твердження і їх значення.

Службові частини мови            

   у, в, на, під, над, через, біля, і, а, але               

Самостійні частини мови         

 ● Гріє, закінчилась, яскрава, перетворення

Вигук                                          

 ● Ой!, Ух!, Жах!, Овва!, Гайда!, О!, Гей!

 

 

3. Склади і запиши два речення із словосполученнями:

 Кам'яне серце, кам'яний стовп

 

 

 

 

4. Пригадай правопис префіксів і запиши слова, вставляючи префікси роз-, при-, за-.

Зразок: Клеїв - розклеїв, приклеїв, заклеїв

 Клав - _________________

 Малював  -  _________________

 Писав -  _________________

 

 

 

 

5. У кожному ряді визнач і випиши слово, що не є спільнокореневими до інших. Розбери виписані слова за будовою.

А) дорога, доріжка, дорогий, подорожник

Б) гуска, гусенята, гусениця, гусак

В) прилітає, літо, влітку, літній

 

6.Напиши есе на тему “Чи маю я допомагати”. У вступі вислови своє ставлення до запропонованої теми. В основній частині наведи 2-3 аргументи та приклади, що її ілюструють. Зроби висновок.

docx
Додано
20 серпня 2023
Переглядів
1206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку