Діагностична тестова робота №4 (Іменник. Рід, число і відмінки іменника. Закінчення іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках)

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 4 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2021) Діагностична тестова робота №4. (Лексична тема. Факти і таємниці. Мовна тема. Іменник. Рід, число і відмінки іменника. Закінчення іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках. ) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 4 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2021)

 Діагностична тестова робота №4. (Лексична тема. Факти і таємниці. Мовна тема. Іменник. Рід, число і відмінки іменника. Закінчення іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках. ) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Рівень реалізації навчальної діяльності

Рівень результату навчання

розпізнавання об'єкта вивчення              

П” - початковий

репродуктивний                                       

С” - середній

продуктивний                                          

Д” - достатній

продуктивно-творчий                             

В” - високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №4

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знає за чим змінюються іменники. (“П”)

 

 

 

 

 

 

2

Називає іменники, які вживаються лише в однині/множині. (“П”)

 

 

 

 

 

 

3

Групує і записує іменники за родами. (“С”)

 

 

 

 

 

 

4

Змінює іменники за відмінками, чергуючи приголосні звуки в корені слів у давальному, місцевому відмінках. (“Д”)

 

 

 

 

 

 

5

Записує іменники чоловічого роду у давальному, місцевому відмінках однини, вживаючи їх з різними закінченнями. (“Д”)

 

 

 

 

 

 

6

Пише есе на запропоновану тему. У вступі висловлює свою позицію, в основній частині називає 2-3 аргументи та приклади, що її ілюструють, робить висновок. (“В”)

 

 

 

 

 

 

Тиждень 13-16                Тема 4. Факти і таємниці

                                        Діагностична робота №4

  Варіант 1

                    Тема. Іменник. Рід, число і відмінки іменника

                               Закінчення іменників чоловічого роду

   в давальному і місцевому відмінках.

1. Іменники змінюються:

А) за родами

Б) за числами

В) за родами, числами, відмінками

 

2.  У якому рядку всі іменники вживаються лише в однині?

А) парта, село, рука, велосипед

Б) молоко, цукор, сміливість, дітвора

В) ріка, горішок, ранок, сніжинка

 

3. Згрупуй і запиши іменники у три колонки за родами.

 Ранок, бесіда, поле, борщ, слово, сніданок, краса, тиша, село, таємниця, морозиво, астероїд

 ч.р    ж.р    с.р

 

 

4. Провідміняй за відмінками слова: подруга, берег, завірюха. Підкресли в давальному і місцевому відмінках приголосні звуки, які чергуються в корені.

 

5. Відредагуй і запиши словосполучення.

Зразок: Пану Василю - панові Василю,  пану Василеві.

 

Пану Сергію - ___________________________________

Директору Івану Сергійовичу -  ___________________________________

Сину Василю - ___________________________________

 

6.Напиши есе на тему “Для чого дарувати Різдвяні гостинці?”. У вступі вислови своє ставлення до запропонованої теми. В основній частині наведи 2-3 аргументи та приклади, що її ілюструють. Зроби висновок.

 

Тиждень 13-16                Тема 4. Факти і таємниці

                                        Діагностична робота №4

  Варіант 2

                    Тема. Іменник. Рід, число і відмінки іменника

                               Закінчення іменників чоловічого роду

   в давальному і місцевому відмінках.

1. Іменники змінюються:

А) за родами, числами, відмінками

Б) за числами

В) за родами

 

2.  У якому рядку всі іменники вживаються лише в множині?

А) меблі, штани, окуляри, Карпати

Б) горішок, ранок, шампунь, тиша

В) факти, таємниці, ялиці, снігурі

 

3. Згрупуй і запиши іменники у три колонки за родами.

 Снігур, сніжинка, морозиво, село,  обід, земля, гривня, вечір, краєвид, поле, мапа, слово,

 ч.р    ж.р    с.р

 

 

4. Провідміняй за відмінками слова: молоко, ріка, книга. Підкресли в давальному і місцевому відмінках приголосні звуки, які чергуються в корені.

 

5. Відредагуй і запиши словосполучення.

 

Зразок: Пану Василю - панові Василю,  пану Василеві.

Сину Ростику - ___________________________________

Учителеві Борисові Петровичу -  ___________________________________

Братові Сергієві - ___________________________________

 

6.Напиши есе на тему “Для чого дарувати Різдвяні гостинці?”. У вступі вислови своє ставлення до запропонованої теми. В основній частині наведи 2-3 аргументи та приклади, що її ілюструють. Зроби висновок.

docx
Додано
20 серпня 2023
Переглядів
1913
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку